niedziela, 16 marca 2014

Bez tytułu

  Już minął kolejny tydzień. Ten akurat był dla mnie jakoś wyjątkowo męczący. Jedyne czego bym teraz chciała to wakacje. Żeby znowu była ładna pogoda i żebym znowu miała duużo czasu. Niestety. Trzeba jeszcze przeczekać trzy dobre miesiące. Mogła bym się tutaj wyżalać w nieskończoność, ale nie chcę, żeby osoby to czytające pousypiały przed monitorami. Przechodząc do tematu, znów nowy rysunek. Został wykonany na podstawie zdjęcia Martyny Czarnynogi
  Czyli kolejny portret. Mam nadzieję, że nie nudzę Was moimi pracami. Wkrótce pojawi się coś nowego, obiecuję (a przynajmniej - postaram się). ;)

czas: 3-4h.
technika: ołówek
format: A4




Podoba Wam się praca? :)

24 komentarze:

  1. Jak zwykle cudo *.* cienie, proporcje super :D jedyne co mi nie pasuję to prawa ręka jest jakoś dziwnie ułożona, albo mi się wydaje :) ale i tak genialne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;)
      Akurat ręka była tak ułożona na zdjęciu. ;)

      Usuń
  2. Świetna praca! :)
    Czekam na kolejne wpisy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Cierpliwości życzę. :D

      Usuń
  3. Albo pierwszy skan ma za dużo kontrastu (bo to skan, prawda?), albo przejścia między zwykłą skórą a najjaśniejszymi miejscami są zbyt ostre, albo to ja jestem przewrażliwiona. D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to skan. Faktycznie przejścia wyglądają za ostro, ale to jest tak tylko na skanie. W rzeczywistości wygląda trochę inaczej, bo przejścia są łagodniejsze. ;)

      Usuń
  4. wow! genialny portret! jesteś w tym świetna!

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rysunek! :)) Bardzo mi się podobają twoje cienie... ale chyba ci już o tym mówiłam ;) Bardzo mi się podoba :)
    Ja ostatnio wzięłam się za zakup kredek akwarelowych i wypróbowałam ich rysując tą początkująca piosenkarkę Saszan.... i nie narzekam jakoś wyszło jak na pierwszy raz :P
    Aha... zapomniała bym.. ile masz zakupionych sztuk kredek akwarelowych? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Nie używam kredek akwarelowych, posiadam tylko ołówkowe. Natomiast akwarelowe chciałabym kiedyś sobie kupić. ;)

      Usuń
  6. Napisałabym, jaka była moja reakcja, gdy zobaczyłam ten rysunek, ale pojawiłoby się zbyt wiele niecenzuralnych słów :3.
    Myślałam, że to zdjęcie.

    moje-wszystko-i-nic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. xD Do fotorealizmu jeszcze bardzo daleko, ale to chyba nie o to chodzi. ;)

      Usuń
  7. Łał ! Ten rysunek jest śliczny *o* Masz talent ;)
    Zapraszam: me-and-the-little-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam że tak późno odwiedzam, ale dopiero wzięłam się za nadrabianie zaległości. Jedno słowo opisujące twoją osobę-GENIUSZ! Kocham twój kontrast i styl rysowania. Oj wróżę ci świetlaną przyszłość z takim talentem:) Pozdrawiam i czekam na więcej rysunków. Napatrzeć się po prostu nie możnaXD http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa! :D
      Z pewnością geniuszem nie jestem, po prostu robię to co lubię. ;> Także bez przesady. ;D Ale cieszę się, że praca się podoba. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  9. Jejuuu *.* jaki ty masz talent! wspaniałe wszystkie prace, ja też coś tam sobie rysuje ale w porównaniu z Tobą .. :o
    Obserwuje i zapraszam:
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;)
      Życzę Ci powodzenia w rysowaniu! ;D Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się twoje rysunki. W tak młodym wieku już tak rysować.Sama cię podziwiam. Do jakiej szkoły się wybierasz? :)

    Dodałam twojego bloga na moim w poleconych ;)
    http://placebo-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie ma tu czego podziwiać. :) Co do szkoły... chciałabym iść do Liceum Plastycznego w Bydgoszczy, ale nie wiem, czy się dostanę. A potem bym chciała iść na architekturę wnętrz. :))

      Usuń