sobota, 9 listopada 2013

Jennifer Lawrence

W końcu weekend! Mam wrażenie, że ten tydzień trwał stanowczo za długo. Dla mnie najgorsze było to, że prawie przez cały ten tydzień nic nie narysowałam. Wcześniej stworzyłam portret Jennifer Lawrence, ale nie miałam za bardzo czasu go tutaj dodać. Dopiero dzisiaj skończyłam rysunek kredkami, ale to w następnej notce. :)

Już wiele razy mówiłam, że Jennifer Lawrence to moja ulubiona aktorka, więc nie ma sensu, żebym się teraz rozpisywała.  ;)

 technika: ołówek
czas: ok. 3-4h


Znowu rysunek przybrał odcienie sepii, więc podaję link do rysuj.pl --> <klik>

Pytajcie. ;P --> ASK ASK ASK 


39 komentarzy:

  1. Coś mi tu nie gra z nosem, ale włosy wyszły Ci naprawdę PROFESJONALNIE!
    W każdym razie- jako wierna fanka Jennifer- jestem zachwycona! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę. ;) Zawsze mam problemy z nosem, także u mnie to nic nowego. ;P

      Usuń
  2. Pod każdym postem piszę że podobają mi się twoje prace więc już nie będę się powtarzać :D Wydaje mi się jednak, że z proporcjami coś jest trochę nie tak, ale mimo to od razu poznałam że to ona. Najbardziej podobają mi się tu włosy. A jak już jesteśmy przy włosach, nie mogę przeboleć, że Jennifer obcięła je ostatnio na krótko, a było jej tak ładnie w długich :c No i oczywiście nie mogę się doczekać premiery 2cz. Igrzysk Śmierci :D Czytałaś może książkę, czy tylko oglądałaś film? (Domyślam się, że oglądałaś skoro Lawrence jest twoją ulubioną aktorką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, Jennifer jest ładnie w krótkich włosach, wygląda bardziej dojrzale. ;) Oczywiście, że czytałam całą trylogię i oglądałam film, teraz czekam na drugą część. :D Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Jennifer, jak zwykle piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie ;Ooo

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek : )Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejciu.! *_*
    Jak piękne narysowane. <33

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rysunek:) Fajnie wycieniowany. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy mnie urzekły, są po prostu piękne. Takie miękkie i żywe. zawsze podobają mi się twoje prace więc jeszcze raz powiem: kocham twoje rysunki:) Pozdrawiam
    http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękne cieniowanie 😍 ale coś mi się wydaje że proporcje się trochę rozjechały 🙉 pamiętaj że każda osoba ma swoje cechy charakterystyczne dla sb i warto je uwiecznić na rysunku 😉 ogólnie praca bardzo fajna 👏 pozdrawiam twoja czytelniczka ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komenarz. A co jest nie tak z proporcjami? bo mi się wydaje, że tylko trochę oczy i nos. xd

      Usuń
    2. Znaczy jeżeli chodzi o proporcje to mi się wydaje że trochę szyja taka gruba ale to tez zalerzy od zdj. na którym się wzorowałaś. No i ten nos tak się żuca w oczy, wydaje mi się że oczy troche zablisko ale jak mówię nie widziałam zdjęcia więc może tak ma być ;) ogólnie i tak rysunek mi się podoba te włosy są genialne! i jak wspomniałam w poprzednim komentarzu cieniowanie genialne :) rysuj dalej bo dobrze ci to wychodzi;) !!!!

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że szyja jest w porządku, bo taka była na zdjęciu. A nos to ja zawsze schrzanię, muszę w koncu poćwiczyć to cieniowanie nosa. xd
      Nie mam zamiaru przerywać rysowania. ;)

      Usuń
    4. Także mówie że to zależy od zdj. bo najwidzocznie tak miało być :)
      Jeszcze raz pozdrawiam;)

      Usuń
    5. Nom. ;3
      Też pozdrawiam. :D

      Usuń
  11. Łał, masz talent. Zazdroszczę.

    Zapraszam Cię również do siebie, aktualnie mały konkurs: stylowoizdrowo.blogspot.com
    Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam się, że trafię na takie świetne rysunki. :o
    A włosy-genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa... życie jest pełne niespodzianek. hahahaha. XD
      ale dzięki. ;P

      Usuń
  13. Śliczne *.*
    Zapraszam:
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już prosiłam na asku ale.. ;))
    Dałabyś krok po kroku jak narysowałaś to oko, koniecznie z tęczówką !!!
    Masz niesamowity talent *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię tą aktorkę :) Bardzo ładnie Ci wyszła, chciałabym mieć taki talent. Nie mam go, ale każdą umiejętność można nabyć i jakoś próbuję może kiedyś wyjdzie mi coś tak ładnego jak Tobie :)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie poddawaj się. Niektórzy mówią, że można wyuczyć rękę rysować. ;) Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  17. Jezuusie! Kocham ten portret. Bak mi słów, po prostu nwm co mogłabym jeszcze powiedzieć o Twoich pracach. Moze, ze są najzaje** :D!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rysunek jest genialny a włosy przemiły wszystko!!! Mam pytanie jakimi ołówkami to rysowalas? ;)

    OdpowiedzUsuń