piątek, 11 kwietnia 2014

Pierwsze próby akrylami

   Witam wszystkich po znów tak długiej nieobecności. Pewnie już wiele razy to powtarzałam - szkoła zabiera mi większość czasu, ale trochę wolnego znalazłam, więc postanowiłam wypróbować czegoś nowego. RYSOWAĆ w miarę dobrze umiem, ale co z MALOWANIEM? Oczywiście już pomijając fakt, że dużo osób te pojęcia myli. Dlatego teraz będę częściej malować, więc prace akrylami i akwarelami będą pojawiać się znacznie częściej. Dzisiaj praca tą pierwszą techniką. Jeśli ktoś wchodził na mojego instagrama, to miał już okazję malunek zobaczyć, ale jeśli nie, to zobaczy ją dopiero teraz. :D

   Akrylami maluje się dobrze, nie narzekam, oprócz tego, że jakoś u mnie (może nie tylko) jakoś szybko się kończą. Może ktoś poleciłby mi jakieś dobre akryle? Bo na razie w tym jestem ciemna, także wszystkie wskazówki i konstruktywna krytyka mile widziane. :)

   Przechodząc już do ogólnego tematu malarstwa, to moim ulubionym stylem jest impresjonizm. Jasne, realizm też na mnie robi ogromne wrażenie, ale wolę impresjonizm. Dla mnie wzorem jest współczesny malarz Leonid Afremov, którego prace możecie zobaczyć tutaj. Oczywiście jego prac kopiować nie będę, raczej to nie ma sensu, żebym robiła kopie obrazów kogoś naprawdę dobrego. 

Już koniec mojego wywodu, pozostawiam Wam tylko moją nową pracę. ;)


czas: ok. 2h
technika: akryl
format: 24,5cm x 34,5 cm


 


 Podoba Wam się praca? Lubicie malować akrylami? :)



18 komentarzy:

  1. Też lubię tego artystę, jeden z moich ulubionych :) Ja nie mam zbyt dużego doświadczenia z akrylami, dawno nimi nie malowałam więc nic ci nie doradzę. Ale praca bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Ten artysta jest świetny, nie dziwię Ci się, że jest wśród Twoich ulubionych. ;)

      Usuń
  2. Jejku, śliczne *.* Ja próbowałam coś akrylami namalować, ale wyszło niezaciekawie ;)

    http://sweetdreams121.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)
      Wiadomo, trzeba ćwiczyć, to moje też piękne nie jest. ;>

      Usuń
  3. Też gościa kojarzę, takie fajne prace ma. Mnie osobiście nie przekonują farby, chyba, że akwarele, ale one to coś innego, no.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego. Fakt, akwarele to dla mnie też zupełnie inna technika. ;)

      Usuń
  4. Ogólnie to się nie znam, ale mi się podoba. Pytałaś o akryle, jedyne co Ci na ten temat powiem to tylko tyle, że ja mam Art Creation Essentials 8 tubek po 75ml i wydają mi się dobre. Znaczy raczej są dobre, bo ja ich nie kupowałam tylko wygrałam w konkursie międzynarodowym. Ja je polecam no i tyle w temacie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba. ;)
      Dziękuję za radę. ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się, wyszło tak właśnie impresjonistycznie. :) Też maluję akrylami, ale głównie z wygody, bo nie trzeba do nich rozpuszczalników, szybko schną, mają chyba najmniej z nich wszystkich przeszkadzający zapach itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo wygodnie się nimi maluje i też nie pachną najgorzej. ;)

      Usuń
  6. czy ołówek, czy kredki, czy farby... wszystko wychodzi ci świetnie! :D
    ja akurat bardzo lubię akwarele

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, na pewno nie świetnie. ;P
      akwarele też fajna technika, choć dosyć trudna. ;)

      Usuń
  7. Zapraszam do zareklamowania swojego bloga! --------> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    Zajrzyj również na mojego bloga i zaobserwuj jeżeli Ci się spodoba:) http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda akwarela jest trudna, ale to jak każda farba właściwie. Mi dużo łatwiej przychodzi ołówek, kredka, węgiel niż np. olej, czy akwarela. Jak na pierwszą próbe to uważam, ze nawet nieźle Ci wyszło:) Praca ma takie jesienne kolorki i klimat i wygląda przyjemnie dla oka. Warto byłoby jakoś zabudować tył jeżeli miałabym wiec jakieś uwagi, bo linie tak bezcelowo nagle się urywają. Myślę, że jeżeli farba Ci się podoba to byłoby super ją dalej rozwijać, ale popróbuj może z innymi. Ja bardzo lubię efekt jaki daje akwarela. Jest niezwykle delikatny i śliczny. Pozdrawiam!

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam akwarele, jak tylko zaopatrzę się w lepsze farbki, to na pewno prace się tu pojawią. ;) Również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Mnie farby jakoś nie podchodzą i trzymam się od nich raczej z daleka. Tym bardziej podziwiam ludzi, którzy umieją nimi wyczarować coś tak pięknego. Bardzo podoba mi się praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale bez przesady, to nie jest nic cudownego. :))

      Usuń