niedziela, 20 kwietnia 2014

Święta

Witam wszystkich! Wpadłam tutaj tak na chwilkę, żeby chociaż dać znak życia, bo znów nie było mnie tu tydzień. Nie zdążyłam się nawet obejrzeć, a tu już Wielkanoc. Niedawno przecież była choinka, Wigilia, Boże Narodzenie. Czas bardzo szybko płynie, ale to chyba każdy z nas wie. Także nie rozpisuję się, tylko wstawiam nowo zaczęty rysunek. Ostatnio bardzo polubiłam kredki, mimo że bywają nieznośne.  Praca na podstawie Angelica Photography, której prace uwielbiam. ;)


Z OSTATNIEJ CHWILI! :D
ZAŁOŻYŁAM STRONĘ NA FACEBOOKU, NA KTÓREJ BĘDĘ ZAMIESZCZAĆ SWOJE PRACE. ZACHĘCAM DO POLUBIENIA I UDOSTĘPNIENIA. Z GÓRY DZIĘKUJĘ. ;)

DOMINIKA OCHOCIŃSKA - GLAMORIEN ART 

Jak widać nazwa składa się z mojego imienia, nazwiska i pseudonimu, żeby nikt nie był zaskoczony. :D


ŻYCZĘ WSZYSTKIM WESOŁYCH  ŚWIĄT! :))

20 komentarzy:

  1. Piękny rysunek :o Masz talent :)

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek prześliczny tylko wpatrzyć się dogłębniej nie mogę,bo jakość średnio zadowalająca.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie robione telefonem, to fakt, jakość nie jest zbyt zadowalająca, ale w następnym poście już będą zdjęcia dobrej jakości. ;))

      Usuń
  3. Śliczna praca ;*

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na instagramie to zdjęcie i po prostu jedno wielkie wow :D Piękne cienie, klimat, piękne wszystko :D Już nie mogę doczekać się końca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo skończę. :D Pozdrawiam.

      Usuń
  5. kończ go, bo jest naprawdę wspaniały *.*

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już skończony, na facebooku już jest, niedługo będzie z nim post na blogu. :D

      Usuń
  6. Jejku na prawdę pięknie rysujesz <3 masz talent :) pozdrawiam.
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie rysujesz ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i jestem pewna że wrócę na pewno !
    zapraszam do mnie może obserwacja? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz jak ja cię podziwiam :) Ogromnie :D Trzeba mieć wielki talent, ja nawet nie umiem narysować drzewa xd Gratuluję ogromnego talentu :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, nie ma czego podziwiać. Robię to, co lubię. Bardzo się cieszę, że praca się podoba. ;)

      Usuń
  10. bardzo fajnie dobrane kolory. cudna praca. masz wielki talent. szkoda ze jakosc zdj. jest slaba. pozdrawiam.
    http://pokociemu-katharina182.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już jest dobrej jakości skan w nowej notce. :D

      Usuń