niedziela, 17 stycznia 2016

Po długiej przerwie - nowe prace



Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie, chyba nie było mnie tutaj około pół roku, głównie dlatego, że bardzo mało rysowałam "dla siebie", tzn. nie mogłam pokazywać tych prac tutaj. Nie wiem czy po takim czasie, ktoś będzie jeszcze czytał tego bloga, ale stwierdziłam, że jednak się odezwę, poza tym bardzo lubię tu pisać i stęskniłam się za tym. ;) W tym czasie miałam sporo
zamówień, czyli rysowałam z czyichś prywatnych zdjęć. Uważam, że nie wypada wstawiać tych prac do sieci. Tym bardziej, że niektóre rysunki były prezentem, a nie wiem czy byłoby przyjemnie zobaczyć potem swój prezent przez przypadek w internecie. Mam nadzieję, że rozumiecie. :)


Następna praca powstała na podstawie zdjęcia znalezionego na tumblr, niestety nie wiem, kto jest jego autorem i takiej informacji nie mogę znaleźć, ale jeśli ktoś wiedziałby, to byłabym wdzięczna, gdyby mi napisał.

technika: ołówek + wegiel (tło)
czas: ok. 2,5h
format A4





Ja zaczęłam teraz ferie, dlatego mam nadzieję, że powstanie kilka nowych rysunków. 
  + moim celem na nowy rok jest nauczyć się rysować architekturę, dlatego jeśli ktoś ma jakieś wskazówki, rady, to chętnie skorzystam :D

I na koniec mój instagram, tam możecie być na bieżąco, bo wstawiam tam swoje prace od razu :)


Do usłyszenia! :)

10 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć :)
    A co do pierwszego rysunku, myślę, że może to być Andrea Russett, może nawet selfie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pierwszym rysunku jest youtuberka Ssarusska :D

      Usuń
  2. Wstawilabys kiedys cos w stylu poradnika jak narysowac oczy? w kazdej pracy jest to niestety moja pieta achillesowa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym spróbować, ale nic nie obiecuję, bo jeśli miałabym coś takiego wykonać, to wolałabym na kilku przykładach. :) Ale postaram się, pozdrawiam

      Usuń
  3. Kurcze prace powalają na nogi, bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace! Naprawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń