Kredki. ;3

Przepraszam, że tak dawno nie pisałam. Spowodowane to było oczywiście brakiem czasu. Ale mam dla Was nowe rysunki. Dzisiaj przypadła kolej na portret kredkami. Zdecydowałam, że muszę więcej nimi tworzyć, choć dopiero nimi raczkuję. Ale bez ćwiczeń niczego nie osiągnę. ;)
Przechodząc do tematu rysunku, to wzorowałam się na zdjęciu Helena Bromboszcz Photography.
Na tym blogu znajdziecie to zdjęcie --> TU 

 technika : kredki Polycolor Koh-I-Noor
czas: ok. 2h
praca również jest na rysuj.pl --><klik>





Jeszcze w dodatku macie oczko, takie na szybko. Czas: 1h
Technika: kredki Koh-I-Noor Progresso 


Podobają Wam się rysunki ? :D


 

Komentarze

  1. Oko jest piękne *.*

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne *.*

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to jest rewelacyjne, ach aj sobie wyrzucam że nie zrobiłam przez miesiąc żadnego portretu:( Kurczę jak widzę twoje prace czuję się tak jak by to było dla ciebie niewyobrażalnie proste i z każdym rysunkiem staje się to bardziej naturalne. Uwielbiam twoje prace. Pozdrawiam:) http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe słowa. ;* W sumie to jest tak, że z każdym portretem jest to dla mnie łatwiejsze. ;D

      Usuń
  4. Masz ogromny talent . Kurczę , jak ja Ci zazdroszcze :(

    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny rysunek, bardzo naturalny i znów te wlosy, dosłownie jak żywe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi właśnie włosy podobają się najmniej z calego portretu. ;)

      Usuń
  6. Obie prace świetne :D Też muszę częściej rysować kredkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, co za talent. Po prostu jestem w szoku. Uwielbiam twoje prace. Zapraszam do udzialu w konkursie(pewnie znasz go z mojego drugiego bloga) :) pozdrawiam oczywiscie cieplutko beauty--me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace:) Nic dodać nic ująć, po prostu super. Sama też mam w planach zacząć rysować kredkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę powodzenia w rysowaniu! ;D

      Usuń
  9. Zapomniałam jeszcze zapytać, czym różnią się Koh-I-Noor Progresso od Polycolor Koh-I-Noor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Progresso są bezdrzewne, czyli można powiedzieć, że to taki "sam wkład" potocznie,a Polycolor mają drewnianą oprawkę.

      Usuń
  10. Oczko na szybko, którego robienie trwało godzinę :D
    Śliczne rysunki ^.^ Tylko pozostaje pozazdrościć talentu ;)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie godzina to mało, bo przecież inne rysunki zajmują mi około 4 godziny.

      Usuń
  11. Jezu naucz mnie tak malować prosze <3
    masz ogromny talent Cudne rysunki
    świetny blog ^,^ Obserwujemy ?
    Zapraszam do obserwacji mojego
    bloga i skomentowania ostatniego posta
    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już to rysować - kredkami się rysuje. ;D a malować to dopiero zaczynam, dosłownie. ;P

      Usuń
  12. woooow genialne! świetnie wyszły te kolory w tęczówce... w ogóle wszystko wyszło przepięknie! tylko pozazdrościć talentu i umiejętności ;)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu..piękne! Ślicznie narysowałaś włosy i wgl całą twarz! < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem co powiedziec:D
    niesamowity talent !
    moze obserwujemy? http://camode.blogspot.com/
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobał mi się Twój blog, gdyż to już kolejny post, który mnie zainteresował! Sądzę, że jest pełen inspiracji ;))

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Czekam na odpowiedź u mnie..

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Czy mogłabyś oprócz tego polubić fanpage mojego bloga na Facebooku? Będę zobowiązana. Wybacz za spam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że blog Ci się podoba. ;)

      Usuń
  16. bosko rysujesz :*
    świetny blog, fajnie czyta się Twoje psoty, zapraszam do komentowania ostatniego posta, oraz do zaobserwowania smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę cudnie Ci to wychodzi. *.* Masz talent nie ma co, tylko pozazdrościć.
    Ps. Odnośnie kredek to co to za firma jeśli można wiedzieć.? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ko-I-Noor, jest napisane w notce dokładnie. ;)

      Usuń
    2. A no fakt... xD Sorki nie zauważyłam.

      Usuń
  18. Masz duży talent , naprawdę życzę cie żebyś nie rezygnowała z tego i dalej robiła to co robisz tak po za tym świetny blog i zapraszam do mnie
    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe słowa <3

      Usuń
  19. o, boże, ale piekne*.*

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ombre na rysunkowych włosach zawsze magicznie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  21. O mój boże O.o To jedyne co mogę powiedzieć to co robisz jest takie piękne wspaniale ryzujesz O.o Obserwuję i liczę na rewanż http://tordu-trois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Ty rysujesz te cudeńka?! ;O Są przecudowne!!! *.* na prawde zazdroszcze Ci talentu ;) + obserwuje
    PS.Gdybyś miała czas i chęci to link do mojego bloga----> http://i-am-born-to-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami