środa, 13 sierpnia 2014

Theo James

Hej! :)
Jestem tutaj znów z nowym rysunkiem i uwaga, to będzie facet! :D Zwykle rysuję same kobiety, ale to dlatego, że nie potrafię znaleźć żadnego mężczyzny, którego mogłabym narysować (możecie podać w komentarzach, kogo mogę narysować :D). Mój wybór padł akurat na Theo James'a. To dlatego, że ostatnio przeczytałam książkę i obejrzałam film "Niezgodna". Teraz tylko poluję na drugi i trzeci tom tej trylogii, ale pewnie i tak przeczytam ebooka (mimo że nie jestem do nich przekonana), bo nie mogę znaleźć tych książek w księgarni. :)
Naprawdę pierwsza część wywarła na mnie pozytywne wrażenie, dlatego każdemu polecam. Chociaż w niektórych momentach za bardzo przypominała mi "Igrzyska Śmierci".

Przejdźmy do tematu rysunku. Trochę było przy nim roboty, tym bardziej, że całe tło jest czarne, ogólnie sporo cieni, co też jest trochę czasochłonne. Notka miała być wczoraj, ale nie wyrobiłam się z rysunkiem, także przepraszam, że obiecałam, a notki nie było. :)

czas.: ok. 3-4h
technika: ołówek
format A4




 Czytaliście "Niezgodną", jak wrażenia? :D
Podoba Wam się rysunek? :)

Jestem również tutaj:

18 komentarzy:

  1. usta trochę za bardzo przesunięte w lewo a tak to pięknie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, troszkę przesunięte. ;)
      dziękuję. ;)

      Usuń
  2. Jak zawsze pięknie ehh :)

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja :o
    Jak ty swietnie rysujesz. *-*
    Nie czytalam jeszcze niezgodnej. :))

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie czytałaś, to polecam, bardzo dobra książka. ;)

      Usuń
  4. Ja już jestem na końcu drugiej części tej trylogii i muszę przyznać, że jak dla mnie jest jeszcze lepsza niż poprzednia! Uwielbiam Theo, a ty go po prostu genialnie narysowałaś! Jestem pod wrażeniem! Koniecznie będe wpadać by oglądać twoje dalsze prace <3

    Obserwuje i zapraszam do siebie!
    www.aleksandra-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rysunek, a jeśli szukasz modeli to narysuj Jensena Acklesa, jest megaaaaaaa! http://images1.fanpop.com/images/photos/1600000/Jensen-Photoshoot-jensen-ackles-1624494-521-995.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW - to określenie, które przyszło mi do głowy, kiedy pierwszy raz zobaczyłam twoje dzieła. Też rysuję, ale jakoś ostatnio nie miałam weny, a twoja technika mnie zainspirowała - dzięki :) - i teraz staram się doskonalić w rysunku.

    Zapraszam też do mnie: http://originitis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę zainspirować kogoś swoimi pracami. Powodzenia w dalszym rysowaniu. :))

      Usuń
  7. No! trzeba przyznać, że twoje tło jest naprawdę czarne :) Ogólnie rysunek wyszedł świetnie, tylko gdyby ci troszeczkę oczko i usta nie odjechały byłoby idealnie. Koga byś mogła narysować... może Davida Tennanta, jest znany między innymi z roli w "Doktorze Who"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nad tłem namęczyłam się najbardziej. ;) Dziękuję. ;))

      Usuń
  8. Zgodzę się z przedmówczynią, że gdyby oczko i usta nie odjechały to był by cud miód malina, a tak to jest tylko cud miód :) Proponuje Jamie Campbell Brower albo Channiging Tatum, a mój ulubiony aktor to Hayden z filmu Jumper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cud miód też może być. :D dzięki za propozycje. ;))

      Usuń