piątek, 27 grudnia 2013

Bo każdy ma swój gust

   Ostatnio polubiłam zabawę z farbami, zwłaszcza z tymi wodnymi - akwarelami. Mimo, że malowanie akwarelami nie jest bardzo proste, bo wystarczy jeden zły ruch, aby popsuć pracę. Ale i tak bardzo fajnie mi się nimi maluję, i mam przy tym masę zabawy, a to chyba jest najważniejsze, nie?

   Wiem, że są różne techniki malowania tymi farbkami, ja i tak robię z nimi co chcę, ale czasem staram się również stosować nowe techniki i style. Przy tych farbach wcale nie zależy mi na porażającym realizmie. Bardziej chodzi mi o to, aby praca była kolorowa, pomysłowa i kreatywna, żeby rzucała się w oczy. Nie musi się to wszystkim podobać, to zależy od gustu. I ja nie będę starała się na siłę zadowalać wszystkich. Stworzyłam ostatnio kilka portrecików tymi farbami, nie gwarantuję, że spodobają się one wszystkim. :)

Tą pracę stworzyłam na podstawie innej, znalezionej przypadkiem w internecie, niestety nie wiem, kto był jej autorem.  Ale ja i tak pozmieniałam na swoje, więc nie jest identyczna. :)


[kliknij, aby powiększyć]

Zdjęcie z Instagrama. ;P

 A tutaj praca z wyobraźni. :)

  

Każda z tych prac zajęła mi około godziny, także nie jest to dużo.
 Z tych prac jestem czasem bardziej zadowolona niż z tych innych, bo wiem, że one są całkowicie moje, a nie z jakiegoś zdjęcia. I co z tego, że nie są idealne i bardzo realistyczne, ważne, że mi się podobają.

A Wam podobają się takie prace? Co myślicie?

Ask 

40 komentarzy:

  1. piekne obrazy *.* http://pokochajsiebiezfumiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego obrazami, ale dziękuję. :)

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię akwarele, chociaż, tak jak powiedziałaś, nie są wcale łatwe. Fajne prace, ta druga bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są trudne do opanowania. :)
      Dziękuję. ;))

      Usuń
  3. To jest niesamowite, gdy ja biorę do ręki akwarele nic mi nie wychodzi, chociaż bardzo się staram. Masz ogromny talent, powinnaś iść gdzieś wyżej i pokazywać swoje prace nie tylko na blogu. Myślę, że kiedyś o tobie usłyszymy, jako o wybitnej artystce ;) zapraszam do mnie http://this-is-rosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję za takie miłe słowa Kochana. :D

      Usuń
  4. cudowne :) zawsze chciałam tak pięknie malować, ale mi nie wychodzi :( naprawdę są piękne!
    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    photos-life-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te prace są świetne, widać, że wkładasz w to dużo pracy. Masz talent. ;)
    Obserwuję.
    http://mieszanina-moich-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie rysujesz ! Masz niesamowity talent :) Idź w tym kierunku ,a na 100% czeka Cię wielka kariera ;) Są cudowne ! Tylko pozazdrościć...masz talent ,pasje i w dodatku jestes naprawdę śliczna :) Życzę szczęścia i nigdy nie przestawaj malować !

    http://justsmilebabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jesteście kochani.. dziękuję :D nie przestanę malować, obiecuję. :D

      Usuń
  7. Wow ale piękne!
    Odebrało mi mowę - szacun, podziwiam
    http://kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne *.*
    Podziwiam za talent.

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podobają ;) Zawsze ceniłam sobie ludzi tworzących z wyobraźni,a także ludzi malujących taką właśnie techniką ,bo mi się wydaje być bardzo trudna,ja póki co szlifuję swoje umiejętności w ołówku,lecz coś mi nie idzie ;/
    Ale Twoje prace bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Powodzenia w tworzeniu . :D

      Usuń
  10. O matko , czy to ty rysowałas ? pięknie , masz talent dziewczyno ;) jak ty to robisz ;o od kiedy rysujesz ? ;> masz jakieś obrazki zachowane jak byłaś mała i rysowałaś ? chetnie bym zobaczyła hehe ^^
    zapraszam ;*
    http://rainbowdreams002.blogspot.com/
    Pozdrawiam z Zapytaj.pl ;D hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Tak, to ja malowałam. A od kiedy rysuję jest napisane z boku w "O mnie".
      Jakieś tam obrazki by się znalazły. XD

      Usuń
  11. Też zaczynam coś kombinować z tymi farbkami, ale ostatnio wspomagam się jeszcze przy tym kredkami troszkę. Bardzo ładnie Ci to wszystko wyszło, gratuluję. Pozdrawiam, od niedawna jestem pod nową nazwą, wcześniej "duskaboom". Jeśli kojarzysz, albo i nie to zapraszam, prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia w tworzeniu tymi farbami i dziękuję. :)

      Usuń
  12. Śliczne, mi się strasznie podoba ta praca i wszystkie twoje, są prześliczne. Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku.
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra. :D

      Usuń
  13. bardzo mi się podobają ;) malowanie farbami jest trudne, więc podziwiam Cię
    zapraszam ;*
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, naprawdę ;D Sama chciałabym tak malować, ale niestety, nie mam do tego ręki ;p

    Obserwuję + liczę na rewanż.
    http://azjaland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma jakiś talent.. ;) więc na pewno umiesz coś innego. ;)

      Usuń
  15. Jejku... cudowne... o_O Masz niesamowity talent...

    http://maaybee.blog.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Houra...
    Masz zajebisty talent. Przepraszam, jeśli na Twoim blogu nie można klnąć czy coś, ale na serio te prace są niesamowite. Zawsze lubiłam takie obrazy z "kleksów".
    Ja nigdy nie dawałam rady z rysowaniem, owszem lubię to i mam parę niezłych prac,ale raczej z poziomu nowicjusza. Jeśli chodzi o te własne rysunki, to podzielam Twoją opinię, człowiek jest z siebie bardziej dumny gdy w 100%sam coś zrobi z własnej wyobraźni, a nie tylko przerysować z innego. To też wymaga talentu, ale nie fantazji.
    Pozdrawiam,
    Ana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;)
      Fajnie, że też lubisz rysować. Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu swoich umiejętności. :D
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  17. Masz wielki talent zapraszam do mnie http://pamietnik-very.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Są piękne *_* Napisz jakiś krótki poradnik jak zrobić takie dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Autorką oryginału pierwszej pracy jest Agnes Cecile.

    OdpowiedzUsuń
  20. Autorką oryginału pierwszej pracy jest Agnes Cecile.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza praca zwalona zYT. pozdrawiam Panią 'twórczą'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam pana "sherlocka", który nawet nie umie przeczytać, że praca była wzorowana na innej. Naprawdę gratuluję spostrzegawczości.

      Usuń