Święta, święta, święta!

    Jak ja nie mogłam się ich doczekać. Bardzo szybko czas minął, dzisiaj już czwarta niedziela adwentu, a ja jeszcze pamiętam dokładnie pierwszą. Ale co tam miesiąc, dobrze pamiętam rozpoczęcie roku szkolnego, a tu już prawie koniec pierwszego semestru. Niestety oceny nie są takie jakbym chciała, ale w drugim półroczu przyłożę się jeszcze bardziej. Wracając do świąt... nie mogłam się ich doczekać, a wcale ich nie czuję. Na dworze nie ma żadnego płatka śniegu, tylko zielona trawa. To bardziej pasuje do Wielkanocy niż do Bożego Narodzenia. No ale, nie będę się Wam tu wyżalać, tylko chciałabym życzyć wszystkim Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku. A dla tych wszystkich, którzy tworzą, świetnych prac i postępów. :D

   Dzisiaj chciałabym Wam w końcu pokazać moja nową pracę, przedstawia Kristen Stewart, na pewno każdy (albo większość) zna ją ze "Zmierzchu". :)


Wczoraj eksperymentowałam pierwszy raz z czarną kartką i białą kredką. Efekt nie jest wyśmienity, ale ja jestem z siebie zadowolona, a to jest chyba najważniejsze, żeby cieszyć się z tego co się robi. :)

 
 Na podstawie pracy Ilojleen, jej pracę możecie znaleźć tu --> ilojleen.blogspot.com

Komentarze

  1. Jeju, jak ty pięknie rysujesz. Masz prawdziwy dar !
    Ja też bym tak chciała, a może narysujesz dla mnie Thranduila z Hobbita. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=437470096357036&set=ms.437470096357036.437470309690348.437470796356966.437471503023562.437472779690101.bps.a.423696014401111.1073741837.335612433209470&type=1&theater
    Jeśli nie chcesz to nie rysuj, ja tylko taki pomysł dałam.!
    Pozdrawiam.
    ~Camilla
    http://camillaaeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko narysuję to wszystko, co mam zaplanowane, to może narysuję Thranduila. :D

      Usuń
    2. dziękuję, dziękuję, będę czekać i pilnie śledzić każdy twój rysunek.
      Piękne <3
      Pozdrawiam
      ~ Camilla

      Usuń
    3. Dziękuję, również pozdrawiam. :)

      Usuń
    4. Ślicznie rysujesz :) Super blog ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Kristen!:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak żywa
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie pogubiłaś się w proporcjach obu pań. Kristen posiada za wysoko umieszczone usta i niezbyt starannie wykonane oczy, zaś Daenerys wygląda, jakby dołączyła do Innych, ze względu na oczy. Cienie są zbyt ostre, lecz jak spostrzegłam, jest to częścią Twojego stylu.
    Natomiast ciekawie wykonujesz włosy - za to masz ode mnie dużego plusa. Faktura i błyski włosów wyglądają bardzo realistycznie.
    Zalecam popracować nad proporcjami i będzie bardzo dobrze. I przepraszam, za trochę przesadzoną opinię, w końcu masz ledwie 14 lat, jednak skoro bierzesz się za rysowanie i idzie Ci to lepiej niż rówieśnikom, uważam, że kilka rad pomoże Ci szybko wskoczyć na wyższy poziom ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za konstruktywna krytykę. Naprawdę bardzo rzadko takowa się zdarza. Co do proporcji, trochę się pogubiłam w pierwszym rysunku, ale gdy wykonam szkic, wszystko wydaje się dobrze, a gdy pocieniuje, nagle zauważam, że coś jest nie tak. W drugim rysunku nie zależało mi na oddaniu podobieństwa, bo chciałam tylko spróbować narysować coś na czarnej kartce. I Twoja opinia wcale nie jest przesadzona, chciałabym związać moją przyszłość z plastyką, więc konstruktywna krytyka i udzielenie paru wskazówek nie zaszkodzi. :)

      Usuń
  5. Masz rację, czas strasznie szybko leci, nie wiem nawet kiedy minął pierwszy semestr. Oby następny też tak szybko minął, ja już chcę wakacje :D Co do rysunków: w pierwszym cieniowanie bardzo mi się podoba, ale proporcje trochę uciekły. Mimo to poznałam od razu kto to :D W drugim są chyba odrobinę za mocne cienie, ale jak na pierwszy rysunek na czarnej kartce jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale ja uwielbiam mocne cienie i to raczej się nie zmieni. Wydaje mi się, że właśnie takie cienie są u mnie charakterystyczne. :)

      Usuń
  6. Ten czas za szybko leci, a świąt faktycznie nie czuć :)))
    Piękne rysunki, również życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku oraz dalej tworzenia tak pięknych prac ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : luvkarolajn.blogspot.com ♥ (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wielki talent daleko mi do Ciebie aby takie coś namalować. Obserwuje.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne , masz ogromny talent , jeszcze raz Piękneee , Zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace się podobają . ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładne rysunki. Jak na twoją pierwszą pracę na czarnej kartce to świetnie Ci poszło. Trochę pogubiłaś się w proporcjach u Kristen. Myślę, że usta są trochę za wysoko i może zbyt wysunięte do przodu. Cienie jak zawsze dopracowane i fantastyczne. Mnie również czasem wydaje się na etapie szkicu, że wszystko jest ok a potem gdy nakładam cienie... no chyba nie muszę Ci mówić jakie to uczucie:) Tobie też chcę życzyć Wesołych Świąt i Wszystkiego Co Najlepsze. Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/ Dziś pojawi się nowa praca, tym razem lepiej przemyślana

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog!!! Merry christmas!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter the international giveaway;
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prace, szczególnie ta białą kredką!! *.*
    tobie również życzę wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!! :D

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne to jest <3
    jak dla mnie idealnie , NIE TRZEBA NIC POPRAWIAĆ BO JEST BOSKO <3

    wesołych świąt , spełnienia marzeń
    ŚPIEWAM - http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale poprawiać jest co, jeszcze przede mną sporo pracy. ;)

      Usuń
  13. Cudownie malujesz ;-)
    Uczyłaś się gdzieś malować, albo chodzisz do szkoły plastycznej . ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zwrócę uwagę, że rysować, a malować to dwa różne pojęcia. :)
      Nie, nigdzie się nie uczyłam, jestem samoukiem, czasem otrzymuję wskazówki od nauczyciela plastyki w mojej szkole. :D a co do szkoły plastycznej, to chciałabym iść do liceum plastycznego. ;)

      Usuń
  14. Mogłabym prosić nagłowek albo szablon?

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na e-mail. :) [zakładka kontakt]

      Usuń
  15. Wow ! jakie piękne !!!
    Jestem pod wrażeniem, będę wpadać częsciej
    + obserwuję ;)
    Liczę na rewanż : http://idontlikethephotoswithaflash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, masz na prawdę wielki talent. Trzymam za cb kciuki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://princessoffashion1.blogspot.com/
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Ale masz talent dziewczyno, zazdroszczę :*
    Mam nadzieję, że daleko zajdziesz i twój obraz znajdzie się w muzeum x
    Pozdrawiam <3 + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :D ale uwierz, że są osoby, które znacznie lepiej ode mnie rysują, nie wiem, czy moja "twórczość" trafi do muzeum. ;P

      Usuń
  18. Zazdroszczę talentu! :)
    Świetnie rysujesz. Wszystkie Twoje rysunki bardzo mi się podobają.
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekna *-* Masz talent ;* Takie Wow ! < 333 Oczywiscie obserwuje i licze ze zajrzysz do mnie =)
    Zapraszam do siebie na giveaway z Firmoo , wygrywa az 6 osób ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/2013/12/heyy-heyy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku myślałam, że pierwsza pani to Lana Del Rey :o
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to źle myślałaś. ;P ale ona nawet nie jest do niej podobna. ;)

      Usuń
  21. Wspaniałe... ;*

    Zapraszam do siebie : http://maaybee.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny ten portret! W genialnym stylu;) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami