piątek, 7 marca 2014

W końcu jestem

   Po dwutygodniowej przerwie jestem tutaj. Nie wiem, czy jest sens przepraszać Was za tę nieobecność na blogu. Przecież to nie jest mój obowiązek, piszę bloga jedynie dla przyjemności. Zresztą nie chcę go zaśmiecać. Nie chcę pisać o tym co zjadłam na śniadanie, albo jaki ciuch ostatnio kupiłam. Nie. Na pewno czegoś takiego tu nie będzie. Chcę po prostu dzielić się z Wami moimi pracami. Czyli ten blog to coś w rodzaju mojego portfolio.
   Przerwa na blogu była spowodowana głównie brakiem rysunków. Nie miałam siły ani czasu usiąść i coś narysować. Podobnie jak pisanie bloga, rysowanie również nie jest moim obowiązkiem, więc tylko weekend to czas, kiedy mogę spokojnie usiąść i coś stworzyć porządnego. Dzisiaj mam do pokazania pracę kredkami. Przedstawia aktorkę Bellę Thorne. 

   Nie mam czasu się rozpisywać, zabieram się za pracę konkursową, a Wam zostawiam nowy rysunek. :))

zdjęcie, na którym się wzorowałam --> <tutaj>
czas: ok. 3-4h
technika: kredki ołówkowe (Polycolor Koh-I-Noor)
format: A4 



Podoba Wam się rysunek? :)

36 komentarzy:

  1. Już w powiadomieniu na blogspocie ją rozpoznałam, więc wielkie propsy dla ciebie. Włosy i oczy to poezja. Z resztą wszystko wyszło genialnie, no może nos bym dopracowała. Marzą mi się te kredki, czas wyciągnąć zaskórniaki. :D
    Pozdrawiam! :)
    kakaowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Nos faktycznie może nie jest dopracowany, ale na zdjęciu mało go tam było widać, więc nie chciałam "przedobrzać". ;)

      Usuń
  2. No ja jestem pod wrażeniem! Podziwiam ludzi, którzy tworzą tak piękne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity! Podziwiam, bo mnie używanie kredek w ogóle nie idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Ale nie ma się czym przejmować, trzeba ćwiczyć. ;)

      Usuń
  4. Podziwiam Cię za to jak używasz kredek. Na prawdę to ciężka sztuka, a widzę, że wychodzi Ci genialnie. Aktorki nie poznałam, aczkolwiek mało interesuję się Bellą, to może przez to. Ale jak patrzę na zdjęcie uważam, ze wyszła Ci bardzo podobnie :D
    Życzę więcej wolnego czasu na tworzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie wychodzi mi to genialnie, ale cieszę się, że praca Ci się podoba. ;)

      Usuń
  5. Cudownie Ci idzie, z dnia na dzień lepiej i lepiej. :)Domyślam się, że nie masz czasu na bloga, bo szkoła.
    Gratuluję postępów, prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo że nie za bardzo ją lubię, to rysunek bardzo mi się podoba. Może prawe oko trochę za bardzo ucieka do góry ale i tak jest dobrze. Lubię twoje prace w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaki cudowny rysunek :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny! genialnie wyglądają te włosy *.*

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace kredkami nieodmiennie mnie zachwycają. To dla mnie czarna magia. Portret wyszedł świetnie, od góry do dołu. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER KONKURS
    http://goodaay.blogspot.com/
    PROSTE ZASADY I ŚWIETNE NAGRODY
    zapraszam do udziału ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, czekałam na to całe życie ..

      Usuń
  11. Boże ale Piękne! Pozazdrościć talentu dziewczyno. Ach powiem ci szczerze-rysuj więcej kredkami. Wspaniale łączysz kolory, wszystko wychodzi lekko i żywo. Realizm zachowany. Włosy miękkie i w niesamowitych odcieniach. Oczy i usta to wisienka na ogromnym torcie. Ta cała praca ma w sobie tyle życia, że szkoda gadać. Trzeba tylko patrzeć Pozdrawiam cieplutko http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :D Nie myślałam, że ta praca tak się spodoba. :D

      Usuń
  12. witaj jak lubisz muzykę k-pop/gotycki metal czy wogole muzykę zapraszam na różne nowinki ciekawostki ;) www.nectra.blogspot.com a jak cię ciekawi pielęgnacja włosów na mój paroletni blog www.haiirmania.blogspot.com Odwdzięczę się jak będzie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jak można tak pięknie bawić się kredkami *.* jak ja się zabiorę do portrety kredkami to wychodzi kosmita (w najlepszej wersji) ;_; cudo tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam kredki akwarelowe, ale nigdy nie miałam cierpliwości nauczyc sie nimi rysować. jakoś nie podchodza mi kredki na razi e w ogóle. A praca świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przyzwyczajenia. Też na początku kredki mi nie podchodziły, a teraz nawet je lubię, mimo że bywają nieznośne. ;>

      Usuń
  15. Genialne rysunki! Poklikasz w linki w moim nowym poście i baner po prawej stronie z gory wielkie dzięki
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz 14 lat i tak pięknie rysujesz *,* ♥
    To jak będziesz jeszcze starsza jakie będą piękne twoje rysunki ♥
    Zazdroszczę talentu :)


    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak będę starsza to i rysować będę lepiej. ;)

      Usuń
  17. włosy robisz super! naprawde świetne sa! Ćwicz, ćwicz dalej świtlana przyszlośc Cię czeka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rysunek i cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń