czwartek, 5 grudnia 2013

Rihanna

   Jestem dzisiaj z obiecanym dla Was rysunkiem. Dosyć sporo z nim zwlekałam, ale już jest.
Rysunek przedstawia znaną osobę - Rihannę. Mam nadzieję, że wszyscy ją rozpoznali. Lubię jej piosenki, ale jej kontrowersyjne zachowanie już nie bardzo. Mimo tego postanowiłam ją narysować. Ostatnio mam naprawdę bardzo, bardzo mało czasu na tworzenie, ale w planach mam już następne prace ołówkiem, kredkami i farbami. Dzisiaj może zacznę rysować Peetę... czyli znów bohater "Igrzysk Śmierci". Wydaje mi się, że chyba nigdy nie przestanę rysować postaci z tej książki, zawsze będę do nich wracać. :D

   Nie mam żadnego konkretnego tematu do opisania, więc tylko wstawiam rysunek i zasuwam czytać lekturę. :D


PYTAJCIE --> ASK
OBSERWUJCIE --> INSTAGRAM <-- TU BĘDZIECIE NA BIEŻĄCO

21 komentarzy:

  1. Nic tylko pozazdrościć! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNIE <3
    uwielbiam Riri :)
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny rysunek!!! *o* Masz naprawdę wielki talent! ;d Pozdrawiam. :))
    ______________________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski! Czekam niecierpliwię na Peetę.
    Co do Igrzysk Śmierci - jestem własnie na drugiej części. Świetne książki *.*
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że rysunek się podoba. ;D

      Usuń
  6. O jacie *-* Jakie zaj.biste ♥
    Zazdroszczę talentu. ;3

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ci wyszła!! :D

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Świetne !
    Na instagramie zaobserwuję później jak odzyskam tel :)
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! WOooww!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, rysowałam ją kiedyś. Z dokładnie tego samego zdjęcie;) Spodobało mi się. Niestety mój rysunek nie wyszedł tak ładnie. Może kiedyś będę umiała rysowac tak, jak Ty! To moje marzenie;)
    Cudowna praca, zresztą wszystkie są piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysuj dużo, rysuj różne rzeczy, rzeczy nie istniejące w naturze szczególnie.... bo inaczej zostaniesz portrecistką chałturzącą gdzieś na starówce, czyli zwykłą "kopiarką".

    OdpowiedzUsuń