piątek, 22 sierpnia 2014

Shailene Woodley jako Tris Prior

Cześć wszystkim! :)
W tym poście publikuję kolejny rysunek, tym razem w kolorze. Przedstawia aktorkę Shailene Woodley w roli Tris Prior z filmu "Niezgodna". Mam wrażenie, że szybko mi się ją rysowało, pewnie zajęło mi to ok. 3 godzin (tym razem nie zliczałam dokładniej czasu, więc trudno mi powiedzieć), ale taki czas to u mnie standard. :D Zużyłam "trochę" czarnej kredki przy włosach i ubraniu, ale ogólnie rzecz biorąc, jestem zadowolona z efektu końcowego. Zaczynając tę pracę, myślałam, że wyjdzie mi to gorzej. ;)

Dopiero dzisiaj, patrząc w kalendarz, zdałam sobie sprawę z tego, że za dobry tydzień idę już do szkoły. Szczerze, to nawet trochę się cieszę, ale z drugiej strony to mnie "dobija".  Z jednej strony chcę iść do szkoły, a z drugiej nie. Chciałabym zobaczyć wszystkich moich znajomych, ale myśl o egzaminach trochę mnie przytłacza. Przecież to już ostatnia gimnazjum, więc trzeba też podjąć decyzję do jakiej szkoły chcemy iść dalej. Akurat z tym problemu nie mam, bo już wiem, gdzie chcę iść. Modlę się tylko o to, żebym się tam dostała. :D A jak jest u Was? Cieszycie się, że niedługo szkoła? Do której klasy teraz idziecie? ;))

technika: kredki ołówkowe (tylko tło zostało wykonane pastelami)
format A4





 Podoba Wam się ta praca? :)

Jestem również tutaj:

14 komentarzy:

  1. Niesamowity rysunek! Mnie czeka 2 liceum :(
    X blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Shailene, ładnie Ci wyszedł ten rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona twoimi pracami, są genialne a ty masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i przepiękne rysunki!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Portret piękny tylko coś mi nie gra z cieniami na szyi, nie ma płynnego przejścia. Tło jest jak najbardziej na plus, dodaje rysunkowi głębi i podkreśla delikatność bohaterki. Piękne. Życzę miłych ostatnich dni wakacji. Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, wiedziałam, że ktoś to zauważy. XD Dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  6. Super narysowane. Naprawdę. Jeszcze kredkami... Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń