Mockingjay

Witajcie . ;D To znowu ja, z nowym rysunkiem. Przechodząc od razu do tematu mówię, że jestem ogromną fanką trylogii "Igrzysk śmierci". Oglądałam także film i był świetny, Jennifer Lawrence spisała się w roli Katniss Everdeen. Już kilka razy ją rysowałam, w poprzednich notkach na pewno znajdziecie prace. Ale tym razem na rysunku nie będzie przedstawiony człowiek, tylko kosogłos, według mnie to taki symbol tej całej trylogii. Ponownie rysunek wykonany kredkami. ;D

Dorzucę jeszcze, że na żywo wygląda dużo, duużo lepiej... jak prawie każda praca tu umieszczana. ;P


Jak Wam się podoba rysunek? Czytaliście Igrzyska Śmierci? Jesteście fanami? ;D
 

Komentarze

  1. Hej świetny blog . Na sete będe czytać i komentować. Mam nadzieję że się odwdzięczysz :) Zapraszam do mnie : http://kkitiur.blogspot.com/

    ps. piękne rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja pitole ale zajebiście rysujesz, ja nie mam w ogóle tego talentu i nigdy nie lubiłam rysować, to zawsze wprawia mnie w zły nastrój, nie mniej jednak podziwiam cię niezmiernie! a igrzyska oczywiście czytałam huehuehuehue Peeta <3
    bere-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co kto lubi, chociaż nie wiem, jak mozna nie lubić rysować. ;P
      Peeta najlepszy. ♥

      Usuń
  3. o ja pitole ale zajebiście rysujesz, ja nie mam w ogóle tego talentu i nigdy nie lubiłam rysować, to zawsze wprawia mnie w zły nastrój, nie mniej jednak podziwiam cię niezmiernie! a igrzyska oczywiście czytałam huehuehuehue Peeta <3
    bere-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rysunek, jak każdy:)Ja też uwielbiaam Igrzyska Śmierci jeżeli chodzi o książkę, natomiast filmu nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się, strasznie ta książka wciąga. ;D

      Usuń
  5. O mój boże, jaki ty masz ogromny talent, ja nie mogę O_O Obejrzałam część postów u Ciebie i jestem zakochana!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że rysunki się podobają. ;D

      Usuń
  6. oglądałam igrzyska śmierci, nie czytałam jeszcze, ale planuję :) Twój rysunek jest rewelacyjny! patrzę i nie mogę się napatrzeć :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do przeczytania, jest rewelacyjna! ;D

      Usuń
  7. Nie czytałam, ale rysunek świetny. Zapraszam http://muzyka-violetta-martina.blogspot.com/
    Wpadaj częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żałuj, że nie przeczytałaś. ;D

      Usuń
  8. Ja też kocham Igrzyska. Kosogłos♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny rysunek. A "Igrzyska" po prostu kocham :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Igrzyska śmierci, a rysunek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rysunek Uwielbiam Igrzyska Smierci:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny rysunek, nigdy nie oglądałam ani nie czytałam Igrzysk Śmierci ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejny rysunek i jest mega!! ;) Jak byś się nudziła to zachęcam do narysowania mnie ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale raczej mi się nie będzie nudzić w najbliższym czasie. Mam plany co do rysowania. ;D

      Usuń
  14. Jej jaki piękny rysunek! Zakochałam się w nim:) Dosłownie!
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rysunek jak i reszta! Ah przypomniało mi się, że kilka lat temu sama rysowałam.. ;)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Szkoda, że przerwałaś rysowanie.

      Usuń
    2. po prostu straciłam wenę :P no i brak czasu ;/

      Usuń
  16. cudowny blog :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowicie to narysowałaś:D
    u mnie na blogu konkurs, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki śliczny !!!
    Obserwuję
    darcy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No to h5! Tez jestem wielką fanką. Czytam właśnie ostatnią cześć. A film akurat dzisiaj oglądałam ... Po raz 8! <3 świetne Ci wyszedł kosoglos. Tez mam zamiar narysować Jennifer. Kiedyś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie ostatnia część podobała się najbardziej. Czekam na ekranizację, ale to jeszcze pewnie spory kawał czasu, bo "W pierścieniu ognia" jeszcze nie zawitało w kinach. ;) powodzenia w rysowaniu. ;D

      Usuń
  20. Ogromny talent ♥
    Prześliczne .. :33
    Kusi mnie, żeby obejrzeć Igrzyska Śmierci < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;D
      Film był fajny, ale książka jeszcze lepsza. Straasznie wciąga. ;D

      Usuń
  21. Mam wszystkie książki z tej serii. Polecam przeczytanie książki przed obejrzeniem filmu. A w październiku juz druga część w kinach<3
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najpierw czytałam książkę, a potem oglądałam film. ;)
      Wiem, też już nie mogę się doczekać premiery WPO. ♥

      Usuń
  22. nie czytalam, ale rysunek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejj jaki śliczny rysunek =D

    Zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej ! Jejciu, Dziewczyno Ty jesteś genialna !!! :)
    Taki rysunek.. CUDOWNY ! :)
    Ja oglądałam Igrzyska Śmierci i zamierzam przeczytać :)
    +obserwuje Twój blog bo jest świetny :)
    Jeśli spodoba Ci sie mój to zachęcam do zaobserwowania :)

    pozdrawiam serdecznie ! :P
    zapraszam do mnie !:)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rysunki masz fenomenalne , zawsze marzyłam , aby ktoś mi taki zrobił <3
    Może wspólna obserwacja ? :)
    zapraszam i pozdrawiam : http://stylerefoulee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny rysunek! :O Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rysunek jest piękny! NIE! ZAJEBISTY !!! *-* Ja kocham wszystkie części "Igrzysk Śmierci" NAJLEPSZA KSIĄŻKA JAKA MOGŁA POWSTAĆ!!!!!!!!!!!!! <333 :dd Jestem wielką fanką!!!!!!! ^^ Pozdrawiam. :))
    ______________________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :]]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Twój blog!!!Przepięknie rysujesz<3 Może wpadniesz do mnie? :)

    moniut-moniut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam, że nie lubię "Igrzysk Śmierci", ale praca jest jak najbardziej udana. Świetnie odwzorowałaś kosogłosa, cieniowanie jest po prostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zawsze mogłoby być lepiej. ;D

      Usuń
  30. O matko, dziewczyno, masz przeogromny talent! Nie ogarniam twojego potencjału. Ja nigdy bym nie dała rady namalować takiego rysunku!

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. So great!!!

    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny blog i pięknie rysujesz, ja już obserwuje i zapraszam do mnie http://handmadeok.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. super rysujesz! :) a co do Igrzysk Śmierci, nie czytałam ale wiele osób mnie zachęcało :D

    OdpowiedzUsuń
  34. nie czytałam, lecz kilkanaście razy oglądałam i nigdy mi się nie znudzi. przecudowny :) ślicznie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Omg..rysunek jest prześliczny! Igrzyska śmierci to mój ulubiony
    film! Czekam na więcej rysunków z igrzysk śmierci. ;-)
    Widzę simsy obok rysunku. :)

    Zapraszam: loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;D
      To dobrze widzisz, to ulubiona gra mojej siostry, ja też ją lubię. ;DD

      Usuń
  36. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałam, czytałam, nawet mam swoje własne książki ;P
    Śliczny kosogłos ^^
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie rysujesz<3
    Obserwuję+ zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  39. "Igrzyska śmierci" jakoś mnie nie powaliły, choć przyznam się, że oglądałam tylko film. Natomiast rysunek - świetny!!!

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę stwierdzić, że film nie zachwyca tak jak książka. ;D

      Usuń
  40. Och, pięknie rysujesz.. :) Zazdroszczę, ja nie potrafię najprostszej rzeczy pokazać na kartce. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezuuuu <33333
    JAKI CUDNY OBRAZ

    śpiewam! blog:
    alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz niesamowity talent ;o Rysunki są cudowne ; ))

    OdpowiedzUsuń
  43. nononono w opisie masz, że tworzysz amatorsko ale ja tutaj widzę pełen profesjonalizm podziwiam!!!!

    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejny świetny rysunek..! Masz ogroomny talent.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki piękny rysunek ^^ , masz talent :) . Uwielbiam Igrzyska Śmierci .

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie zapraszam muzyka-violetta-martina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. wow, utalentowana jesteś:)
    osobiście nie czytałam, ale mój brat jest wielkim fanem..:)\zapraszam do mnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  48. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !

    Przypominam, że u mnie na blogu JESIENNE ROZDANIE!


    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  49. O rany, przepiękne! Jak Ty to robisz!? Masz magię w rękach!
    Jestem pod wielkim wrażaniem Twojego talentu, obserwuję i na pewno będę wpadać :)
    Kosogłos jest mega!
    Wpadnij do mnie i zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :)
    mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczny rysunek, ja jeszcze nie doczytałam igrzysk, ale film bardzo mi przypadł do gustu:)
    obserwuję, wpadnij do mnie www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. O wow! Zakochałam się! Jest wspaniały <3
    Obserwuje i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czytałam dwie części Igrzysk Śmierci i przyznam, że wolę książkę od filmu, który uważam za słaby w porównaniu do słowa pisanego xD
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami