niedziela, 13 października 2013

Kapelusznik

Zawsze jakoś kapelusze przyciągały moją uwagę, zwłaszcza na zdjęciach, rysunkach, itp. Zwykle gdy mówi się, że ktoś jest kapelusznikiem, mamy na myśli człowieka. Ja widocznie w kapeluszach wolę koty. ;D Gdy zobaczyłam zdjęcie tego zwierzątka, nie mogłam powstrzymać się przed narysowaniem go. Niby nic specjalnego, bo zdjęcie jest takie proste, ale mi się podoba. 
Zobaczcie efekt:

 praca jest również na rysuj.pl --> <klik>


czas: ok. 3h
technika: ołówek
format: A4

Jeszcze w dodatku publikuję tu portret Marylin Monroe, robiony na zamówienie dla koleżanki. ;)
Na podstawie jakiejś grafiki. ;p

po dodaniu tutaj, przybrało kolory jakiejś sepii. co jest grane? O.o
tu jest czarno-białe, prezentuje się dużo lepiej na rysuj.pl --> <klik>


czas: ok. 2h
technika: ołówek
format: A4

Ostatnio, czyli kilka dni temu zaczęłam malowanie akrylami. Na razie nie mam żadnych konkretnych prac, aby je tu publikować, ale jak coś stworzę porządnego to dam znać. ;D

Zaczęłam także nawy portret, ale ołówkami. ;D Podpowiem tylko tyle, że będzie przedstawiał młodą piosenkarkę. ;D
 
Podobają Wam się rysunki ? ;D

PS mam aska, hahah. xd --> <ask>

32 komentarze:

  1. Z tymi kapeluszami to ja mam tak samo, zawsze przyciągają moją uwagę :D Oba rysunki świetne jak zawsze. Nie tylko u ciebie czarno-białe zdjęcia przybierają kolory sepii po dodaniu, denerwuje mnie to bo wszystko gorzej wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;*
      No właśnie, pogarsza to jakość, jak tak dalej będzie to chyba będę musiała podawać linki do rysuj.pl, żeby mozna było zobaczyć czarno-białą wersję.

      Usuń
  2. Świetne rysunki ;D Naprawdę trzeba mieć talent by stworzyć coś takiego !!
    Zapraszamy na nowy wpis www.ganegtpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rysunki ;) Fajny kapelusznik. Taki nie typowy, bo prawie na każdych rysunkach co widziałam stał, a na twoim jest super ;)
    Marylin Monroe mega! Mam podobną ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki świetny ten kotek *.*
    a Marylin genialna!

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha słodki kotek
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rysunki i świetnie dopracowane:) Kapelusznik ciekawie narysowany a Marylin Monroe zdecydowanie ładniejsza czarno-biała. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko! są świetne :o

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko święta! *-* Jakie piękne rysunki!!! <33 Zakochałam się w tym kocie, mimo iż nie przepadam za kotami. ;) Ja tez rysuję, może nie idzie mi to najlepiej, ale nie poddam się. :D Może wpadniesz obejrzeć kilka moich prac? Byłoby miło jakby taka utalentowana dziewczyna wpadła i oceniła moje wypociny. ;p Pozdrawiam. :))
    __________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Z chęcią obejrzę Twojego bloga. ;)

      Usuń
  9. Ja również już obserwuję!
    Byłabym niezmiernie wdzięczna, gdybyś polubiła fanpage mojego bloga na fb: "annffashion" :))
    Z góry DZIĘKUJĘ!! ;>
    ;*
    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNE *.*


    • Zapraszam na mojego bloga : •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful art! Would you like to follow each other on Facebook, Bloglovin', GFC, and/or Instagram? Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje rysunki są niesamowite, pozazdrościć takiego talentu . ;)) Cudowny blog. ;pp

    Co powiesz na wzajemna obserwację ?
    Jeśli jesteś chętna to zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu żebym mogła zrobić to samo. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam : http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne rysunki. Śliczny kotek *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne rysunki najbardzej podoba mi sie kotek :)
    ZAPRASZAM DO MNIE I ZACHECAM DO OBSERWACJI I KOMENTOWANIA NAPEWNO SIE ODWDZIĘCZE :) cukki-cukkii.blogspot.com
    +obserwujemy ??? jeśli tak daj mi znać na moim blogu :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy kotek <3 Przyciąga uwagę ^^

    OdpowiedzUsuń