piątek, 22 listopada 2013

Progress

   Wydaje mi się, że chyba nic tak nie motywuje, jak zauważenie swoich własnych postępów. Gdy patrzę na moje stare rysunki, to chce mi się śmiać. Czasem jestem zdziwiona, że nie widziałam, że rysowałam beznadziejnie, ale pewnie gdybym zwracała na to większą uwagę, to zrezygnowałabym z tego zajęcia. Po prostu rysowanie daje mi radość i czasem nie interesuje mnie końcowy efekt.
   Co do moich postępów, to według mnie są spore. Rysuję niecały rok,  czyli tak jak jest napisane z boku w "O mnie", a wiele osób się mnie o to pyta. Na przyszłość, jeśli ktoś będzie chciał zapytać, od kiedy rysuję, to niech się wstrzyma, bo jest wyraźnie napisane.

Jak rysowałam oko kiedyś (chyba to był kwiecień, albo maj. xd )


Jak rysuję oczy teraz [kliknij na zdjęcie, aby powiększyć] :


Tutaj nie są to najstarsze portrety, bo z końcówki stycznia, czyli rysowałam wtedy miesiąc. xd



A tutaj jedne z moich ostatnich rysunków:



Jeśli chodzi o zwierzęta, to rysowałam ich bardzo mało. Dlatego, że zajmują mi dużo czasu więcej niż taki portret.

Moje rysunki zwierząt:

  
A to jest mój pierwszy rysunek jakiegokolwiek zwierzaka. Oczywiście mówiąc pierwszy mam na myśli to, że rysowałam go tak na poważnie. Czyli przyłożyłam się do niego. ;P

To jeszcze kolorowy koniec, czyli rysunki kredkami. Mój pierwszy rysunek kredkami powstał w czerwcu. ;)
Pierwszy ;p
Tu są te ostanie:




A Wy zaobserwowaliście u siebie postępy ? :D
Jeśli macie pytania, zadawajcie je tutaj -->ASK





45 komentarzy:

  1. Uroczy blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne rysunki *_*

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje nic tak nie motywują jak to, że ty sama widzisz swój postęp! Ja kocham rysować, ale niestety nie zawsze mam na to czas ;/ A różnica jest i to wielka! Rysuj dalej!
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja ostatnio też mam mało czasu. ;/

      Usuń
  4. "nic tak nie motywuje, jak zauważenie swoich własnych postępów" hm dokładnie! moje słowa.. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz. xd a dawno na Twoim blogu nie widziałam rysunku. ;p

      Usuń
  5. Boże jakie śliczne wszystkie! Zazdroszczę talentu ^^
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że wszystkie są piękne. ;3 I te starsze i te młodsze (może się nie znam, ale..;d)
    Pozdrawiam. ;)
    Zapraszam do siebie:

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, jakei cuda <3
    Ja marzę o tym, zeby rysować chociażby tak jak ty kiedyś ;O CUUDA
    Ale u siebie też widzę postępy :)
    Kocham Twoe rysunki ! <3
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuj, stwierdzam fakty :)
      Kieyd kolejne rysunki? :)

      Usuń
    2. Postaram się na początku tygodnia, jak dobrze pójdzie, to post będzie w poniedziałek. :D Jutro będę cały dzień rysować, bo dzisiaj to nauka. ;/

      Usuń
  8. Różnice widać i to bardzo- najbardziej w portretach ołówkiem. Widać, że wtedy cienie na twarzach robiłaś tak "kreskami" i w jednym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, ale nauczyłam się, że cieniuje się w różne strony, a nie w jedną. :D

      Usuń
  9. świetnego masz bloga <3
    cudownie rysujesz, masz talent <3

    ŚPIEWAM, u mnie na blogu :
    MOJA NOWA PIOSENKA I NOWY COVER ;)
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty ślicznie zwierzęta rysujesz! W ogóle wszystkie rysunki są świetne!
    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tw rysunki <3
    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com
    FOLLOW ME ! ;3
    http://instagram.com/paulus008
    http://instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rysunki *.* Zazdroszczę talentu.
    obserwujemy? (napisz u mnie)
    Bardzo bym prosiła o poklikanie u mnie w linki.
    Dla Ciebie to tylko chwila a dla mnie bardzo ważne.
    Z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam.
    Karolajnaa.
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne! *.* też kiedyś rysowałam, ale mangę, nie interesowałam się realizmem.. ale kiedy patrzę na Twoje postępy, chyba do tego powrócę! :o
    Hmm... rysujesz na zamówienie? :>
    Obserwuję i zapraszam:
    http://fillkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :D
      Na zamówienie rysuję tylko dla znajomych albo tych co mieszkają blisko mnie. xd

      Usuń
  14. O BOZIU!
    Kobieto jak Ty wymiatasz tym ołówkiem! *.*
    Przejrzałam Twoje starsze posty i są równie dobre! Jak na tak krótki czas robisz NIESAMOWITE postępy. Ja osobiście nie wiem, czy bym się zebrała i miała chęci do takiej roboty. Pewnie przeznaczasz na to mnóstwo czasu.. O.O
    Jestem leniem, odpadłabym na początku -.-'
    Twoje prace sa zdumiewające - Nic dodać nic ując, w sumie to trochę brak mi słów. :D
    faraula82.blogspot.com - zapraszam do mnie - Opowiadania - horrory, psychologiczne itp.. nie długo mam tego bloga, dopiero się rozwijam, więc proszę wybaczyć mi pewne niedociągnięcia i błędy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mnóstwo czasu spędzam na rysowaniu. ;) ale dla zadowalających efektów warto czasem posiedzieć. :D

      Usuń
  15. O Matko!

    Ale ślicznie rysujesz! Jak ja bym chciała umieć tak rysować ale to tylko marzenia! ;)

    wpadniesz?
    zaobserwujesz?
    klikniesz w banery?


    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wielki talent! Chciałabym tak malować...
    Dałam obserwację. Licze na rewanżyk! xd
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie rysujesz, masz prawdziwy talent!! <3
    zaobserwowałam, liczę na rewanżyk :3


    http://maqhda-julgha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow !! Malujesz wspaniale !!! zazdroszczę !

    Obserwuje i liczę na rewanż:
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *rysujesz
      Rysować i malować to dwa różne pojęcia.

      Usuń
  19. wow- szczęka mi opadła. genialnie rysujesz! ćwicz dalej <3 warto ;D http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo! :D Na pewno będę ćwiczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jezu, ten lew jest świetny!! *.*
    fajnie, że ciągle się rozwijasz, a dla mnie nawet twoje stare rysunki są genialne.

    pozdrawiam :)
    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, nawet moje obecne rysunki nie są genialne ..

      Usuń
  22. Pies jest przecudowny <3 A ten rysunek kosogłosa wygląda normalnie jak z netu :D Jest niesamowity !

    http://justsmilebabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rysuje juz chyba dwa lata ale dalej mam problemy z cieniowaniem! Każde wyglada nie naturalnie nie wiem jak sie za to zabrać :/ przez co nie jestem zadowolona z żadnej rysunku postępy widzę tylko w tym ze moe " szkie" coraz bardziej przypominają postacie ze zdjęcia :/ bardzo podoba mi sie to jak ty cieniujesz ale nie mam pojecia jak to robisz!

    OdpowiedzUsuń