środa, 14 sierpnia 2013

Rysunek Lany del Rey

Hej. ;D Dzisiaj nowy rysunek, miał być wczoraj, ale mi się już nie chciało wieczorem. ;) Przedstawia piosenkarkę Lanę del Rey. Tym razem w całości stworzony kredkami na podstawie zdjęcia. Napis zrobiłam sama z wyobraźni. Wydawała mi się tam jakaś pusta powierzchnia i to mnie drażniło. Wiem, że pomysł z tymi kwiatkami może trochę dziecinny, bo rysowałam tak w drugiej klasie podstawówki, no ale liczy się pomysł. Kwiaty zrobiłam dlatego, że takim znakiem charakterystycznym Lany jest wianek.

Chciałam jeszcze podziękować za taką ilość komentarzy pod ostatnimi postami. Dziękuję. ;D

 Oto rysunek:

zdjecie work in progress. ;D sory za słabe światło, było kończone w nocy. xd

Podoba Wam się ?
 

129 komentarzy:

  1. Nominowałam Cie do Versatile Blogger Award. Po więcej informacji zapraszam tu: http://huug-me.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html#comment-form

    Jezu, kolejne cudowne rysunki *-* kocham po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale nie przyjmuję nominacji. ;)

      Usuń
  2. Piękny rysunek. Napis zdecydowanie ozdobiły rysunek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też myślę, że wygląda to lepiej niż pusta kartka. ;)

      Usuń
  3. Łooł, świetnie Ci wyszło ;p Według mnie takie odpowiednie wycieniowanie kredkami jest strasznie trudne, więc podziwiam *_*

    http://jagodove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dla mnie to nie jest trudne, to przyjemność. Chociaż nie jestem do końca pewna czy dobrze jest wycieniowane. ;)

      Usuń
    2. No że przyjemność to oczywiste! :D Ale bardzo efektownie to u Ciebie wygląda :)

      Usuń
  4. Niesamowite!! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny !!!

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow *____* genialne!!

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny rysunek :)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ty to tak po prostu kredkami zwykłymi cieniujesz też tak chciałam robić i jakoś nie mogła masz talent !!! gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju ślicznie rysujesz sama już od dawna rysuję i chciała bym iść do liceum malarskiego ale jak widzę takie prace to sądzę że nie mam talentu. bardzo-ci tego zazdroszczę
    świetny blog obserwuję

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też chcę iść do liceum plastycznego, ale to jeszcze 2 lata. A do której chodzisz klasy i gdzie chcesz iść do LP ? ;)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie http://angel-fashionfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeja jak ślicznie *,*
    Obserwuję < 3
    Zazdrościmy talentu! byłybyśmy wdzięczne gdybyś nas namalowała czy coś i na email wysłąłą na naszym blogu jest podany ,naprawde ślicznie ☻
    avilandpoly@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny *__*
    obserwujemy ?
    lol-lools.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne! Nie mam nic więcej do powiedzenia!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie *,* A pomysł z zapełnieniem pustego miejsca kwiatami jest bardzo trafny, właśnie dlatego, że Lana często nisi wianek xD

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. *o* Ten rysunek jest... Cudowny! Jejku, zazdroszczę talentu, naprawdę! ♥
    clannad-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne <3
    Jestem pod wrażeniem ;d

    ja-i-swiat-99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To twoje dzieło ? Jejku śliczne *.*


    http://rytm-miasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne to mało powiedziane ! :)
    Zazdroszczę talentu i zapraszam do siebie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite , zazdro ♥
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty.. ty... ty to narysowałaś? Boże jakie to piękne <3 Masz prawdziwy talent *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zrobiłaś to pt. ''obserwatorzy ''?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blogger --> układ --> dodaj gadżet i wybierasz "obserwatorzy" . ;)

      Usuń
  23. Łał *__*. Chciałabym mieć taki talent, bo ty niewątpliwie masz w tym kierunku niesamowite zdolności. Moim zdaniem twoje prace powinny być w muzeum, bo są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, ale bez przesady. ;P ;)

      Usuń
  24. hej bardzo fajny blog prace na prawde bardzo ładne tez rysuję, ale widzę, że ty w większości portrety na pewno jeszcze wpadne i zapraszam do mnie na bloga mylstyles.blogspot.com a tu jak chcesz to wpadnij na moją stronkę z pracami http://olkas98.wix.com/stefanowicz :D

    OdpowiedzUsuń
  25. są piękne sama chciałabym umieć tak rysować *____________*

    kindziolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, moja ulubiona i ukochana Lancia! Pięknie ♥

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Ale ładnie. Zazdroszczę Ci. Ja to nawet kwiatka nie potrafię narysować :D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super. Skomentujesz? odwdzięczę się ;) http://angel-fashionfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. BOŻE JAK JA CI ZAZDROSZCZĘ TALENTU. Mam prośbę.. możesz zrobić taki post po kolei etapy jak malujesz/rysujesz? :D było by świetnie ^^ taka darmowa nauka rysowania xd


    zapraszam do mnie+ mogę liczyć na komentarz:*
    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może zrobię taką notkę w najbliższym czasie. ;)

      Usuń
  30. O matulo! Jak ja Ci zazdroszczę tego talentu ._. Niestety ja umiem tylko rysowań postacie z Mang i z anime >.<

    Przy okazji Ci pospamię. Zapraszam do mnie. Pojawił się już drugi rozdział ^^
    Liczę do szczerze komentarze ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki masz talen *__* Zostaniesz wielką artystką ;)
    wpadnij do mnie http://sekretymintizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie! Zazdroszczę talentu :) Zobacz na mojego bloga na rysunek.. tragedia!

    sweetdreams121.blogspot.com Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę a i gratuluję takiego talentu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny rysunek. Bardzo podobna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. *-* Lana, ładnie rysujesz ;d miałam zostawić link do bloga ^^ oldfriendd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj! Niedawno zostawiłam u ciebie komentarz polecający moje blogi. Wczoraj założyłam kolejny - o rysowaniu. Dałaś mi natchnienie. Oczywiście nic nie skopiowałam z twojego bloga :) Zapraszam:
    http://rysunkowiasta.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno zajrzę na tego bloga. ;)

      Usuń
  37. Bardzo fajny portret, chociaż nie podoba mi się kształt twarzy od naszej lewej strony. Jednak brawo, ze tak dobrze idzie Ci praca z kredką.

    http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może wydaje się trochę dziwna ta lewa strona, ale nie moja wina, że Lana ma takie rysy twarzy, a na zdjęciu tym bardziej to było widać. ;)

      Usuń
  38. O M G, O M G, O M G, O M G, O M G.
    CO JA WIDZE, TO JEST TALENT. < 33
    Popatrzyłam twoje rysunki na blogu i
    postanowiłam, że to będzie mój ulubiony
    blog po Luu. Już cie kocham! Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;D Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  39. Łaaaał genialnie ! świetnie rysujesz! w nagłówku na 1 zdjęciu jej Zuza KOtas ? ;]

    muszę zaobserwować i śledzić dalej Twoje rysunki ale zapraszam do tego samego u mnie ;]
    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, to ona, a zdjęcie autorstwa Martyny Czarnynogi. ;) Jest napisane w notce z tym rysunkiem. ;)

      Usuń
  40. WoW !!!
    Pięknie rysujesz <3333
    Zapraszam
    anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Łał, dziewczyno ty masz wielki talent *_*

    Obserwuję i liczę na rewanż z Twojej strony:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  42. ooooo matko !! jakie cudo kocham to <333

    http://kolorowaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny rysunek,pięknie rysujesz;*;*.Chciałabym tak rysować,ale niestety nie mam talentu,i wogule nic mi nie wychodzi:/
    Obserwuję i liczę na to samo.Ja będę często wpadać,a ty?
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny blog! Świetne rysunki, uwielbiam Lanę:) Obserwujemy? Ja już.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/roar.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże dziewczyno jaki ty masz talent ! Mnie też byś mogła tak narysować , miałabym się czym chwalić , haha :D
    Obserwuję i będę wpadać oglądać te Twoje dzieła :)
    ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Piekny portret i super talent !
    Obserwuje i licze na Twoje odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ty już wiesz co ja o Twoich rysunkach sądzę. Po prostu cuda, które nie da się opisać. Świetne!

    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona.dziewczyno Ty masz talent i to jaki :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojejku jakie to jest śliczne :) Zazdroszczę talentu :)
    Zapraszam: http://imagesoflovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny , jak i pozostałe rysunki :) .
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne rysunki :)

    Interesuje się fotografią...zapraszam na mój blog z własnymi pracami (zdjęciami)
    dopiero zaczynam z blogowaniem.
    http://margaret-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będę wpadać, interesuję się fotografią. ;)

      Usuń
  52. śliczne rysunki, masz talent - (odkrycie Ameryki) :D Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie czeko-holiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ojejku, masz takie piękne rysunki! Jesteś strasznie utalentowana, pracuj dalej :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny rysunek. Jest prześliczny.;)) Zazdroszczę talentu.;**
    Obserwuję i miło by mi było, gdybyś zrobiła to samo.;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Już mam Cię w obserwowanych, kiedyś pisałam, że masz genialne prace! :D

    Włosy bardzo mi się podobają! <3

    http://creepy-luelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jezu ja kocham Lane ;** Masz talent dziewczyno!!

    weronika-bloq.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  57. Jej! ekstra rysujesz
    obserwuje i zapraszam do sb
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia ,blog i w ogóle ładnie tu ! :)
    http://fucklifex33.blogspot.com/
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie w komentarz ,że obserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  59. nie wierze że masz 14 lat i tak rysujesz :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to uwierz, wszystko je mozliwe. ;3 według mnie wiek nie ma znaczenia, bo żeby coś osiągnąć, trzeba duuużo ćwiczyć, bez względu na to ile ma się lat. :)

      Usuń