Wszystko co dobre, kiedyś się kończy...+ nowy portret M. Monroe

Heej! Dzisiaj rozpoczęcie roku, niestety. Te wakacje minęły mi bardzo szybko, a nawet szybciej. Jeszcze pamiętam w szczegółach zakończenie roku, a  tu... BUM! Już rozpoczęcie. Znowu nauka, ale myślę, że wytrwam w swoich postanowieniach. ;) Idę teraz do II klasy gimnazjum, chyba tak źle nie będzie. ;) Nie rozpisuję się za bardzo, bo zaraz już lecę. ;)

Nowy portret przedstawiający Marylin Monroe. Wcześniej malowałam ją akwarelami, więc teraz przyszedł czas na ołówek. ;D
czas: ok. 4 h.

Co o tym myślicie? ;)

Jeszcze taka jedna sprawa, skoro zaczyna się rok szkolny, nie będę miała już tyle czasu na rysowanie, także rysunki nie będą pojawiać się tak często. Może raz w tygodniu będę pisać o swoich przemyśleniach na dany temat. Co Wy na to ? :) Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowym roku szkolnym. ;D 
 

Komentarze

  1. Pięknie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zawsze mogłoby być lepsze. ;p

      Usuń
  3. Cudowny rysunek <3 Ja i tak mam nadzieję,że znajdziesz czas na rysowanie, bo wychodzi Ci to fenomenalnie;) a powiedz mi, byłabyś w stanie narysowac mój portret?;d odpisz u mnie;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również mam taką nadzieję.
      Mogłabym. ;P

      Usuń
  4. Włosy mnie urzekły:) Jesteś w tym fantastyczna. Tak zgadzam się z przedmówczynią, rysuj i publikuj jak najczęściej będziesz mogła. Uwielbiam twoje prace;) http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Postaram się. ;)

      Usuń
  5. Cudny rysunek... Gdy wchodzę na twojego bloga to normalnie lapie doła że ja tak noe potrafię rysować :-(
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, ale nie martw się. Dla chcącego nic trudnego! Ja nie osiągnęłam takiego etapu bez ćwiczeń (mam nadzieję, że rezultaty będą jeszcze lepsze). ;)

      Usuń
  6. Świetny rysunek!

    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rysunek wspaniałej postaci :) Uwielbiam Marylin :)
    Jesteśmy w tym samym wieku :) Mam nadzieję, że obie wytrwamy w postanowieniach szkolnych w tym roku :)
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Też mam taką nadzieję, również pozdrawiam i życzę powodzenia! :D

      Usuń
  8. Znowu widzę jakiś doskonały portret. Prześladują mnie w snach ._. No ale skoro sama takiego nie umiem zrobić, to przynajmniej mogę podziwiać. Bardzo ładny :)
    Co do drugiej gimbazy to nie masz się czym martwić, jeśli chodzi o naukę to lekko i przyjemnie, a i na inne zajęcia będzie sporo czasu. Przynajmniej u mnie tak było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że nie będzie tak trudno. ;)

      Usuń
  9. Świetna praca, serioo :3
    Też jestem w drugiej gim. i już mam dość, a dopiero trzeci dzień minął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja też mam dość. Chcę już wakacje! ;P

      Usuń
  10. Świetnie rysujesz *.*
    Masz Talent
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dooomi rysujesz najładniej na świecieee !! ♥
    Pięknie :*
    a wakacje juz za nie całe 10 miesięcy znowu bedaa ! ^^ <3 / Sylwia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najładniej na świecie to ja nie rysuję. XD
      Zależy jak dla kogo, dla mnie wakacje DOPIERO za 10 miesięcy, a dla Ciebie JUŻ za 10 miesięcy. ;D

      Usuń
  12. Pięknie rysujesz + już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obraz. Zapraszam do mnie. http://dziewczyna759.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory zmieniłam nazwę bloga oto nowa: muzyka-violetta-martina.blogspot.com

      Usuń
  14. Ojeej *.* Coś pięknego :)
    Obserwuję :>

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. omg...świetne, po prostu masz talent :)
    obserwujemy?
    pinamint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ty fajnie piszesz < 3. obserwuję i zapraszam do siebie : *
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;3 ale nie mam bloglovin. ;)

      Usuń
  17. Świetne ^^ jak wszystko co rysujesz ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie rysujesz *_*

    Obserwuję. ;3

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ty fajnie piszesz :o obserwuję i zapraszam do siebie : *
    obserwujemy na bloglovin ? . ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś już komentarz i mówiłam, że nie mam bloglovin. ;P

      Usuń
  20. WOW ale talen :O <3 Oczywiście obserwuję i proszę o to samo http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Marylin Monroe - wow! Rysunek - wow wow wow wow! :) przepięknie! Kocham Cię i Twój talent i chyba skomentuję wszystkie Twoje posty, haha xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) spoko, jak chcesz komentuj, dla mnie to przyjemność. ;D

      Usuń
  22. nie mogę się na patrzeć na Twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny rysunek! :* http://oliviaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bez urazy, ale ten nos wygląda katastrofalnie... Trochę przypomina nieudaną operację plastyczną.
    Czy tylko ja dostrzegam ten nos?!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami