sobota, 17 maja 2014

Autoportret

   Witajcie. :D
   Znów przerwa trwała dwa tygodnie, ale jak pisałam w poprzedniej notce - to z powodu wycieczki.Wracam tutaj do Was z nową pracą, a właściwie z autoportretem. Czy wyszłam na nim całkowicie podobna? Myślę, że nie. Bardzo trudno rysuje się swoją podobiznę. Zdecydowanie za dużo mnie. Jedna na kartce, druga na zdjęciu i ta prawdziwa co rysuje. Zapewne to mój pierwszy i ostatni autoportret. Na tej pracy jestem poważna, co w ogóle nie jest do mnie podobne. Zazwyczaj chodzę uśmiechnięta czy śmiejąca się z byle czego, ale cóż..

   Jak widać zmieniłam wygląd bloga. Może nie tak radykalnie, ale jednak jest trochę inny. Cały czas coś mi się w nim nie podoba, więc na pewno będzie on ulegał zmianom przez jakiś czas, a Wy, co sądzicie? ;))

czas: ok. 2-3h
format: A4
technika: kredki ołówkowe


work in progress


Rysowaliście kiedyś swój portret? 
Co sądzicie o moim? ;D

ASK.FM - PYTAJCIE ♥


18 komentarzy:

  1. genialny! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjciu na prawdę masz talent! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace kredkami są świetne. Jedyne, co można by poprawić to oczy, wydaje mi się, że na tym zdjęciu z którego rysowałaś masz je bardziej jakby przymrużone? Jeśli wiesz, o co mi chodzi ;) Na twoim rysunku wyglądają nieco inaczej. Ale co do samej techniki to naprawdę wyszło genialnie. Ja jeszcze nigdy nie rysowałam autoportretu i raczej się za to nie zabiorę, tak jak napisałaś- za dużo siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Fakt, na rysunku bardziej je "otworzyłam". :D

      Usuń
  4. Świetna praca! Chociaż jak ktoś zauważył wyżej, wydaje mi się, że na zdjęciu masz mniejsze oczy. To taki mały szczegół :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to przeszłas sama siebie. Swietny swiatlocien, cudowne kolorki. Bardzo podobne. Jedynie to lewe oko, jest troszke inne, ale róznica minimalna. Niesamowite, naprawdę! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! :D
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczne i zaczynam obserwować. Ile masz kredek polycolor?
    Muszę się w końcu zebrać i kupić je sobie. Też rysuję. Od początku 11/12 roku.
    http://argia39.blogspot.com/
    Rysowałam kiedyś siebie ale że było to wymuszone przez plastyczkę także chciałam to jak najszybciej skończyć. Jak ja dawno nie rysowałam prze ten nawał nauki na koniec.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Mam 72 kolory. ;)
      Też mam sporo nauki, gdyby nie zamówienia, to pewnie zapomniałabym co to ołówek. ;)

      Usuń
  7. Piękny portret. Ja nie rysowałam swojego portretu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. ;)
      To spróbuj, może wyjść fajnie. :D

      Usuń
  8. bardzo ładnie, ale nie zaznaczyłaś kości policzkowych koło nosa.

    ale super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Sama nawet tego nie zaważyłam, dziękuję za uwagę. ;) ;P

      Usuń