Violetta

To znowu ja. ;)
"Violetta" - ostatnio dość popularny i lubiany serial. Na początku może wydawać się, że jest dziecinny i o niczym. Pozory mylą. Sama tak myślałam, dopóki nie obejrzałam kilku odcinków. Strasznie mnie wciągnął. Przytrzymywał w napięciu. I po prostu go uwielbiam. Obejrzałam pierwszy sezon, drugi już jest, ale po hiszpańsku, także... tylko czekam na premierę po polsku. :D

No więc (wiem, że od "więc" się zdania nie zaczyna, no ale. ;P ) macie rysunek przedstawiający główną i tytułową bohaterkę Violettę. ;D
Wydaje mi się, że coś zepsułam przy jednym oku, tym, które jest bardziej zakryte włosami. ;P


Na żywo wygląda duuuużo lepiej. ;D
Na tym drugim zdjęciu wygląda tak jak w rzeczywistości, bo na pierwszym to przyznam, że jest masakrycznie. ;P

Komentarze

  1. w komputerze też wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jak ślicznie ;o Masz wielki talent ;3

    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no rzeczywiscie cos nie tak z tym prawym, wyaje mi sie ze za barzo ucieklo Ci w dol :) ale reszta jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, zawsze znajdzie sie cos, co schrzanię, a zauważę to dopiero gdy dodaję tu rysunek. ;D

      Usuń
  4. Pokażesz kiedyś jak cieniujesz skórę? Ja mam z tym zawsze problem. A portret świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, mogę zrobić coś takiego, ale tak za tydzień, ewentualnie dwa. ;)

      Usuń
  5. Powiem Ci, że nie znam tego serialu, więc nie jestem w stanie ocenić podobieństwa. Praca jednak jest świetna, szczególnie włosy. Niesamowite :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca-jak zwykle zresztą ;-)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie plastycznym na moim blogu-myślę że temat ci się spodoba ;-)
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca. :-) nie oglądałam tego serialu, ale skoro polecasz... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, serial fajny, najbardziej wciąga tak od połowy sezonu, ale wtedy to ja nie mogłam oderwac oczu od telewizora. ;P

      Usuń
  8. Jejku :D Podziwiam twój talent :) Moja koleżanka z klasy też ma taki talent,ale nie tylko do portretów :D A zrobisz rysunek np. widok za oknem ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale ja też potrafię rysować inne rzeczy oprócz portretów, tylko po prostu rysowanie portretów daje mi większą satysfakcję. Tym bardziej, jeśli chodzi o pejzaże to wolę robic je w kolorach. ;D

      Usuń
  9. Nie lubię Violetty, ale rysunek jest prześliczny!
    Czekam na więcej twoich rysunków.

    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku. Jestem tu pierwszy raz i podziwiam cie. Bardzo ślicznie rysujesz. <3

    http://jujuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :)
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda! WIdziałam kilka odcinków, ale jednak mnie to nie wciągnęło ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez od razu nie wciągnęło, ale jak oglądałam z siostrą codziennie to się akcja rozkręcała. ;D

      Usuń
  13. aaaaaaaaaaaaa, kocham ją! Powiem szczerze że narysowałaś ją bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie rysujesz :)



    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak bardzo zazdroszczę talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam talent nie wystarczy, trzeba ćwiczyć. ;)

      Usuń
  16. świetny rysunek! też oglądam Violettę i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No oczko trochę się skrzywiło, ale poza tym to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że oko się skrzywiło. ;p a czy rewelacja - tego nie jestem pewna. ;p

      Usuń
  18. Świetny rysunek. Masz wielki talent muzyka-violetta-martina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ty masz talent <3 Naprawdę podziwiam :)
    Mało osób w twoim wieku oddaje się jakiejś pasji.
    http://lusiaa-lusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami