niedziela, 15 września 2013

Lucy, Lucy, Lucy.

Witajcie! ;D Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale wiadomo, zaczął się rok szkolny. Nie mam już tyle czasu na przesiadywanie przed komputerem, ale za to z rysowaniem jest lepiej niż myślałam. Z góry twierdziłam, że rysować będę tylko w weekendy, bo w tygodniu nie będzie czasu. Myliłam się, rysuję codziennie, czasem tylko jeden dzień "odpoczywam" od tworzenia. Nie próżnowałam i mam kilka rysunków, które niedługo opublikuję. ;)

Przechodząc do tematu postu. Lucy - ma bardzo popularnego bloga, przyznam, ze czytam już od dawno i go lubię. ;) Dlatego postanowiłam ją narysować. I znowu kredki. Na pewno dużo, dużo, dużo lepiej poradziłabym sobie ołówkami i efekt końcowy byłby o wiele bardziej zadowalający. ;)
Już przestaję marudzić i wstawiam rysunek. ;D


 

67 komentarzy:

  1. Jeeej ! Kochana ale ty masz talent zazdroszczę ! : **

    majaa-majaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny rysunek. Naprawdę zazdroszczę ;-)
    Pozdrawiam

    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ! :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ją zilustrowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak wyglądało zdjęcie na którym się wzorowałaś ale wydaje mi się, że prawe oko trochę za małe jest. Ale za to usta i włosy ślicznie wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, to oko nie za bardzo wyszło. Zauważyłam to, gdy było już za późno i nie mogłam tego poprawić. ;)

      Usuń
  6. TY JESTEŚ GENIALNA *.* PRZEPIĘKNIE OBSERWUJE

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- liczę na wzajemną obserwację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Choć nie jestem genialna. ;P

      Usuń
  7. Ona serio jest aż tak popularna, że ludzie ją malują? Ciekawe czy ona o tym wie, a jeśli tak, co o tym myśli.
    Rysunek oczywiście genialny.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale ja ją narysowałam. Wysłałam jej wiadomość, żeby ją o tym powiadomić. ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny rysunek, pożycz trochę talentu xd. Wpadnij do mnie i obserwuj
    muzyka-violetta-martina.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie rysujesz , prosze oddaj talent ;c *.*

    http://veraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie oddałabym mojej umiejętności rysowania. ;D

      Usuń
  11. Śliczny rysunek *__*


    Obserwuję i liczę na rewanż:
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, piękne, nie wiem jak to lepiej opisać, może po prostu... PIĘKNE

    Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnym czasie - lubiebereety.blogspot.com
    P S - Gdzie kupiłaś tyle odcieni kredek??? Też by mi się trochę przydały :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. ;P
      A kredki kupiłam na allegro. ;D

      Usuń
  13. O Matko ;o uwielbiam taką sztukę!
    Zarąbiście piękne rysunki!
    Super blog :)
    Obserwuję i również zapraszam : zwyczajnosc.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;D ale ja bym nie nazwała tego sztuką, raczej jakąś amatorską twórczością. ;P

      Usuń
  14. OMG !!!! Jak Ty ślicznie rysujesz ! Dziewczyno !!
    Narysuj coś dla mnie xD ( mój mejl : caat.caat.swaag@gmail.com )
    Obserwuję oczywiście
    darcy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie mam czasu obecnie, aby rysować na zamówienia. ;)

      Usuń
  15. Wiem dobrze na którym zdjęciu się wzorowałaś :) Jak dla mnie oko po naszej prawej zrobiłaś zbytnio zmrużone.
    Za to podziwiam Cię, jak wykonałaś tę bluzę, kolczyki, włosy ♥

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym oku, tak jakoś wyszło. ;P

      Usuń
  16. Świetna praca! Może tylko z tym jednym trochę mniejszym okiem coś nie zgrzyta, ale poza tym super. Podoba mi się światłocień i barwy. Sama nic nie potrafię stworzyć kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fakt - bardzo trudno jest coś stworzyć kolorem, trzeba dobierać odpowiednie barwy i je łączyć, ale to zdjęcie akurat było proste do narysowania. ;P

      Usuń
  17. Ładna ^^ Podobna do siebie ;P Bardzo podobają mi się Twoje prace ^^
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ogromny talent! Chciałabym chociaż po części rysować tak jak ty :)
    Również obserwuję : )
    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju *,* pięknie rysujesz !
    Też uwielbiam rysować, ale przy twoich rysunkach to pikuś ^.^
    Chyba zapiszę się u cb na lekcje xD

    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;D Haha, zapraszam , ale nie mam pewności, czy bym Cię czegoś nauczyła. XD

      Usuń
  20. zatkało mnie.....wow jak Ty prześlicznie rysujesz:D widać że masz talenta!!

    obserwuje i...:p

    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny rysuuunek ;3

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O JEZU. ślicznie rysujesz.. uczę się rysować i ciągle to robie, żeby mi wychodziło tak jak tobie! ♥ powolutku, ale może kiedyś mi się uda.
    haha, może kiedyś mnie narysujesz? :))))

    nelafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      W sumie to ja też dopiero zaczynam z rysunkiem, bo rysuję od 9 miesięcy, nie uważam, żeby to było dużo. ;)

      Usuń
  23. Świetny blog, milo sie czyta i ciekawy wyglad trzymam kciuki oby tak dalej i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga:)
    Obserwuje i licze na rewanz

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda po prostu niesamowicie. Wyślesz go Lucy? Na pewno byłaby zachwycona :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne rysunki, i co powiedziała Lucy? :)
    obserwujemy? jak tak to zacznij jak nie to pomiń. http://sasanka-sasaanka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze nie odpisała, ona zawsze ma masę maili od innych. ;)

      Usuń
  26. Jejku śliczne. Zawsze marzyłam o tym by ktoś narysował mnie i mojego chłopaka. Byłby to super prezent. Myślałaś kiedyś o tym?
    Zapraszam do siebie, dodaję do obserwowanych bo aż nie mogę się napatrzeć na Twoje rysunki.
    Jeśli znajdziesz chwilę to zaobserwuj i mnie ;)
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;) Dużo osób prosi mnie o narysowanie ich, ale jak na razie nie rysuję na zamówienia. ;)

      Usuń
  27. piękny rysunek <33333333
    Ja też troszkę rysuję i już dawno chciałam narysować Lucy, ale ona jest tak piękna, że boję się, że coś spapram, więc wolę trochę podszkolić swoje rysowania zanim zrobię coś źle... ale w każdym razie pięknie rysujesz ! <3
    obserwuje
    juliaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Oj tam, warto zaryzykować. ;P

      Usuń
  28. Wysłałam Lucy na asku ten rysunek, bo jest naprawdę piękny. Kocham xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa! Zobaczyła! Zobacz, zobacz, zobacz! Jak się cieszę!

      Usuń
  29. przecudowne , zazdroszczę ci talentu

    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń