poniedziałek, 5 stycznia 2015

Nowy rok - dobra okazja, aby nadrobić zaległości

    Witam wszystkich po tak długiej przerwie! :) Sama nie wiem jak to się stało, że tak długo mnie tutaj nie było. Zawsze gdy miałam jakiś pomysł, aby coś tutaj napisać, byłam zbyt leniwa, żeby włączyć komputer i wyskrobać tutaj cokolwiek, chyba zacznę sobie wszystko notować w zeszytach. :D
    Tak jak w tytule notki jest napisane - nowy rok. Co za tym idzie, nowe postanowienia. Nie będę tutaj wypisywać takich "pierdół" typu 'będę się lepiej uczyć', itd. Chciałabym coś tutaj napisać o moich "artystycznych" postanowieniach. W tym roku już kończę gimnazjum, więc czas wybrać drogę dalszej edukacji. W moim przypadku padło na liceum ogólnokształcące, profil kulturowo-artystyczny, czyli innymi słowy plastyczny. Między innymi to jest moją motywacją, aby w tym roku rysować WIĘCEJ, ale też malować. Jeśli chodzi o drugi wariant, to skupię się głównie na akwarelach, więc teraz one będą się ze mną męczyć. :D Następne postanowienie dotyczy bloga. Tutaj już można się domyślić, że chodzi mi o częstsze pisanie, ale jeszcze zmienię tutaj wygląd. :) Co do notek to postaram się wstawiać je tutaj CO TYDZIEŃ. <pilnujcie mnie xD>

Teraz wstawię zaległe rysunki, których na blogu jeszcze nie było. :)
1. Pierwsza praca. Wykonana kredkami (tylko tło pastelami). Zajęło mi to ok. 3-3,5h. Rysunek na podstawie zdjęcia autorstwa zdolnej Aleksandry Adamowicz. :)




2. Druga praca, którą wykonałam niedawno przedstawia modelkę Dominikę Robak. ;) Narysowane w całości ołówkami, czas ok. 2-2,5h. :)



3. Trzecia praca. Jak na jedną z pierwszych prac wykonanych tą techniką jestem zadowolona. :) Dopiero w tym kierunku zaczynam, więc jakieś wskazówki, konstruktywna krytyka, strony czy blogi, z których mogłabym skorzystać są bardzo mile widziane. :) 


Podobają Wam się prace? :)
Jakie macie postanowienia na 2015 rok? :)

Jestem jeszcze tutaj:

Co do aska, to dopiero teraz tam zajrzałam do skrzynki. Oczywiście pełno spamu, więc jeśli zadaliście mi tam jakieś pytanie, na które nie odpowiedziałam, to zróbcie to jeszcze raz. :) 
Pozdrawiam. :*

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają wszystkie prace! Jesteś moją motywacją, żeby w 2015 tworzyć więcej i lepiej! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio staram się wygrać z akwarelą, pjonsia! Taka piękna technika, taka straszna i bolesna.
    A co do liceum - jeszcze masz czas. :) Znam ludzi, którzy chcieli iść do plastyka, ale jednak zrezygnowali. Sama się wybierałam, a teraz jestem na matfizie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się motywuję po tym, jak zobaczę jakieś prace innych tą techniką. :D
      Wiem, wiem. Sama chciałam iść do typowego plastyka w Bydgoszczy, ale zrezygnowałam, mimo że praktycznie od początku gimbazy byłam na tę szkołę nastawiona. :D Ale teraz zdecydowałam, że pójdę do LO na profil plastyczny, a to różnica. :)

      Usuń
  3. przepiękne te rysunki podziwiam akwarelę mi z farbami idzie ciężko i mam pytanie kiedy planujesz skończyć geparda ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;D
      haha, wiedziałam, że ktoś się dopomni. :D w ferie mam zamiar skończyć, bo teraz jakoś nie mogę się za niego zabrać. :)

      Usuń
  4. Ojej, widzę, że mamy wspólną pasję! Genialne rysunki!
    http://littlee-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne rysunki ;) masz prawdziwy talent :P
    zapraszam do mnie ;)

    http://loveyourlifexantonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu zawsze nie mogę się napatrzeć na portrety kredkami :3 no cuda ^^ moze to dlatego ze twarz zawsze wychodzi mi zgnił? :3 w każdym razie rysunki śliczne a te maki... Tez kocham akwarele mimo że nie do końca potrafię sie nimi posługiwać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Ja też kocham patrzeć na prace akwarelami, bo na razie wykonywanie ich idzie mi średnio, także.. xD
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  7. Podobają?Podobają to malo powiedziane!Są rewelacyjne!Po prostu brak mi słów. Piękne :) Jak najbardziej obserwuje i oczekuje więcej Twoich prac :D


    Pa0lka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia praca to akwarela, prawda? Uwielbiam rysunki w tej technice. Śliczne maki.
    Pozdrawiam
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękne i wrażliwe prace. Będę wpadać tu często :)
    Jestem pod wrażeniem, że w tak młodym wieku tyle motywacji i ambicji co skutkuje takimi świetnymi pracami :) Oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie http://artkrzywda.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję bardzo! Nawet nie wiesz, jak bardzo cieszę się z takich komentarzy ♥ :D

      Usuń
  10. Boże... Jak ty pięknie rysujesz! *.* Naprawdę masz talent :> Zazdroszczę ci ! Będę wpadać tu często ! rysuj dalej bo chciałabym zobaczyć twoje nowe prace :) obserwuję :P

    Zapraszam: http://paula-paauula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że jutro uda mi się napisać nowy post. :)

      Usuń
  11. Masz prawdziwy talent, twoje prace są rewelacyjne :))
    Pozdrawiam.
    http://taurielart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, dzisiaj przypadkiem odkryłam twojego bloga szukając "inspiracji". Jestem miło zaskoczona ;) najlepsze jest to że też rysuje, też mam na imię Dominika, mamy podobny gust muzyczny i jestem w tym samym wieku. :) rysunki bardzo mi podobają... Coraz lepiej Ci wychodzą :) szkoda że ja nie rysuje częściej bo tylko 1-2 w miesiącu... Mniejsza. Trzymaj tak dalej bo idzie Ci coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju jaki masz ogromny talent ! :) przepiękne są wszystkie rysunki :)

    OdpowiedzUsuń