piątek, 1 sierpnia 2014

Ciągle w kolorze :D (rysunek Gigi Hadid)

Witajcie! :)
Są wakacje, a mimo tego piszę rzadko. Obiecałam, że będę pisać częściej, ale teraz stwierdzam, że to chyba nie ma sensu. Zanudziłabym Was tylko. Przecież nie będę pisać tutaj o tym co codziennie robiłam, o której wstałam, co jadłam, w co się ubrałam, itp. bo przecież to nie jest lifestylowy (czy jak to się pisze) blog. :) Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. :)

Co do rysowania. Ostatnio baardzo, ale to bardzo polubiłam kredki. Mogłabym tylko nimi rysować, ale nie chcę "zaniedbać" moich ołówków. :D Także następny rysunek pewnie będzie wykonany w wersji b&w. :P Dzisiejszy jest w kolorze i przedstawia modelkę - Gigi Hadid. Nie wiem, czy ktoś z Was ją zna. Ja znalazłam jej zdjęcie przez przypadek (akurat to, z którego ją rysuję :D), więc postanowiłam ją narysować. ;)
Mam nadzieję, że rysunek Wam się spodoba. :)

czas: ok. 3h
technika: kredki ołówkowe
format A4






Co sądzicie o tej pracy? Podoba Wam się? :)

Jestem też tutaj:

11 komentarzy:

  1. Wspaniale !
    I włosy takie naturalne
    Podziwiam Twój talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, baaardzo realistyczne :)

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te włosy, zawsze takie lekkie i dopracowane. Wyglądają bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jeżeli wysłałabym Tobie moje zdjęcie, narysowałabyś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, na pewno nie teraz, bo mam trochę planów co do rysowania, poza tym mam też inne zajęcia. :)

      Usuń