niedziela, 5 kwietnia 2015

Żyję i nadrabiam zaległości: nowe prace

   Cześć!
   Wiem, że dłuuugo się nie odzywałam, znowu... Chyba nigdy nie nauczę się systematyczności, zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę i zazwyczaj to moje lenistwo bierze górę. Ale nie o tym. Gdy tylko miałam trochę wolnego czasu, to rysowałam. :) Kto śledzi mnie na instagramie, to wie o czym mówię. Wprawdzie nie zrobiłam nie wiadomo ile prac, ale jednak.
   Pierwsza jest stworzona kredkami i przedstawia... uwaga... mnie! :D Zabrzmiało nieco egoistycznie, ale rysunek zrobiłam na prośbę mamy, przecież sama nigdy nie narysowałabym siebie, gdy miałam trzy latka. :D
Tworzenie tego zajęło mi wyjątkowo mało czasu. W sumie może 1,5h? Czyli praktycznie dwa razy krócej niż zazwyczaj. :) Wykonana kredkami i jest lekkie tło pastelami, ale nie wiem, czy to będzie widać dobrze na zdjęciu.



   Druga praca przedstawia mojego małego braciszka, ale nie jestem zadowolona z efektu, więc będę go rysować jeszcze raz. :) Ten rysunek zajął mi coś około 2h i również wykonany kredkami.
Nie wiem czy kiedykolwiek wspominałam o tym, że nie lubię rysować nikogo z rodziny, bo nigdy mi to nie wychodzi, taki pech :D



   Trzecia praca przedstawia osobę, która jest znana i którą już kiedyś rysowałam. Chodzi o Carę Delevingne. Praca zajęła mi ok. 2-3h, czyli u mnie standard i jest wykonana tylko ołówkami.






   Na tę notkę to koniec, ale na pewno będę rysować, pisać tutaj i na fp dużo częściej po egzaminach, które mnie niedługo czekają... Niby tylko zwykłe testy, a dużo od nich zależy, niestety. :D

A Wam wszystkim życzę wesołych Świąt Wielkanocnych! ❤


Jestem również tutaj:

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podobają! ♥

      Usuń
  2. Halo przyczepię się ust Cary, bo tak jakoś niezbyt. Wygładziłabym trochę ich granice, żeby wyglądały realistyczniej. Mam tendencję do podkreślania granic ust zbyt mocno, ale jestem zbyt leniwa, żeby je poprawiać (ale mogę przez kilkanaście godzin rysować jedną pracę no dafuq), nie popełniaj moich błędów, dla ciebie jest nadzieja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeetne prace, wszystkie są naprawdę genialne. Nigdy nie odstawiaj rysowania, bo naprawdę masz talent i widać, że lubisz to robić. W sumie - Twoje prace mogą być motywacją dla początkujących. Aż mam ochotę wrócić do rysowania, serio. :D
    Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj, wracaj. :D
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Tworzysz naprawdę fajne i przyjemne dla oczu prace. Ale nie mogę pojąć, że zajmują Ci tak mało czasu. Cóż, mi tyle schodzi kolorowanie postaci z bajki, nie licząc szkicu.
    Zdradz sekret.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Sama nie wiem, jak robię to w tak krótkim czasie. Po prostu już tak mam, że nie potrafię nad czymś długo "siedzieć", serio. :) Chociaż myślę, że to też kwestia wprawy. Kiedyś właśnie próbowałam rysować coś min. przez 6 godzin, ale nie wytrzymałam. :D

      Usuń
  5. Wow ! Jakie te dzieci są urocze ! nie mogę się doczekać skończonej Cary ! Łaknę twojego talentu jak wilk owcy !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      ...ale Cara już just skończona. :(

      Usuń
  6. Podobają mi się twoje prace
    oczy są świetne ale jak dla mnie popracuj nad nosami, w niektórych momentach psują, niekiedy też usta, ale cała reszta jest wręcz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, z nosami mam problem od zawsze... xD

      Usuń