piątek, 17 stycznia 2014

Nie zawsze wszystko jest tak, jak byśmy chcieli



   Matko, nawet nie wiecie, jak długo czekałam na ten weekend, już myślałam, że nigdy nie dobiegnie końca. Jestem strasznie zmęczona. Ale plusem jest to, że moje oceny ostatnio są dużo lepsze. W drugim półroczu mam mnóstwo postanowień, mam nadzieję, że się nie poddam po pierwszym miesiącu, czy nawet tygodniu. xd 

   W tym tygodniu nic specjalnego nie narysowałam, ale wypróbowałam węgiel (firmy Derwent) i spodobało mi się. Prace często mają ciekawy efekt i węglem naprawdę szybko można coś wykonać. Mi takie prace zajmują do ok. 30 minut. ;) Skoro już mówię o rysowaniu to wspomnę przy okazji, że narysowałam Prim Everdeen z "Igrzysk". Nigdy nic nie jest tak, jak bym chciała. Nie wyszła mi podobna, ale cóż... następnym razem będzie lepiej... o ile ten następny raz będzie.


Moja pierwsza praca tą techniką.
czas: ok. 15-20 min.
Dla jasności, wzorowałam się na innym rysunku, także pomysł całkowicie nie jest mój. :)

A tu nasza Primulka. :D (nie wiem, dlaczego ją tak nazywam) XD
technika: kredki (Polycolor Koh-I-Noor)
czas: niecałe 2h.




+ w "bonusie" macie zdjęcia z biwaku. XD


malowanie na butelkach zawsze spoko. xd

Przechodząc do tematu malowania, zna ktoś może porady dotyczące akryli? Bo niedługo mam zamiar zacząć malować i chętnie bym sobie coś o tych farbach poczytała. A ja jak na razie nic pożytecznego nie znalazłam. ;) I do tego strasznie mi się nudzi, teraz tylko słucham muzyki i chyba zaraz zabiorę się do rysowania. ;D

36 komentarzy:

  1. zrobić coś tak cudownego w pół godziny *_*

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest nic cudownego, to zwykły szkic. :))

      Usuń
  2. Jak zawsze coś genialnego *.* Śliczne! Jak Ty to robisz? Oddaj trochę talentu xd
    Borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :D ale wiesz, sam talent nie wystarczy, to praktyka czyni mistrza (do którego mi baardzo daleko). ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. na pewno idealnie nie jest, ale cieszę się, że Ci się podoba. :D

      Usuń
  4. jakich kredek używasz bo mnie to bardzo interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane w notce - Polycolor Koh-I-Noor ;)

      Usuń
  5. Pierwsza praca węglem jest świetna, ma coś w sobie. Drugi portret też mi się podoba, a te malowane butelki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. *.* !
    Wspaniale, jak zwykle ;]
    Widać, że skupiłaś się szczególnie na oku Prim. Wygląda świetnie! Hipnotajzing wręcz xd
    Pozdrawiam serdecznie.
    Super wygląd bloga :]
    PS wracam do żywych, powiedzmy. Nowy blog, wpadniesz?
    zza-kurtyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak krótki czas i tak genialne rysunki... wow!!! *.*

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są genialne.. ;) ale fajnie, że Ci się podobają. ;D

      Usuń
  8. naprawdę piętnie rysujesz, szacun ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zobaczyć w twoim wykonaniu Michaela Jacksona ale zapewne go nie narysujesz >..< Nie mogę uwierzyć, że można tak rysować. :o Piękniee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu mówisz, że go nie narysuję? Niedługo mam ferie, a za tym idzie masa wolnego czasu, więc Jacksona spokojnie mogłabym narysować. :D

      Usuń
  10. Obserwuję bloga i liczę na to samo :) /http://oneworldmilionpeople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tsaa, nie ma to jak szczery komentarz i na temat notki. ;>

      Usuń
  11. Super blog ;)
    słitaśne fotki
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. ;)
      a co w tych fotkach jest takiego "słitaśnego"? :D

      Usuń
  12. Piękne prace, jak zwykle.;) Zawsze jak oglądam takie świetne rysunki to sama mam ochotę porysować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do VBA :)

    Więcej informacji u mnie :) :
    justsmilebabyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie bawię się w te nominacje. :)

      Usuń
  14. O matko , to ty narysowałaś ? jakim cudem ? ;o JAK ?
    Masz świetny talent , pozazdrościć !
    Wystrój bloga jest genialny !
    Pozdrawiam i Zapraszam na mój skromny blog :)
    http://inka-blog002.blogspot.com/
    (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie malujesz ! : o strasznie zazdroszczę talentu, serio :) pozdrawiam :)

    Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj :D
    http://makemystoryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Och jaj ja podziwiam twoje tempo pracy, mnie taki portret zająłby o wiele dłużej:P W dodatku przy tak świetnych efektach. Obie prace są piękne zwłaszcza ta wykonana węglem. Perfekcyjne cieniowanie jak zawsze. Jeśli chodzi o farby to może znajdziesz coś na tym blogu. Dziewczyna zajmuje się wieloma technikami i tworzy przydatne porady myślę że powinnaś przeszukać to adres http://artystyczne-ciekawostki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podobaja. ;)
      a tego bloga znam, jestem jego stałą czytelniczką. :D Pozdrawiam. ;)

      Usuń