Niedokończone

Przepraszam, że się tutaj nie odzywałam. Wiem, że obiecałam, że dodam jakiś rysunek jak najwcześniej się tylko da. Planowałam to na poniedziałek (ten, który już był. xd ), ale nie udało mi się dokończyć rysunku. Jest zrobiony dopiero w połowie. ;P Postaram się go skończyć w ten weekend i jak najszybciej dodać post. Na temat następnej pracy powiem tyle, że będzie kredkami i znów będzie przedstawiała postać z "Igrzysk Śmierci:. ;)

Tutaj ten niedokończony rysunek:


Lecę czytać lekturkę. Pa. :D
Pytajcie --> ASK
Założyłam konto na Instagram --> INSTAGRAM

Komentarze

  1. Jesu, jak Ty to robisz? Czasami nie można oderwać wzroku od Twoich prac. Masz wielki talent. Zazdroszczę :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny portret, nie mogę się doczekać następnego rysunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portret jeszcze nieskończony, a co do następnego rysunku, to mogę Ci tylko życzyć cierpliwości. :D

      Usuń
  3. Łał, podziwiam Cię :D

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje rysunki !! Nie mogę się doczekać następnych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości, nowe rysunki wkrótce. :D

      Usuń
  5. CUTEEE !!!!!!! ;D
    Follow me! ^^
    instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię podziwiam jak ty znajdujesz czas na rysowanie (REGULARNE) to dla mnie chwilowo niewykonalne. Musze obmyślić sposób. Piękny rysunek, boże człowiek chce się uczyć a nie ma czasu, to nie fair! Masz ogromny talent wiesz ile osób stara się to robić w taki sposób jak ty? Masz już wyrobioną świetną technikę. Rozwijaj się hehe :) http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym rysować częściej, ale to jest niewykonalne w połączeniu z nauką. Zazwyczaj rysuję wieczorami, gdy już wszystko co do szkoły mam opanowane.
      Dziękuję za takie miłe słowa, naprawdę mnie bardzo motywują! :D

      Usuń
  7. świetny blog! będę wpadać częściej <3

    ŚPIEWAM, blog : http://alexwberry.blogspot.com
    na blogu: moja piosenka + covery

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na dokończenie
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet gdybyś tego nie skończyła wygląda perfekcyjnie ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że jednak skończę. ;P

      Usuń
  10. Prześlicznie rysujesz <3 Też bym tak chciała *.*
    Zapraszam:
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Riri!! Fantastyczny rysunek. Bardzo podobna wyszła ;)
    Świetnie rysujesz :)

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to cieszę się, że ktoś ją poznał. :D

      Usuń
  12. Jak Ty to fantastycznie robisz !!!! Jestes niesamowita masz ogromny talent i wierze ze spełniać swoje marzenia :)
    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rysujesz, podziwiam cię i przejrzałam prawie cały blog :D Zapraszam do mnie, też rysuję ale bardziej "amatorsko" ;) i oczywiście obserwuję!
    scribblesarts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale heloł ? też rysuję amatorsko. :D

      Usuń
  14. Jeju....jak zwykle wspaniałe cieniowanie xD . Porównując Twoje najstarsze prace zrobiłaś w ciągu roku DUŻY postęp. Naprawdę wielkie gratulacje.
    PS na prawdę rysujesz dopiero rok???? Jeżeli tak to masz ogromny talent. Wsumie to w ogóle masz OGROMNY TALENT!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe słowa. TAK, RYSUJĘ DOPIERO ROK. ;D że też ludzie mi nie wierzą. -,-

      Usuń
  15. Masz talent dziewczyno!
    Tylko podziwiać, idź do akademii sztuk pięknych, bo do niej masz drzwi otwarte :**
    Super blog, obserwuję oczywiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję, no nie wiem, czy nadawałabym się do takiej szkoły. XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami