czwartek, 13 lutego 2014

Minimalizm

   Styl minimalistyczny lubiłam chyba od zawsze, mimo że jestem również zwolenniczką mocnych cieni i dużych kontrastów. I sama tak tworzę, przecież czasem były uwagi, że stosuję za mocne cienie, ale ja takie lubię i nic nie poradzę. Ale nie zaszkodzi próbować nowych rzeczy. Dlatego też moja ostatnia praca jest  minimalistyczna, nawet bardzo. Na twarzy dobrze widoczne są tylko oczy i usta, nos również jest zaznaczony na tym portrecie. Praca przedstawia Cristinę Otero, której zdjęcie najbardziej zainspirowało mnie do tego, aby wykonać coś w takim stylu. 
 
zdjęcie, na którym się wzorowałam --> <klik> (tylko, że tu jest w kolorze)

czas: ok. 1,5h - 2h
technika: ołówek
format: A4


 Blogspot jak zwykle zmienił mi odcień na sepię z czarno-białego.
Dlatego wersja w odcieniach szarości tutaj -->  <klik>

Zdjęcie WIP:


Odbiegając od tematu rysunku. Ferie niedługo mi się kończą, czyli będę miała mniej czasu na tworzenie. Następna praca (lub prace) mam nadzieję, że pojawią się szybko, tym bardziej, że mam dużo zleceń, których niestety nie mogę tu publikować. ;)


Co sądzicie o takim stylu i o tej pracy? Podoba Wam się? :)

30 komentarzy:

  1. Jak zawsze śliczne! :D
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rysunek, chociaż futerko tego zwierzaczka (to chyba fretka, ale nie jestem pewna :D) mogłoby być bardziej pocieniowane. Ale mimo wszystko praca ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      też nie wiem, co to za zwierzak. xd fakt, mogłoby być bardziej pocieniowane, ale niech już tak zostanie. :D

      Usuń
  3. świetnie wyszedł, szczególnie makijaż mnie urzekł :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało. ;)

      Usuń
  4. śliczny rysunek :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wielki szacun jeśli naprawdę masz 14 lat! Przed Tobą piękna przyszłość artystyczna :)
    wytrwałości w ćwiczeniu rysunku :)
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie ładna praca, uwielbiam takie z jakimś dodatkiem w tle ( w tym wypadku szczurek ;).
    Jestem pod wrażeniem, że potrafisz tak rysować w tym wieku. Jestem okropnie ciekawa jak będzie z Twoją pasją za np.6 lat? Mam same dobre myśli i mam nadzieję, że nadal będziesz prowadzić jakiegoś bloga.
    P.S Czy mi się wydaje czy brwi są takie jasne,bo to blondynka?

    http://fortifiant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;0
      Mam nadzieję, że z moją pasją za 6 lat będzie jeszcze lepiej. :D
      Co do brwi, to one są tak specjalnie pomalowane, bo Cristina nie jest blondynką, ma raczej włosy w kolorze ciemnego blondu. ;)

      Usuń
  7. Och! Praca jest cudowna. Trudno uwierzyć, że masz czternaście lat. Sama szkicuje od dwóch tygodni, ale nie za bardzo mi to wychodzi.
    Portret cudowny, a uroku dodaje mu szczurek. Jest taki uroczy!
    Pięknie szkicujesz!
    Życzę weny i wytrwałości
    Pozdrawiam
    Idril
    www.wilcza-corka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, to dopiero dwa tygodnie, to początek! trzeba ćwiczyć bardzo dużo. ;) Powodzenia. ;)

      Usuń
  8. Może i minimalizm, ale za to bogactwo talentu! Świetna praca, zresztą jak zawsze.
    Mam nadzieję i życzę Ci tego, abyś miała dużo wolnych chwil i czasu na kolejne rysunki :)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówiłam ci już że kocham twoje cienie? No pewnie że mówiłam, ale powiem po raz kolejny. Nawet najbardziej delikatne, minimalistyczne czy ledwo widoczne. Zawsze jak dla mnie wyglądają magicznie i odzwierciedlają ulotność chwili. Rozmarzyłam się, po prostu wielki szacun dla Ciebie:) Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny rysunek, jak zawsze zresztą, ciekawy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał. ;)

      Usuń
  12. Piękne usta, a cienie to już w ogóle geniusz. Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, nie jest idealnie. Ale cieszę się, że Ci się spodobało. ;)

      Usuń
  13. aaa super :) lubię taki potencjał!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dama z łasiczką - współczesna wersja minimalistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, moja przyjaciółka powiedziała dokładnie to samo. :D

      Usuń
  15. jejku, podziwiam Cię ! :D
    masz ogromny talent <3
    ja też co nieco rysuję --> http://onlyart98.blogspot.com/ - zajrzyj, będę wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) chętnie zajrzę do Ciebie. ;)

      Usuń