piątek, 9 sierpnia 2013

Work in progress ;D

Kolejny rysunek rozpoczęty. ;D Nie zatrzymuję się w miejscu, cały czas tworzę dalej. ;) Myślę, że gdy będę rysować intensywnie poprawię się, ale i tak bez rysowania bym nie wytrzymała, bo nie robię tego tylko po to aby podwyższyć swój poziom. Robię to, bo lubię, uwielbiam. Ten pierwszy fakt, to raczej taka świadomość, bo wiadomo, że ręka się wprawia. ;) 
Wracając do tematu, rysunek przedstawia aktora, jest znany, nawet bardzo. Jeśli nie znacie go z nazwiska, to z widzenia na pewno. ;P 
Chyba zauważalny jest akcent kolorowych oczu, ale nie wiem co będzie z tym jego zarostem, mam  nadzieję, że sobie poradzę. ;D

 Poznajecie go ?




 

60 komentarzy:

  1. Niewątpliwie masz talent!!! Jestem pod wielkim wrażeniem .
    Czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a efekt końcowy już niedługo, może nawet jutro, a jeżeli nie, to pojutrze. ;D

      Usuń
  2. Jak ty ślicznie rysujesz ! Nie myślałaś żeby na YT uczyć rysować ♥ Bosko ♥

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Zapraszam ►trolling-about-all.blogspot.com◄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie, nawet o tym nie pomyślałam, bo przecież sama jeszcze potrzebuję wielu rad i wskazówek, a co ja mogę uczyć ? przecież nie rysuję nawet roku, tym niecałe 8 miesięcy. ;D

      Usuń
    2. Jesteś u mnie w sekcji polecam. Bo cie uwielbiam :D

      Usuń
  3. Jak ty ślicznie rysujesz ! Nie myślałaś żeby na YT uczyć rysować ♥ Bosko ♥

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Zapraszam ►trolling-about-all.blogspot.com◄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie bylo potrzeby dodawac tego samego komentarza drugi raz. ;P

      Usuń
    2. Sory ale to musiał być jakiś crush :[

      Usuń
  4. Jak niesamowicie narysowałaś, zazdroszczę takiego talentu. :I Pięknie wyszły Ci te oczy i usta. Czekam na końcowy efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem !

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie rysujesz! ;o obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktor z TWD, prawda? Nie oglądam tego serialu, więc nie mam pojęcia jak się nazywa. Mimo to śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest z Pamiętników Wampirów. ;)

      Usuń
  8. ślicznie rysujesz jak na swój wiek to naprawdę masz duży talent. pomyślec co to będzie kilka lat .. huhuhuh.

    zapraszam do mnie na chmury-na-niebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no mam nadzieję, że za kilka lat będzie dużo lepiej. ;D

      Usuń
  9. Uda ci się, na pewno, jak na razie ta część którą narysowałaś jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ian Somerhalder z Pamiętników Wampirów, widać na pierwszy rzut oka, masz talent jak cholera ! Też bym chciałą tak rysować, ale mi dużo brakuje :C
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski obraz. Masz wielki talent. Zapraszam:
    http://sekretnik-violetty.blogspot.com/
    http://dziewczyna759.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boski? ;P Nawet jeszcze nie jest skończony. ;DD

      Usuń
  12. Masz talent, gratuluję ;) Życzę powodzenia i dalszego rozwijania swojej pasji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie piszesz =)
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace ! rewelacja
    Oczywiście obserwuję !
    http://usandaboutus.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no - świetne! Też się interesuję takimi pracami ;D Widzę, że masz talent! Rozwijaj się w tym kierunku najlepiej! ;D

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow , niezłe prace :)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ALE MASZ TALENT *-*

    http://orginalna-sann.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję również :)
    a jest możliwość abyś np. mnie narysowała ? >:D


    http://orginalna-sann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. ;) taak, a raczej nie wysyłam pocztą, moge na e-mail najwyzej Ci wyslac. ;P

      Usuń
  19. Czyżby Ian Somerhalder? :D Masz talent!

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Taa. kojarzę go. Gra w serialu "Pamiętniki Wampirów"- nawiasem mówiąc świetny i przystojny aktor. :)
    Masz naprawdę duży talent. Kiedyś planowałam dać mojej koleżance moje zdjęcie, żeby mnie narysowała w A4. Później tylko włożyć do antyramy.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ian z pamiętników wmapirów *-8 boże ale masz talent, ślicznie malujesz, ja sama tego nie robi,e bo po prostu nie umiem, ale maluj dalej, ślicznie Ci to wychodzi. (: zapraszam do mnie: huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie piszesz =)Wpadniesz, skomentujesz, ja jak obiecałam obserwuję
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał! Brak słów.. CUDOWNE! ;)

    www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przejrzałam wszystkie Twoje prace i stwierdzam, że jesteś genialna w rysowaniu!
    Nieprawdopodobne, że rysujesz dopiero od stycznia!

    Też rysuję. Zapraszam na bloga + obserwuję!
    http://creepy-luelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno genialna nie jestem. ;P Cóż... jednak jest to prawdopodobne, że rysuję od stycznia. ;D

      Usuń
  25. Piękne , <3 kocham rysować , a poza tym jestem wielką fajną deleny :) zapraszam : zwierzeceserce.blog.pl

    OdpowiedzUsuń