poniedziałek, 3 listopada 2014

Amanda Seyfried + nowe "informacje"

Cześć wszystkim! :)
Dziwnie się tutaj pisze po takiej długiej przerwie. Nie było mnie tutaj chyba miesiąc, czyli sporo. Szczerze, to nawet nie wiem, jak nazwać tę notkę. Przyczyn mojej nieobecności można było się domyślić. Brak czasu - to oczywiste. Do tego jeszcze doszedł brak weny i jakiejkolwiek chęci do stworzenia... czegokolwiek. Nie to, że mi się nie chce, po prostu jestem już zbyt zmęczona. ALE, uwaga, uwaga - jak to ambitna Dominika - postaram się to naprawić! :D Myślę, że jedną z przyczyn, dlaczego mnie tu nie było, jest też trochę moje znudzenie się monotonnością postów na blogu. Już wyjaśniam. Ciągle są notki, które dotyczą tylko moich nowych rysunków. Nie mówię, że jest to złe, ale chciałabym wprowadzać różne 'rodzaje' postów.
Myślałam między innymi nad:
1. "Poradniki", nie jestem profesjonalistką, żeby kazać komuś rysować to i to w ten czy inny sposób. Ale chyba mogę pokazać jak ja coś rysuję, nie? :)) Jeśli ktoś będzie chciał, skorzysta. Jeśli nie, to nie. Proste? Jasne, że tak. :d
2. "Moje przybory", czyli czym tworzę. Często pojawiają się takie pytania, więc myślę, że taki post nieco "wyjaśni" sprawę. :)
3. "Inspiracje". Nie wiem dlaczego, ale wyjątkowo nie lubię tego słowa. Może nie tylko ja tak mam. :D W takich notkach pojawiałyby się moje sposoby na odzyskanie chęci do tworzenia. Mogłabym też pisać o innych artystach, którzy mnie inspirują. :)

Może macie jakieś propozycje na nowe posty? Na pewno bardzo pomogłoby mi to w dalszym poprowadzeniu bloga. :)

Odchodząc już od tematów "organizacyjnych", to skończyłam rysunek Amandy Seyfried. Jest to praca na "rysunkowe wyzwanie" na pewnej stronie rysunkowej na facebooku. :) W sumie właśnie to wyzwanie zachęciło mnie do stworzenia tego portretu. Co mam nadzieję, wyszło mi na dobre i być może ołówki szybko nie zapomną, do kogo należą.

Teraz spam "WIP-ami". :D

czas: ok. 3h
technika: ołówek
format A4







Jak Wam się podoba praca? Co u Was? :)

Zapraszam również tutaj:

24 komentarze:

  1. łoooooł! Ale cudna praca!
    Co do tych nowych rodzajów notek- jestem bardzo za, zwłaszcza jeśli chodzi o jakieś poradniki/ tutoriale! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Niedługo postaram się napisać jakiś poradnik. ;)

      Usuń
  2. piękna! podziwiam Cię, wieeeelki szacunek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie narysowałaś włosy, a całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite :D od niedawna zaczełam się interesować portretami i zgadzam się co do poradników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)
      Mam nadzieję, że te moje nieszczęsne porady jakoś Ci pomogą. :D

      Usuń
  5. a gdzie gepard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie i czas na geparda. :) Rysowanie zwierząt jest bardzo czasochłonne, więc radzę uzbroić się w cierpliwość. :D

      Usuń
    2. sama rysuje zwierzęta wiec cos o tym wiem ale zapowiada się cudownie

      Usuń
    3. Dziękuję. ;) Mam nadzieję, że nie schrzanię. :D

      Usuń
    4. na pewno będzie pięknie

      Usuń
  6. Witaj!
    Nawet nie wiesz jak Twoje rysunki są świetne! Jak zobaczyłem ten z tego posta to miałam łzy wzruszenia w oczach :)
    Mogłabyś stworzyć jakieś poradniki sporo osób chciałoby rysować tak jak Ty!
    Życzę dalszych sukcesów!
    http://blogoroznychsprawach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie ci wyszła! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jeny! dziewczyno jaki Ty masz talent :D ja jak coś maluję to.... no masakra :D
    jak byś mogła się podzielić jak tworzysz takie cuda, to wiele osób byłoby Ci wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z urozmaiceniem postów. Hm..pokaż jak robisz poszczególne części portretu kredkami i skórę ołówkiem, jak złapać proporcje ze zdjęcia, żeby rysunek był jak najbardziej podobny do orginału
    Śliczny rysunek *.*

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o woow <3
    ale masz talent *o*

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za 2. tzn twoimi przyborami :P
    zainteresowały mnie kredki od geparda z poprzedniego postu :D
    Ahh i znowu bede się gapić na czyjeś prace zamiast kończyć własne >.<
    Rysunek śliczny ale trochę się zawiodłam nie wiem czemu prawa strona do mnie nie przemawia :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie rysujesz! Masz talent dziewczyno :) Nad proporcjami musisz popracować, ale z tego co patrze to i tak idzie Tobie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. GENIALNE! masz talent :)

    visushi.blogspot.com zapraszam, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń