wtorek, 21 lipca 2015

Natalia Żygłowicz Photography


Hej! Jak wskazuje tytuł notki, rysunek powstał na podstawie zdjęcia autorstwa bardzo bardzo zdolnej Natalii Żygłowicz. Kiedyś już rysowałam z jej zdjęcia, może ktoś pamięta, jeśli nie to proszę  <link>. :)



Jak zobaczyłam to zdjęcie, stwierdziłam, że muszę je narysować, bo piękne kolory, kontrast, itp. itd. Dopiero później naprawdę zaczęłam zastanawiać się czy dam radę je odpowiednio odtworzyć ze względu na sporą ilość szczegółów. Chodzi mi głównie o piegi oraz ubranie. Przy tym drugim już się poddałam i nie odwzorowałam dokładnie koronki. Powiem szczerze, że myślałam, że piegi wyjdą mi gorzej, tym bardziej, że nigdy ich wcześniej nie rysowałam kredkami. Także oprócz stroju, to z pracy jestem w miarę zadowolona. "W miarę", bo ja nigdy w 100 procentach nie będę usatysfakcjonowana, ale jeżeli jednak tak się stanie, co mało prawdopodobne, to dam znać. :D


czas: ok. 3,5-4h
technika: kredki ołówkowe
format A4



Podoba Wam się rysunek? :)

10 komentarzy:

  1. Głupie pytanie, jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne cieniowanie jak zwykle, ale głowa sprawia wrażenie jakby była odcięta od reszty ciała. W moim odczuciu głowa i korpus są nie spójne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja tego nie zauważyłam, ale to pewnie dlatego, że już za długo wpatrywałam się w ten rysunek :D

      Usuń
  3. Jak dla mnie bomba! Masz niesamowity talent i dobrze go wykorzystujesz! :) Widać, że to co robisz to Twoja największa pasja! Tak trzymaj! :)

    Zapraszam na mojego fotograficznego bloga, może coś Cię na nim zainspiruje do stworzenia jakiegoś cudeńka, było by mi naprawdę bardzo miło. :)
    Blogspot: http://moooneykills.blogspot.com/
    Flog: http://mooneykills.flog.pl/
    Facebook: https://www.facebook.com/moooneykills?pnref=lhc

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Nominowałam cię do Liebster Blog Award (o tutaj: http://remdesrysuje.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html) :) Fajnie będzie, jak odpowiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie biorę udziału w tego typu "zabawach" :/

      Usuń
  5. kiedy dokończysz geparda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dopiero go znalazłam, bo wcześniej zgubiłam go w stertach kartek i zastanawiałam się czy jeszcze ktoś o nim pamięta :D
      chciałabym dokończyć go do końca wakacji, mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń