Zaczęte prace

   
   Jak wspomniałam wcześniej, zaczęłam kilka nowych prac. Pierwsza - wykonana będzie w całości ołówkami, ewentualnie tło wykonam węglem. Wzorowana na zdjęciu autorstwa Pauli Cichosz.



   Następna praca, która tez już jest zaczęta, przedstawia geparda. Nie mam zielonego pojęcia, kiedy ją skończę. Wiem, że będzie przy niej masa pracy i poświęconego czasu. Mam nadzieję, że efekt będzie dobry, mimo tego, że to pierwszy zwierzak rysowany przeze mnie w kolorze.






Jestem również tutaj:

Komentarze

  1. Czekam na tego geparda! Już wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że już się podoba. :D A tu jeszcze nawet nie ma 1/4 rysunku. :))

      Usuń
  2. Świetne! :)
    A oko geparda wyszło ci znakomicie, jak zdjęcie. :D
    Czekam na kolejny post! :)

    pabiart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gepard wygląda mistrzowsko już na tym poziomie!
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady. :D Ale bardzo mi miło. ;)

      Usuń
  4. Genialne! Na geparda czekam z niecierpliwością!
    Pozdrawiam Megi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy czekają na tego geparda... a kiedy ja go narysuję.. O.o :D
      Również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  5. Heh a myślałam że tylko ja tak długo się nie odzywam ;) Zapowiada się świetnie, czekam na ukończone rysunki. Nie wiem czy to cię pocieszy czy nie ale w liceum plastycznym jest bardzo dużo godzin, lekcje kończymy często o 16:35 a do domu wracam na 18. I jak tu znaleźć czas dla siebie? Na razie nie mam testów itp. ale naprawdę ciężko się ze wszystkim wyrobić klucz to dobra organizacja i NIE zarywanie nocek :) Tak z ciekawości planujesz może w przyszłości iść do Liceum plastycznego albo później na ASP? Z takim talentem i zacięciem zdziałasz cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie tylko Ty. :D
      Chciałam iść do liceum plastycznego, dokładniej do Bydgoszczy, ale jak się dowiedziałam jak tam jest, jaki tam jest poziom, to zrezygnowałam. W całym województwie jest dopiero na 30. miejscu, więc trochę słabo. Ale oczywiście chcę dalej rozwijać się plastycznie, tylko że zamierzam iść do liceum ogólnokształcącego na profil kulturowo-artystyczny. Dalej chciałabym isć na Wydział Sztuk Pięknych na UMK do Torunia i być jakimś konserwatorem zabytków, ewentualnie architektem. :D Ale to jeszcze baaardzo daleko do tego, więc wszystko się może zmienić. :D

      Usuń
  6. Jakie to jest śłiczne, czekam na całość. Pozdrawiam :)

    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wow ! Jak ty świetnie rysujesz ! Jestem tu 1 raz ale już widzę, że zostanę na dłużej.
    Pierwsze dwa rysunki zapowiadają się świetnie, a trzeci z chęcią powiesiła bym w salonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace! Podziwiam, masz ogromny talent ;) tylko mam takie pytanie, podałabyś jakiegoś linka, albo wkleiła zdjęcie z którego wzorowałaś geparda? Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      proszę:
      http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.tapeteos.pl%2Fdata%2Fmedia%2F704%2Fbig%2Fgepard_panorama_dual_screen_3200x1200_001.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.tapeteos.pl%2Fdetails.php%3Fimage_id%3D28779&h=1200&w=3200&tbnid=6WIpqOO-Tp1s6M%3A&zoom=1&docid=5Pgx2c3UyPXRAM&ei=olYgVIndGMmGywOstIGQBA&tbm=isch&client=opera&ved=0CDkQMygAMAA&iact=rc&uact=3&dur=240&page=1&start=0&ndsp=17

      Usuń
  9. Zapowiada się jak zwykle cudownie. Powodzenia.
    zza-kurtyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, mimo że geparda jest taki mały fragmencik, to już czuć ilość pracy, którą w to włożyłaś. Efekt po skończeniu będzie niesamowity, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te oczy geparda są cudne:) Czekam na skończony rysunek


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. rysunek geparda jest lepszy niż zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne są Twoje rysunki :) aa i nie przejmuj się.. w liceum jest milion razy gorzej XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka, niedawno odkryłam Twojego bloga i jestem nic zachwycona!!! Ja też rysuję, ale daleko mi do twojego poziomu. Czekam na skończony rysunek geparda (jak na razie jest genialnie <3 )
    P.S. Obserwacja wykonana :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami