Josh Hutcherson jako Peeta Mellark

Już na początku przepraszam, że długo się nie odzywałam. Wiem, że obiecywałam, że nowa praca miała być na początku tygodnia. Ostatnio w ogóle mam bardzo mało czasu, przez to, że wzięłam się porządniej za naukę, a przecież wiadomo, że nie wolno jej zaniedbywać. Chyba każdy chciałby mieć same piątki i czwórki, ale żeby je dostać trzeba też popracować, nic samo nie przyjdzie. Tak samo jest z rysowaniem i malowaniem. Jeśli chodzi o mnie, to chciałabym się poprawić w umiejętności malowania. Wczoraj próbowałam wziąć się za akryle, ale skutki jak dla mnie marne. Muszę się trochę bardziej przyłożyć. Już nie będę się teraz użalać, tylko przejdę do tematu rysunku, który publikuję tu dzisiaj. Jak zapowiedziałam, przedstawia Josha Hutchersona w roli Peety Mellarka. Wiele było pytań na asku kiedy się owy rysunek pojawi, więc nie przedłużam:

czas: ok. 1,5 h
technika: kredki (Polycolor Koh-I-Noor)



 A tu są efekty wczorajszego paćkania farbami:




PS Jeśli chcecie być na bieżąco z rysunkami, to zapraszam na Instagram. Tam będą zdjęcia z poszczególnych etapów rysunków. :)
Jeśli macie pytanie -->  Ask

Komentarze

  1. Josh Hutcherson na Twoim rysunku wygląda moim zdaniem bardzo realistycznie. Bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O - MÓJ - BOŻE!
    To jest genialne. Ty jesteś genialna. Matko, ale to boskie *O.*
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale z pewnością mogę stwierdzić, że genialna nie jestem. ;)

      Usuń
  3. zazdroszczę talentu *u*
    ślicznie, cudnie, genialnie, pięknie!!

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, odnoszę coraz silniejsze wrażenie, że każdy post na każdym blogu musi się zaczynać od ,,Przepraszam, że długo nic nie pisałam...''. Na moim oczywiście również często się takowe pojawiają. XD A prace są miłe dla oka.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah, no faktycznie, ale niestety taka prawda. Piszę tutaj coraz rzadziej. ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow *.* Myślałm że rysowanie jako tako mi wychodzi póki tu nie weszłam :D hahaha
    Jesteś niesmowita, zazdroszczę talentu ;_;
    Dziękuję za komentarz na moim blogu (world-of-shaggy-mind.blogspot.com) i link do twojego bloga bo jest cudownyyy <3 Na pewno będę tu regularnie zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. <3
      rysuj dalej i nie zważaj na innych, czy ktoś to robi lepiej, czy gorzej.

      Usuń
  7. Wow! Ale śliczne! *o* Kocham "Igrzyska Śmierci" - wszystkie części! Najlepsza książka w historii! <33 Pozdrawiam. :3
    ___________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę ja też rysuję, ale mam problem z rozpoczęciem "przygody" z kredkami ;P
    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com
    FOLLOW ME ! ;3
    http://instagram.com/paulus008
    http://instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa kredkami jest fajna, ale początki mogą być trudne, ale z czasem i ćwiczeniami będzie lepiej. ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, żeby ten rysunek był jakis super-hiperrealistyczny. XD ale cieszę się, że się podoba. :) Pozdrawiam. :D

      Usuń
  10. Uwielbiam Josha:) Udało Ci się uchwycić podobieństwo a przy tym nie skupiałaś się bardzo na szczegółach. Brawo świetna robota! Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twoje rysunik! Są takie cudowne! Dziękuję za Josha z igrzysk śmierci. Cudooo :**

    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne!! również te "paźkanie" farbami... chciałabym, żeby moje paćkanie też tak wychodziło ;)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrze i patrze i nie mogę się na patrzeć *.* Josh jest cudowny <3 I rysunek oczywiście tez ;*

    http://justsmilebabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. b.ładny rysunek :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami