sobota, 14 czerwca 2014

Powrót do kredek

   Wracam dzisiaj do Was z moją nową pracą. Taki mały powrót do kolorów. Jeszcze kilka miesięcy temu nie znosiłam tych kredek, a teraz je uwielbiam. Mimo że marzą mi się Prismacolorsy czy Derwenty.. ale to nie jest ważne. Zmieńmy temat. Ostatni rysunek powstał na podstawie zdjęcia autorstwa Natalii Żygłowicz. Uwielbiam jej fotografie i śledzę już długo jej twórczość. Was też do tego zachęcam. ;)

  Odchodząc od tematu pracy, na której temat mam mało do powiedzenia, to chyba oczywiste jest, że już a dwa tygodnie rozpoczynają się wakacje. Nie mogę pojąć tego, jak ten rok szybko minął. Już koniec drugiej klasy gimnazjum, za chwilę rozpoczynam trzecią. Która pewnie minie tak samo jak druga, albo jeszcze szybciej. Co do średniej na koniec to nadal nie jestem pewna, jaka mi wychodzi, ale nie jest źle. W najlepszym wypadku będzie ona dużo lepsza niż w tamtym roku. A jak jest u Was? Jaka średnia, jesteście z niej zadowoleni? :)

Nie zanudzam już Was, tylko wstawiam rysunek. :)
czas: ok. 2-3h.
technika: kredki ołówkowe
format A4




Co sądzicie o tej pracy? :)

FAN PAGE - LIKE :D
INSTAGRAM - FOLLOW :D
ASK.FM - PYTAJCIE :D

10 komentarzy:

  1. Jaki ty masz talent! Ślicznie! Obserwuję już od dawna!
    Zapraszam do mnie!
    szejkus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham twoją twórczość całym serduchem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej przepiękne :)
    Była by możliwość żebyś narysowała rysunek patrząc na nasze zdjęcie które jeśli byśmy się zgodziły zostało by ci jakoś wysłane, byłybyśmy baaardzo wdzięczne :D
    pozdrowionka :*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany jak Ty ślicznie rysujesz! Masz talent!
    Z mojej średniej zadowolona nie jestem :(
    http://blogoroznychsprawach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie przejmuj się, w przyszłym roku na pewno będzie lepiej. :D

      Usuń
  5. Czemu ja nie umiem tak slicznie rysowac :(
    Masz wielki talent *-*
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń