niedziela, 20 października 2013

Birdy

Już od kilku dni męczy mnie cały czas ochota na rysowanie. Ale oczywiście z moim lenistwem, prawie nic konkretnego nie udało mi się stworzyć. Chyba to, że jestem leniwa to moja najgorsza wada i będę pracować nad tym, aby zniknęła... w każdym razie, jeśli chodzi o rysowanie i malowanie. ;) Dzisiaj już przestałam się obijać i skończyłam swoją pierwszą konkretną pracę akrylami, którą pokażę w następnej notce. Jednocześnie jest to praca, którą zgłoszę na konkurs. Mam jeszcze w planach narysowanie dwóch portretów, ale kogo one będą przedstawiały, to na razie tylko moja tajemnica. Przekonacie się później. :D

Przechodząc do tematu rysunku, który chcę dzisiaj opublikować, to przedstawia on piosenkarkę Birdy. Jest bardzo młoda, bo ma dopiero 16 lat. Bardzo lubię jej piosenki.  Praktycznie wszystkie, które słuchałam są takie spokojne. Moja ulubiona:


Uwielbiam ♥

To macie rysunek. ;)




Znowu pierwszy rysunek przybrał odcienie sepii. <już mnie to denerwuje ;__; >
Praca jest także na rysuj.pl i prezentuje się tam znacznie lepiej -->  <klik>

Podoba Wam się rysunek? :) 

ASK ASK ASK

37 komentarzy:

  1. Piękny rysunek :) Kocham tą piosenkę, jest boska :)

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże nie mogę się nadziwić twojemu talentowi. Jesteś dla mnie takim motorem który motywuje mnie do działania i jedną z osób która jest cholernie dobra w tym co robi. Myślę i mam nadzieję że jesteś dla wielu przykładem pod względem rysunku. Twoja praca piękna, dopracowana jak zawsze. Podziwiam...
    http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... dziękuję za takie miłe słowa. :D napisałaś, że jestem cholernie dobra w tym co robię - ale chciałabym rysować jeszcze lepiej. ;D Także myślę (mam taką nadzieję), że nie zatrzymam się na tym etapie. A czy praca jest dopracowana to nie wiem dokładnie, na pewno coś by się znalazło. Tym bardziej, że nie jestem profesjonalistką, rysuję dopiero ok. 11 miesięcy. ;P
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  3. Świetny rysunek, może tylko lewe oko troszkę krzywe (tak mi się wydaje) ale i tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fakt, może coś za bardzo skrzywiłam. W sumie to na zdjęciu właśnie też to oko było skrzywione, bo w ogóle wyraz jej twarzy był taki jakby smutny. ;)

      Usuń
  4. Co ja tu mogę napisać ? Cyba tylko tyle, że twoje rysunki są świetne i masz ogromny talent !!!

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mozna powiedzieć, że pospolity komentarz. :D Ale cieszę się, że rysunki się podobają. ;D

      Usuń
  5. Wiesz co ty nie powinnaś tylko tu pokazywać swoje dzieła. Weź pokazuj ludziom swoje rysunki. Jedź na konkursy, na których zwycięzca będzie znany. Nie możesz zmarnować takiego talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo mówić, ale wiesz... są ludzie, którzy mogą rysować tak jak ja, albo nawet lepiej. Chociaż spróbować nie zaszkodzi. ;D

      Usuń
  6. Musze przyznać, że masz talent:) Zawsze kiedy zaczynam coś rysować to mi nie wychodzi i się poddaje. Czasem sobie coś nakreślę ołówkiem, ale jak mam narysować czyjś portret to jest już tragicznie. Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto się poddawać, moje prace na początku też były okropne, ale dzięki temu, że ćwiczyłam, rysuję lepiej. ;)

      Usuń
  7. No rysunek jest perfekcyjny, zrobiony przez profesjonaliste! Masz wielki talnet, nie zmarnuj go ! ;)
    I wiesz, bardzo lubie tą piosenke a nie wiedziałam że Birdy ma dopiero 16 lat, jej głos jest taki głeboki, sądziąłm iż jest starsza :)

    Zapraszm do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;) ale chyba się pomyliłam, bo ona ma 18 lat. ;p

      Usuń
  8. Świetny rysunek...Utalentowana z Ciebie osóbka i to widać gołym okiem:) Powiem Ci, że chyba każdego czasem dopada lenistwo. Niby masz ochotę rysować ale "coś" Cię hamuje hehe...Czasem tak bywa grunt to "coś" przezwyciężyć. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to lenistwo jest okropne, bo zaczęłam teraz rzadziej rysować. ;/

      Usuń
  9. Nie znam tej piosenkarki, ale rysunek jest naprawdę piękny! < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Birdy <3 rysunki wszystkie genialne ;D
    Też rysuję, zapraszam ;)
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;) oczywiście wpadnę na Twojego bloga. ;D

      Usuń
  11. uwielbiam Birdy, a zwłaszcza "people help the people", zawszę się przy niej wzruszam... a rysunek świetny, jak każdy ;)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne cienie, na twarzy, na włosach i ogólnie to wszędzie. Bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie rysujesz, zapraszam do mnie
    swiatvioletty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne ;) ale mi się wydaje że nos u góry (mostek) jest trochę za gruby :P ale oprócz tego rysunek naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, faktycznie, może i tak, zawsze mam problemy z nosem. ;)

      Usuń
  15. też jest to moja ulubiona piosenka ;)) a rysunek fantastyczny, Chciałabym mieć taki talent ;-)))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz talent! cudnie! :)
    może wspólna obserwacja? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w baner sheinside u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  17. kurczę jak Ty cudownie inspirujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. minimalistycznie z cieniami...ale bardzo lubię taki styl:)oczy są magiczne!!!!ujęłaś coś fajnego w nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to właśnie chodziło, żeby te cienie były minimalistyczne. ;)

      Usuń