niedziela, 4 maja 2014

Martwa natura

   Ostatnio ciągle obiecywałam sobie, że stworzę coś nowego. Coś, czego jeszcze tu nie było. W końcu się przełamałam i stworzyłam swoją pierwszą, taką "na poważnie" martwą naturę. Niestety z natury jej nie rysowałam, tylko ze zdjęcia znalezionego w internecie. Następnym razem postaram znaleźć jakieś pierdołki i też je narysować, ale już tym razem nie z fotografii. 
   Zaczynając tę pracę, myślałam, że nie dam sobie rady. Najtrudniej było zacząć, a potem to już z górki. Przyjemnie mi się to tworzyło, mocny kontrast i silne cienie, czyli to co lubię, ułatwiły mi rysowanie. Chociaż był jeden obiekt, z którym ledwo co sobie poradziłam. Chodzi mi tutaj o SZKŁO, trudno było to wycieniować, tym bardziej, że chciałam, żeby to wyglądało JAK SZKŁO. Czy mi się udało, oceńcie sami. Myślę, że nie poszło tak źle. ;)


czas: ok. 3-4h.
technika: ołówek
format: A4


Później postaram się dodać jakieś wipy, bo jeszcze ich nie zgrałam. xD

W następnym tygodniu, nie wiem czy pojawi się nowa praca, bo nie będzie mnie 4 dni w domu. Jadę na wycieczkę szkolną. :D Ale bardzo się postaram coś wyskrobać. ;)

I jeszcze dodatkowo wstawiam skończony rysunek, na podstawie Mone Photos. ;)
Szczerze, to myślałam, że lepiej mi to wyjdzie.


Co sądzicie o tych pracach? :)

FANPAGE  - LIKE ♥
INSTAGRAM - FOLLOW ♥
ASK.FM - PYTAJCIE ♥

15 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci wyszło to szkło ;) Bardzo realistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie, aby też narysować martwą naturę :D Twoja bardzo udana, podoba mi się ten mocno zaznaczony światłocień, szkło też wyszło bardzo realistycznie. Chociaż gdybym miała się do czegoś przyczepić, to wydaje mi się, że tło za kieliszkiem i winogronami (czyli w tych jaśniejszych miejscach) wygląda trochę nienaturalnie. Ja bym zrobiła nieco łagodniejsze przejścia między cieniami. Ale to oczywiście tylko moje zdanie :) Co do portretu to nie mam żadnych zastrzeżeń, oczy szczególnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nawet nie wiesz jak się cieszę z tego, że JA mogę kogoś zainspirować. Wstawiając tu rysunki, nawet nie myślałam o tym. ;D

      Usuń
  3. Szkło jest szkłem bez wątpienia ;) Całość naprawdę świetnie wygląda. Tylko nie jestem do końca pewna czy poprawne są cienie w okół winogron. Chodzi mi i taką białą poświatę. Co prawda nie widziałam zdjęcia, jednak coś mi nie pasuje. Uwielbiam mocny kontrast który stosujesz, masz naprawdę wyraziste prace :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkło wyszło ci cudnie.
    świetne prace
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne :)

    kisielowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rysunki :)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny portret i kojarzę tę dziewczynę - jest z mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń