sobota, 19 lipca 2014

Żyrafy ♥

  Tym razem ta praca to coś innego, czyli to nie będzie człowiek. Jak mówi sam tytuł posta, to będą żyrafy. Nareszcie przełamałam się i trochę oddaliłam się od tematyki LUDZKIEGO portretu. Chciałabym jeszcze zacząć rysować więcej zwierząt, architektury, krajobrazów, itp. W końcu chcieć to móc, więc postaram się za to zabrać. Tym bardziej, że w wakacje jest masa czasu. :D Mam nadzieję, że te rysunki spodobają się Wam tak samo jak inne moje portrety. :) A może macie pomysł co jeszcze innego mogłabym narysować? :)

czas: ok.2-3h
technika: kredki ołówkowe
format A4

*Oczywiście skan i zdjęcie odebrało trochę temu rysunkowi, na żywo wygląda znacznie lepiej*


  

Zdjęcie, na którym się wzorowałam:
[kliknij, aby powiększyć]


Podoba Wam się rysunek? :)

Możecie mnie jeszcze znaleźć na tych stronach:

12 komentarzy:

  1. Genialne! Jak zawsze zresztą. I nie sądziłabym, że tak mało czasu Ci to zajęło.
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ! A może narysuj... jednorożce ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :OO prawie identyczne - oryginał z rysunkiem. Jestem pod wrażeniem i zazdroszczę talentu :C co byś mogła rysować? w sumie to jest mnóstwo pomysłów.. ptaki, budynki, stawy, jeziora, lasy, ogólnie krajobrazy, rodzinę, świat nadprzyrodzony hahah ;P

    Zajrzysz? skomentujesz?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, wcale nie jest identycznie. ;) do oryginału brakuje sporo. ;)

      Usuń
  4. Wyglądają jak żywe :) Jak zawsze piękny rysuneczek.
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Żyrafy świetne, w tle mogłabyś robić troszkę łagodniejsze i może mniej jaskrawsze przejścia. Wiem jednak, że lubisz stosować mocny kontrast więc to tylko mała sugestia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że na skanie wyszedł taki mocny kontrast, w rzeczywistości jest ok. ;)

      Usuń
  6. Jejciu jak ja kocham żyrafy <3 są taakie słodkie *.* wybacz mam słabość do tych zwierzątek. Wyszły cudownie i te kolorki po prostu cudo :) Tło u Ciebie jest chyba bardziej zielone niż na zdjęciu, ale w sumie wychodzi na plus, bo rysunek jest weselszy.
    Pozdrawiam

    angieee-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń