Architektura

Być może już kiedyś wspominałam, że chciałabym studiować architekturę, stąd moje zainteresowanie rysunkiem w tej dziedzinie. I uprzedzając, dopiero zagłębiam się w same podstawy rysowania architektury. Prace, które tu wstawię, rysowałam czysto hobbystycznie, bo nawet nie zwracałam uwagi na teoretyczne pojęcie perspektywy. Rysowałam tak o, na oko (co z pewnością zauważy osoba, która zna się choć trochę na tym), dlatego jeśli ktoś ma jakieś rady, wskazówki lub zna jakieś blogi, kanały na youtube o takiej tematyce, to byłabym wdzięczna, gdyby się nimi podzielił.

Pierwszy rysunek przedstawia budowlę raczej wszystkim znaną, czyli Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Zajął mi około 1-1,5h, cienkopisy na A4



Druga praca przedstawia Operę House w Sydney, zajęła mi około 1,5h, cienkopisy na A4



Na dzisiaj to tyle, jeśli ktokolwiek to przeczyta, to byłabym wdzięczna gdyby powiedział, co sądzi o tych rysunkach. I  oczywiście portrety nadal będą się pojawiać 
Do usłyszenia

Komentarze

  1. Przepiękne! Zaglądam tu od roku sprawdzając czy są nowe posty. Tak się cieszę :D
    Rysunki przepiękne. No i w sumie ja jestem ciekawa, jeśli chodzi o Twoją nie obecność :P
    Fan of books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, dziękuję! Nieobecność raczej nie jest spowodowana niczym nadzwyczajnym, po pierwsze jestem już w połowie liceum, więc staram się więcej uczyć, a po drugie to po prostu moje lenistwo i chęć ciągłego spania xD ale obiecuję to zmienić, bo w ten sposób daleko nie zajdę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami