sobota, 28 czerwca 2014

Barbara Palvin

   Piszę ten post z małym opóźnieniem, bo rysunek Barbary skończyłam już kilka dni temu. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. :D Rozpoczęły się  już wakacje, nie mam żadnych planów, więc na pewno będę dużo więcej rysować, a na pewno też malować. Chciałabym podnieść trochę swój "poziom" w malarstwie. Przecież rysunek to nie wszystko, nie bądźmy ograniczeni. Myślę, że pojawi się dużo więcej kolorowych prac, dlatego że dostałam nowe, moje wymarzone kredki! :D


Notki na bloga pewnie będę pisać tak jak dotychczas, czyli raz na tydzień. Tyle, że w jednym poście będzie po kilka rysunków, a nie po jednym. Zresztą - zobaczymy. Może będę pisać parę razy w tygodniu. :)

Przejdźmy do tematu rysunku. Mam nadzieję, że osobę poznajecie, tym bardziej, że to znana w internecie postać, a do tego stworzono wiele rysunków z jej podobizną. :)

czas: ok. 2-3h
technika: ołówek
format A4


...i jeszcze "krok po kroku". :D




Teraz nie pozostaje mi nic, tylko życzyć Wam miłych, ciepłych wakacji, żebyście świetnie się bawili i odpoczęli trochę od nauki! :) :D

Podoba Wam się rysunek? Wolicie prace wykonane ołówkiem czy kredkami? :)

FAN PAGE - LIKE :D
INSTAGRAM - FOLLOW :D
ASK.FM - PYTAJCIE :D

27 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolę kredki. A rysunek prześliczny, tylko nie wiem czy to po prostu inaczej wygląda w realu, ale tak dziwnie pada światło na jej twarz. Tzn z prawej ma cień na ustach, a z lewej na oku. Jak się mylę to przepraszam, ale tak mi się w oczy rzuciło. Pisz częściej niż raz na tydzień. Bardzo lubię twój blog i chętnie wpadałabym tutaj częściej!
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Z tymi cieniami masz rację, jakos dziwnie to wyszło. :P
      Jeśli tylko ktoś będzie chciał to czytać, to będę pisać częściej. :)

      Usuń
  2. Wszystkie twoje prace są cudowne. Zazdroszczę talentu.
    Zapraszam: http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podobają mi się jednak kredki :) Portret wygląda wtedy żywiej i radośniej. Tobie również wesołych wakacji :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię. :) Też bardziej mi się podobają kredki, ale z ołówków i tak nie zrezygnuję. :P

      Usuń
  4. I rysunki ołówkiem i kredkami wyglądają równie świetnie :3

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. ;)

      Usuń
  5. Ja mimo wszystko wolę rysować ołówkami, ale kredki sprawiają, że rysunek wygląda o wiele żywiej. Ty, niewątpliwie masz ogromny talent, zazdroszczę ci. Moje "coś" to jedno wielkie... hmm... bagno? w porównaniu do twoich dzieł - bo tak mogę z ręką na sercu je nazwać :) Dobra robota :)

    Pozdrawiam cieplutko, miłego wieczoru!
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mimo wszystko wolę rysować ołówkami, ale kredki sprawiają, że rysunek wygląda o wiele żywiej. Ty, niewątpliwie masz ogromny talent, zazdroszczę ci. Moje "coś" to jedno wielkie... hmm... bagno? w porównaniu do twoich dzieł - bo tak mogę z ręką na sercu je nazwać :) Dobra robota :)

    Pozdrawiam cieplutko, miłego wieczoru!
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje prace Ci się podobają. :) Ale nie przesadzajmy, to nie są dzieła, a Twoje prace to nie bagno. :D Jeśli chcesz osiągnąć lepszy poziom wystarczą sumienne ćwiczenia. :)

      Usuń
  7. Bosko! Dawno tu nie byłam i widzę że zaszły małe zmiany. Śliczny nagłówek. Jesteś niezwykle zmotywowana i zorganizowana. Zazdroszczę że umiesz dotrzymać danych sobie i nam obietnic. Z wyrazami podziwu :D http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu jak ty malujesz ! masz mega talent i go Ci po prostu zazdroszczę, bo ja kompletnie nie umiem malować;/ mam pytanie jak będziesz miała czas narysujesz selene gomez i pokażesz na blogu ? :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Już kiedyś rysowałam Selenę, poszukaj w archiwum. ;>

      Usuń
  9. Boskie *.* Zresztą wszystko co wstawiasz na bloga jest przecudne :) Jeśli mogę się spytać; ile zapłaciłaś za kredki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, bardzo mi miło. :0
      Zestaw kosztował 700 zł. Wiem, że sporo, ale naprawdę warto je kupić. :)

      Usuń
  10. Przepięknie *.* Masz niesamowity talent, zawsze chciałam tak pięknie rysować. Rysowałaś kiedyś Rihannę lub Miley Cyrus? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysowałam Rihannę, Miley nie. :) Jeśli chcesz zobaczyć Rihannę, to poszukaj w archiwum. ;)

      Usuń
  11. Chyba też powinnam w końcu zainwestować tak duży zestaw kredek ale na razie brak funduszy.
    Pozdrawiam
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się opłaca kupić taki zestaw. :)

      Usuń
  12. Wow ale super !

    http://kreska7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jeju, to jest przepiękne! :)
    Powodzenia w dalszym rysowaniu :)
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń