wtorek, 23 czerwca 2015

Maffashion




Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie, mam nadzieję, że nie zniechęciliście się moją nieobecnością tutaj i jeszcze ktoś ze mną zostanie. Wiem, że jest już dawno po egzaminach, teraz już po wynikach i wystawieniu ocen, a ja obiecałam, że będę pisać na blogu i rysować. Szczerze, to dopiero teraz zaczynam się "rozkręcać". Jeżeli ktoś śledzi mnie na instagramie, to wie już trochę wcześniej, kogo rysuję. Jak można było zobaczyć w ostatnich dniach, zaczęłam rysować, z pewnością wielu osobom znaną bloggerkę Maffashion. Śledzę jej działalność już od bardzo dawna, dlatego stwierdziłam, że ją narysuję. Mam już plany, co do kolejnych prac, oprócz tego zaczęłam pisać nowy poradnik (również związany z dzisiejszą pracą), bo wiem, że niektórzy wyczekują. :)


Z tej pracy jestem, mimo wszystko, zadowolona. Nie sądziłam, że uda mi się tak szybko ją ukończyć, bo znając mnie, to mogłabym cały tydzień przy niej 'siedzieć', a tu proszę, w sumie tylko dwa dni. ;)





czas pracy: ok. 3-3,5h
technika: kredki
format A4

Jak zapewne zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Nie było co do tego konkretnej przyczyny, po prostu u mnie ciągle muszą być zmiany.  

Co sądzicie o nowym "wystroju"?
Jak u Was w szkole? Jaka średnia, bo zapewne oceny już wystawione? :)
Kogo byście chcieli zobaczyć w następnych pracach?

Zapraszam również na portale społecznościowe, na których jestem. Linki obok. :)

4 komentarze:

  1. masz niesamowity talent :) pozdrowka :)
    ps. ja za nia nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rozumiem, gusta są różne ;)

      Usuń
  2. Woow ! No no no, jestem pod wrażeniem. Dawno cie nie było, ale wracasz z kopytem. Śiczna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Teraz będę pisać tutaj częściej :)

      Usuń