Twins

Witam wszystkich! 
Przechodząc od razu do konkretów... Moja najnowsza praca powstała na podstawie zdjęcia autorstwa jednej z najzdolniejszych fotografek (według mnie, oczywiście) Angelica Photography. Śledzę jej działalność już od bardzo dawna i naprawdę jestem zachwycona jej pracami! Jestem ciekawa czy są jeszcze tutaj osoby, które pamiętają mój poprzedni rysunek na podstawie jej zdjęcia. Jeśli ktoś chce zobaczyć, to proszę -> <<link>>.


kredki Prismacolor Premier

czas ok. 4h
format A4





Podoba Wam się ta praca?
Zapraszam na mojego instagrama, jeśli ktoś chce być na bieżąco.

Komentarze

  1. Pięknie! Byłam tu ostatnio z rok temu i zrobiłaś ogromne postępy. Ogólnie jestem w szoku bo przeczytałam dopiero teraz, że masz 15 lat i zobaczyłam Twoje zdjęcie, kiedyś byłam pewna, że jesteś starsza ode mnie, a teraz mam 18 lat. Nawet nie wiem dlaczego tak myślałam, chyba jesteś całkiem dojrzałą osobą, co?
    Manzulog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że postępy są widoczne. :) W sumie to już za niedługo będę miała 16 lat. Trudno tak samej ocenić czy jestem dojrzała czy nie, to pytanie dla kogoś, kto ze mną przebywa, ale wydaje mi się, że raczej tak. :)

      Usuń
  2. W sumie to ja też już dawno tu nie byłam i tak jak poprzedniczka zauważam u Ciebe wielkie postępy. Wspaniała praca, nic dziwnego, że jesteś z niej zadowolona.
    Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę postępy !
    Nos rysujesz coraz lepiej :D
    szczerze przyznaje że dziewczyna po lewej lepiej ci wyszła natomiast czy ta po prawej nie ma za bardzo zaznaczonych zmarszczek w uśmiechu?
    Ogólnie praca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, akurat tutaj nos mi w miarę wyszedł :D
      Wiem, faktycznie za bardzo je podkreśliłam, ale zauważyłam to dopiero po fakcie, więc już było trochę za późno. :P

      Usuń
  4. Genialnie po prostu!
    Rysujesz ze zdjęć, które masz wydrukowane czy nie potrzebujesz ich drukować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie drukuję zdjęć, szkoda tuszu. :D Tylko patrzę na zdjęcie i rysuję.

      Usuń
    2. O rany, to zazdroszczę, że potrafisz uchwycić podobieństwo! Ja się z tym męczę i nigdy mi nie wychodzi :D

      Usuń
    3. Mi też na początku nie wychodziło, ale pomogła mi metoda "kratkowania", może też spróbuj. :)

      Usuń
  5. Prześlicznie. Dziewczyno nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci talentu.
    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami