środa, 13 listopada 2013

Trening czyni mistrza...

... w takim razie muszę jeszcze dużo trenować, do mistrza jest długa, długa droga. Bo kredki wcale mnie nie słuchają. Prawie cały czas zajmuję się ołówkiem, ale chciałabym rozwinąć się też w innych technikach. Głównie właśnie chodzi mi o kredki i akryle. Może jeszcze ewentualnie akwarele. I nie robię tego na przymus, żeby umieć bo umieć, tylko żeby to była przyjemność. I oczywiście jest, ale z różnymi efektami. Także jeśli ktoś ma jakieś wskazówki dotyczące technik, które wymieniłam wyżej, to byłoby miło, żeby się tutaj nimi podzielił. ;)

Przechodząc do tematu mojego ostatniego rysunku, to został wykonany na podstawie zdjęcia Cristiny Otero. Portret kredkami. ;)
czas: ok. 2-3h

Podałabym link do rysuj.pl, ale chyba są jakieś zmiany i naprawy, bo strona jest niedostępna.


 


Jeśli macie pytania to tutaj. ;) -->  ASK

58 komentarzy:

  1. Jak ja bym chciała tak umieć rysować ;D Masz prawdziwy talent, naprawdę. Myślę, że rysujesz pięknie i wcale "kredka się ciebie nie słucha". Błąd! Pięknie narysowane, ale wiadomo, że każdy chce być jeszcze lepszy w tym co robi ;D Trzymam kciuki i czekam na kolejne prace!

    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) ale czemu wstawiłaś smutną buźkę? ;p

      Usuń
  3. Łaaał, coś pięknego ♥♥

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowity talent ;)
    olsikowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Więcej informacji tutaj:

    http://madame-katharine.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    Zapraszam do wspólnej zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominacje, miło mi. ;) ale nie bawię się w to. ;) pozdrawiam.

      Usuń
  6. Cudownie , masz talent :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jaka cudna praca!!! Chyba jedna z Twoich ładniejszych-moim zdaniem ;p
    Chciałabym tak pięknie rysować oczy...Zrobisz jakiś tutorial: Jak rysować oczy w portretach???
    Pozdrawiam

    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, serio jedna z najlepszych ? ;o
      Chyba zrobię, bo już miałam sporo próśb. ;)
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  8. Śliczne. :)
    Bardzo mi się podoba :D
    swiat-rysunkow-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, piękne *.*
    Podziwiam ludzi z talentem malarskim ja takiego niestety nie mam, no ale nie wszyscy się Matejką urodzili :D
    Pozdrawiam. ;)

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, każdy ma jakiś talent, tylko musi go rozwijać. Chociaż niektórzy twierdzą, że wszystkiego się można nauczyć. ;P Pozdrawiam. ;D

      Usuń
  10. Wow! Te usta... I oczy... Wow! Wow! Wow! Naprawdę nie masz co pracować nad kredkami, bo właśnie tą techniką prace wychodzą ci najładniej... Jeśli miałabyś nad czymś pracować to nad pastelami suchymi ;) A ten rysunek po prostu piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio kredkami wychodzą najładniej? ;o nieee... ołówek wygrywa. Fakt, pasteli dawno nie ruszałam, a i tak nie umiem nic nimi namalować. ;/

      Usuń
  11. Świetne!! *.* chciałabym choć w połowie umieć tak rysować... Trenuj, trenuj, aż wreszcie mistrzem zostaniesz ;)

    Pozdrawiam :)
    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mistrza, jak wspomniałam, jeszcze daleka droga. ;P

      Usuń
  12. Włosy piękne i te oczy, i ty twierdzisz że Ciebie kredki nie słuchają. Mnie się wydaje, że masz nad nimi całkowitą kontrolę. Widać efekty takiej małej nieszkodliwej dyktatury. Wspaniale! Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja zawsze jestem dla siebie krytyczna i to raczej się nie zmieni. ;P

      Usuń
  13. Jak dla mnie już jesteś mistrzynią, naprawdę. W tym momencie nie wyobrażam sobie byś mogła rysować jeszcze lepiej, mój umysł tego nie pojmuje :) Powodzenia w dalszej nauce :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że można rysować dużo, dużo lepiej ode mnie. ;D
      Dzięki. ;P

      Usuń
  14. Ładna praca. Ciekawe cienie na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tylko tyle: WOW! Dziewczyno, jak Ty pięknie rysujesz, aż mnie zatkało! Rozwiaj się :) i życzę powodzenia.

    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie : ) http://julaaa-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak spojrzałem na twoje rysunki to nasuwa mi sie slowo: WOW i NIESAMOWITE!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Czemu jak tak nie umiem rysować :(
    Rozwijaj się dalej życzę Ci pełno sukcesów! :D
    Pozdrawiam i obserwuje! :)
    http://nejfan-13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ty pięknie rysujesz ; oo. Naucz mnie :D Obserwuję i zapraszam do mnie : k-a-s-i-e-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojacieee! Ty naprawdę to narysowałaś? Dziewczyno masz talent! Sama o tym wiesz! :>
    Zazdroszczę, ja to też lubię rysować, ale raczej nie tak bosko.......<3
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja rysowałam. ;> Trzeba ćwiczyć, nic samo nie przyszło. ;)

      Usuń
  19. masz ogromny talent! Jakiej firmy kredek używasz ? bo są genialne :)
    zapraszam do mnie loveandhate2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny rysunek, szczególnie oczy i usta :) Chociaż moim zdaniem tam gdzie jest najciemniej na włosach mogłaś użyc nie czarnej kredki a ciemnobrązowej (chyba że to nie jest czarny a na żywo inaczej wygląda :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) miał być ciemny brąz, ale zrezygnowałam, bo nie pokrywał kartki tak jak chciałam. xd

      Usuń
  21. wow! jestem pod wrażeniem :) ja też kiedyś rysowałam, ale przestałam.. brakło mi na to czasu niestety

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ Obserwujemy? :)
    https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts polubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zrezygnowałaś, też ostatnio mam mało czasu, ale nie chcę porzucić rysowania. ;)

      Usuń
  22. świetna grafika i jeszcze lepszy blog :D
    Zapraszam do mnie http://goodaay.blogspot.com/ dopiero zaczynam więc przydał by się komentarz od kogoś z większym stażem
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże! To jest genialne. Śliczne, że aż mi słów zabrakło. Oddałabym chyba wszystko za taki talent. Przejrzałam Twojego bloga i Twoje prace są cudne. Lepszych chyba nie widziałam.
    Obserwuję :>
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rysunki!! Wszystkie sa takie realistyczne :) dodaje się do obserwatorów i pozdrawiam!!!

    gabigams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, śliczne i jeszcze raz śliczne!
    PS: Dodałam post na Twoją prośbę o LG Swift L3 II.
    http://www.opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Realistyczne rysunki , naprawdę piękne ,Zazdroszczę Ci tak wielkiego talentu , wspaniale , Rozwijaj się dalej . WooW :O :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała praca. Nie ma co poprawiać, nie ma co krytykować.
    Powinnaś pomysleć powaznie o rysunku, bo jesteś w tym bardzo dobra. Szybko sie uczysz, aż nie moge sie doczekać jakich umiejętności nabierzesz w 2014 roku i jakie dzieła stworzysz!:)

    OdpowiedzUsuń