Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami

Cześć wszystkim! Dopiero zaczęły się wakacje, więc przychodzę tutaj z nowym postem, który będzie czymś w rodzaju "poradnika" lub jak to nazwać. Piszę 'czymś w rodzaju', bo nie będzie to do końca tutorial, dlatego, że moja metoda rysowania włosów nie musi sprawdzać się u każdego i nie wszystkim będzie odpowiadała. Oczywiście nie gwarantuję też, że mój sposób jest poprawny, bo ja doszłam do niego sama, a profesjonalistką, przypominam, nie jestem. :)
Przy okazji tej notki posłużę się poprzednim rysunkiem, portret wykonałam kredkami Prismacolor Premier.











KROK PIERWSZY
Robię szkic każdego kosmyka włosów. Nie musi być aż tak dokładny.


















KROK DRUGI
Zaczynam cieniować od najciemniejszych miejsc każdy kosmyk. Oczywiście zaczynamy od nasady. Obok będę wstawiać zdjęcia kredki, żebyście po prostu wiedzieli, jakiego odcienia w danym momencie użyłam. :)
Wiem, że nie musicie się tym sugerować, bo to też zależy od koloru włosów osoby, zawsze odcienie mogą być inne.









KROK TRZECI
Teraz cieniuję jaśniejszą kredką, zbliżoną do odpowiedniego koloru włosów. Również zaczynamy od nasady i kierujemy kredkę "do środka".










KROK CZWARTY 
 Teraz cieniuję najjaśniejsze partie włosów. W taki sam sposób jak  poprzednie fragmenty.



KROK PIĄTY 
Następnie znów lekko pocieniowałam ciemnym brązem. Potem zrobiłam przebłyski oraz pojedyncze włosy białą kredką i pastelem.



Resztę włosów zrobiłam w ten sam sposób, tyle, że troszeczkę jaśniejszymi odcieniami. :)




Komentarze

  1. Pięknie rysujesz włoski *-* mam pytanko odnośnie kredek, ponieważ mam zamiar sb jakieś kupić i nie wiem czy wybrać kredki firmy prismacolours czy lyra rembrant polycolor? Które twoim zdaniem są lepsze? A i dzięki za notkę, na pewno skorzystam i narysuję jakieś włoski ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja polecam Prismacolor, naprawdę są świetne.

      Usuń
  2. Zazdroszcze talentu, ślicznie! Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Śliczny rysunek:) Rysuję włosy w podobny sposob.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje rysunki <3 ja już straciłam wszelkie nadzieje, że uda mi się narysować kiedyś przyzwoite włosy kredkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Próbuj, może się uda i wyjdzie tak, jak chcesz. :)

      Usuń
  5. Bardzo dużo można nauczyć się z Twojego bloga. Kocham tego bloga! Przecudownie rysujesz włosy omg.
    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatna notka, super rysunek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ! :)
    oliwia-kostrzewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięęęękne... Też bym tak chciała... :< zapraszam na mojego bloga: http://porysownik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?