Johny Depp

Przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale jak zwykle nie miałam czasu i trochę obijałam się z tym rysowaniem. Ale na szczęście już mi przeszło i cały czas rysuję, tylko teraz w międzyczasie piszę notkę. ;P Na szczęście dzisiaj jest wolne, bo chyba nie wytrzymałabym w szkole. Już mam jej dość, ale ta nauka jest już trochę męcząca. ;_;

To dzisiaj dodaję tu nowy rysunek. Przedstawia Johny'ego Depp'a w roli Jacka Sparrowa. ;D
Macie skan:

Sorka, ale zapomniałam zrobić zdjęcia takiego... "work in progress". ;P

praca jest także na rysuj.pl --> <klik>


Komentarze

  1. świetnie wygląda, zazdroszczę takich zdolności :(
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, genialny rysunek! *-*
    Zazdroszczę kolekcji ołówków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ołówków to mam chyba z dwa razy więcej niż na tym zdjęciu. xd

      Usuń
  3. Świetny rysunek jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem z tą szkołą.. ;(
    JAK PIĘKNIE RYSUJESZ *.* <3

    zapraszam :) http://the-crazy-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ♥
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieniowanie wyszło genialnie, zastanawiam się czy jeszcze nie można byłoby dodać takiego lekkiego przejścia na jaśniejszej stronie kapelusza. Tak tylko teoretyzuję, w końcu nie widziałam zdjęcia na którym się wzorowałaś a wiadomo, że światło potrafi płatać niezłe figle:P Czepnę się tylko prawego oczka, bo chyba trochę Ci uciekł kąt pod jakim jest nachylone. No i oczywiście po za tym jak zwykle piękna i dopieszczona praca:) Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, światło czasem denerwuje, a akurat nie było żadnego przejścia światła na zdjęciu, ale w sumie to mogłam pokombinować. Ale dziękuję. ;)

      Usuń
  7. Coś pięknego! :3

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest bardzo ładne tylko tak jakby lewe oko jest wyżej od prawego, ogólnie oczy maja specyficzne położenie, po za tym ogólnie bardzo ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. o boże, uwielbim go, a już zwłaszcza w roli Sparrowa!! Rysunek jak zwykle genialny!! *.*
    Pozdrawiam :)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go uwielbiam! :D Również pozdrawiam. ;)

      Usuń
    2. hej, nominowałam cię do Liebster Award :) mam nadzieję, że dla Ciebie to nie problem.
      informacje na moim blogu

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał Jack, też go muszę narysować :)
    chyba dodam Cię do obserwowanych, zapraszam :

    http://indyjskiroz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za komentarz! Przejrzałam Twoje pracę i jestem pod wielkim zaskoczeniem! Masz 14 lat a tak pięknie rysujesz. :) Zapraszam do mnie, dodałam nowy portret. :)

    http://art-by-patryjn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie rysujesz, zazdroszczę talentu. Wpadnij swiatvioletty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami