sobota, 15 sierpnia 2015

LM96 + kilka innych zaczętych prac

Witam wszystkich zimno, bo myślę, że w takie upały będzie to lepsza opcja niż witanie wszystkich gorąco. :D
Wiem, że dosyć długo nie pisałam tutaj, ale nic specjalnego przez ostatni czas nie narysowałam, bo mam nadal zamówienia, więc brakowało mi czasu i chęci do narysowania czegoś dla siebie... jeszcze przy takich temperaturach.

Jeżeli ktoś śledzi mnie na bieżąco na facebooku czy instagramie, to na pewno już widział rysunek, myślę, że dosyć znanej youtuberki Littlemooonster96. :)

 czas: ok. 3h
technika: kredki ołówkowe + tło wykonane pastelami suchymi
format A4





Następnym rysunkiem, niestety jeszcze nieskończonym, jest rysunek przedstawiający Ssarusskę. Fakt, to znów osoba, która posiada kanał na youtubie, ale bardzo ją lubię, dlatego postanowiłam Sarę sportretować. :D





Teraz uwaga, uwaga! Wip z tamtego roku, z tego co pamiętam, to też były wakacje, gdy go zaczęłam. Dużo osób potem się o niego wypytywało, kiedy go skończę, albo kiedy następny postęp z tej pracy będzie opublikowany. W sumie nadal są takie pytania, wiadomo, że rzadziej, ale jednak. :D Co mnie jednocześnie cieszy i dziwi, że są tutaj tak długo ze mną osoby, które go pamiętają. Teraz zdjęcie geparda, porównując do zdjęcia sprzed roku, w o wiele lepszej jakości. :) Bardzo chciałabym skończyć tę pracę w te wakacje, nie wiem czy mi się uda, ale mam nadzieję, że jakiś 'progress' nastąpi. :D



Podobają Wam się prace? 
Jak mijają wakacje? :)


15 komentarzy:

  1. Świetne prace! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tego geparda. :) Liczę że uda ci się go skończyć i życzę powodzenia. :D
    Świetne prace. :)
    Mam pytanie za ile kupiłaś kredki Prismacolor i gdzie ? - jeśli można wiedzieć. :)
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też liczę na to, że mi się uda :D
      Można wiedzieć, kupiłam za 700 zł na allegro w sklepie Markery, on jest chyba w Łodzi, o ile dobrze pamiętam. :)

      Usuń
  3. Ślicznie rysujesz, zazdroszczę talentu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożee.!
    Jakie to wszystko mega śliczne :))
    Zazdroszczę talentu ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, że w takim krótkim czasie, nauczyłaś się tak dobrze rysować. Czekam na kolejne prace. Dajesz mi dużą motywację do powrotu do rysowania :)

    P.S. Zadałam Ci pytanie na asku. Byłoby mi miło, gdybyś zajrzała i postarała na nie odpowiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda, cudności, obserwuje Cie od bardzo dawna i widzę duży progres, szkoda że ostatnio Cie tak tutaj mało.
    Też mam bloga rysunkowego Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń