środa, 9 lipca 2014

Więcej koloru

  Nie odzywałam się tutaj troszkę, mimo że prace do pokazania miałam. To wszystko jak zwykle efekt mojego lenistwa. :P Niedawno zaczęły się wakacje, więc wstawiam tutaj dwie kolorowe prace. Obie wykonane na podstawie zdjęć różnych fotografów, którzy często są dla mnie dużą inspiracją. Mam takie chwile (i to dosyć często), że po prostu nie chce mi się rysować, ale gdy zobaczę jakieś naprawdę piękne zdjęcie, to ta chęć powraca. Od razu wtedy widzę jak to zdjęcie narysuję, od czego zacznę, itd. Może to się wydać dziwne, ale naprawdę tak mam. Zresztą to nie tylko ze zdjęciami, czasem zobaczę ładny kwiatek i od razu bym go chciała narysować, tak mam ze wszystkim co mnie po prostu zaciekawi. :D


Pierwsza praca została wykonana na podstawie zdjęcia autorstwa Klaudii Sus. :)

czas: ok. 2-3h.
technika: kredki
format A4




Druga praca została wykonana na podstawie zdjęcia autorstwa Heleny Bromboszcz. :)

czas: ok. 3-4h
technika: kredki
format A4





Podobają Wam się prace? :)
Jak Wam mijają wakacje? :D

FANPAGE - like. :D
INSTAGRAM - follow :D
ASK.FM

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. Ślicznie wyszedł kłos na drugim portrecie.
    Pozdrawiam
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bez przesady. :P
      Ale bardzo mi miło, że tak twierdzisz. :D

      Usuń
  3. Co rysunek to lepiej rysujesz ♥

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że postępy są widoczne! ♥

      Usuń
  4. Twoje rysunki są cudowne!
    Aż chce się patrzeć. :)
    Widać, że te kredki są niezłe.

    http://pabiart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te rysunki!
    W drugiej pracy super narysowałaś twarz i rękę ;)
    Prace kredkami świetnie ci wychodzą!
    Pozdrawiam!

    http://moj-swiat-zamkniety-w-olowku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D A mi się wydaje, ze rękę schrzaniłam. ;P

      Usuń
  6. Rany jak TY ślicznie rysujesz! Powiem szczerze- powinnaś dostać Nagrodę Nobla w dziedzinie sztuki =D Jeszcze nigdy nie widziałam tak pięknych prac! Gdy tylko zobaczyłam drugie zdjęcie z tego posta się popłakałam! Staranność i perfekcyjność Twoich prac zasługują na co najmniej Nagrodę Nobla :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    Dominika.

    http://blogoroznychsprawach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, tak mi jest miło gdy to czytam. BARDZO Ci dziękuję! ♥ Poprawiłaś mi humor :D
      ale z tym Noblem to troszkę przesada :D

      Usuń
  7. Jejciu malujesz przepięknie też lubię rysować i nie zawsze mi się chce ale twoje pracę są po prostu cudne ! ~~Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że moje prace się podobają. :)

      Usuń
  8. Przepraszam trochę mnie tutaj nie było i bardzo żałuję, że nie zobaczyłam tego wcześniej. Zawsze gdy wchodzę na twojego bloga moją najczęstszą reakcją jest Wow! Druga praca szczególnie mnie urzekła, śliczna kolorystyka. Dodajesz dużo motywacji, jesteś niezwykłą młodą artystką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent :)
    pozdrawiam
    fotobymadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, że moje zdjęcie tu jest ♥

    OdpowiedzUsuń