środa, 8 stycznia 2014

Emma Watson

   Z pewnością mogę stwierdzić, że Emmę Watson zna każdy... no może prawie każdy. Wydaje mi się, że jej "najsłynniejszą" rolą jest rola Hermiony w Harrym Potterze. Co prawda oglądałam tylko jedną część tej sagi, ale oprócz tego widziałam jeszcze kilka filmów z udziałem tej aktorki. Bardzo ją lubię, więc czemu by jej nie narysować? Tym bardziej, że ostatnio nie mam wcale pomysłów na rysunki, ani na malowanie. Mam nadzieję, że szybko się to zmieni, bo dłużej tak nie wytrzymam.

   Ostatnio coś wzięłam się bardziej za kredki i coraz bardziej zaczyna mi się podobać praca w kolorze. Oczywiście bywa różnie, bo nie zawsze powstają takie efekty, jakich oczekuję. A zwykle jestem dla siebie krytyczna, zwłaszcza jeśli chodzi o rysowanie, więc rzadko kiedy jestem bardzo zadowolona  z jakiejkolwiek mojej pracy. ;)

CZAS: OK 3-4H.
TECHNIKA: OŁÓWEK
FORMAT A4




   Kilka dni temu zaczęła się szkoła i chyba każdy o tym doskonale wie. Jest już nowy rok 2014, więc moim postanowieniem jest systematyczniejsza nauka.xd (powtarzam tak co roku). Pierwszy dzień po przerwie świątecznej był jaki był, ale nic nie poradzę, jedynym pocieszeniem we wtorek była plastyka. ;D Mam nadzieję, że wytrzymam jeszcze te niecałe trzy tygodnie do ferii. ;) 





20 komentarzy:

  1. ślicznie ♥
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, ja nie narysowałabym czegoś takiego przez całe moje życia, a Tobie zajmuje to kilka godzin!
    Cudownie :) Też chcę uczyć się lepiej i systematycznej w tym roku. Póki co mi wychodzi :D

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak ja się będę uczyć. XD

      Usuń
  3. Świetnie oddałaś podobieństwo i oczy pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. ;))

      Usuń
  4. Świetny rysunek. :D
    Jak ty to robisz, że tak ślicznie rysujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny rysunek! życzę dużo pomysłów na kolejne dzieła ;)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;)) przydadzą się. XD

      Usuń
  6. Też mam trzy tygodnie do ferii i wyczekuję ich od świąt właściwie:P Rysunek jak zawsze piękny. Boże masz tak wielkie umiejętności... tylko pozazdrościć.Podobieństwo uchwycone, włosy-geniusz, cienie mistrzostwo.
    Nie martw się każdy ma takie postanowienia, wprowadzaj je w życie powolutku, wtedy sie uda. Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg jaka śliczna!!! Bardzo mi się podoba < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeny jak ślicznie <3
    Nigdy nie umiałabym tak narysowac.

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie rysujesz, naprawdę masz talent, zazdroszczę ^^ Ja rysuję jak jakaś czwartoklasistka ;D


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz wileki talent. świetny post i rysunki. zapraszam do mnie. dopiero zaczynam i liczę na wsparcie. z góry dzięki! :*
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń