Rysunek Bridgit Mendler

Hej. :) Dzisiaj kolejna praca, ale tym razem ołówkiem. Przedstawia aktorkę i piosenkarkę Bridgit Mendler. Uwielbiam jej piosenki, zwłaszcza "Hurricane" i "Love will tel us where to go". <3 Czas wykonania to około 4h. Chyba najtrudniej mi było narysować włosy, bo na zdjęciu rozwiewał je wiatr i były lekko potargane, a wiadomo, że gładkie i ułożone włosy jest prościej narysować. ;)
Koszula na rysunku jest specjalnie taka "niedokończona". Chciałam, żeby było widać szrafowanie, a nie tylko gładkie cienie jak na twarzy. Dobra koniec nawijania, tu rysunek:



rysunek jest także na stronie rysuj.pl --> klik
 

Komentarze

  1. Przepiękne. Co jak co, ale trzeba ci przyznać talent :)
    Pozdrawiam :)
    pandamowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent Domi ! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, z chęcią zaobserwuję twojego bloga!
    http://niewygrani-pojebani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetne :)

    zapraszam do mnie ->beautyofthebody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale malujesz <3

    http://meaaningless.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wspaniałości daleka droga. ;) a tak poza tym, malować, a rysować do dwa różne pojęcia. ;)

      Usuń
  6. Fajny blog, zapraszam http://new--technologie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale 'szczery' komentarz... sorry, ale ja takie ignoruję, jesli chcesz żebym skomentowała Twojego bloga, to wysil się bardziej i napisz cos więcej.

      Usuń
  7. Wspaniałe! Jejku, zawsze marzyłam żeby tak rysować. Bardzo zazdroszczę Ci talentu! Obserwuję, będę mogła nacieszyć oczy. *_* Zapraszam: jellyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, bardzo mnie motywują. ;)

      Usuń
  8. Masz talent :) zachwycam się totalnie :)
    Mam pytanko czy jakbym ci wysalała zdjęcie moje czybyś dla mnie narysowała ?


    mery-madeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym narysować, ale potem Ci wysłać, czy coś? napisz na poczte, glamorien@wp.pl ;)

      Usuń
  9. Śliczne *.* Ale ty masz talent omg <3

    Obserwacja za obserwację ?
    Ja już.
    http://lekcjamody.blogspot.com/
    KAŻDY KTO ZAOBSERWUJE MOŻE LICZYĆ NA REWANŻ <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże,jak Ty cudownie rysujesz! :D
    Nie zmarnuj takiego talentu ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://by-zyc-musisz-chwytac-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam do obserwowanych :D

      Usuń
    2. ok, ja też zaraz zaobserwuje Twojego bloga. ;)

      Usuń
  11. Masz dziewczyno talent :) . Zastanawiałaś się , czy nie wiązać swojej przyszłości z malarstwem , bo wychodzi Ci to świetnie ? + Może wzajemna obserwacja ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zastanawiałam się, planuję iść do liceum plastycznego, ale jeszcze 2 lata i wszystko moze sie zmienić. ;)

      Usuń
  12. masz ogromny talent! naprawdę piękny rysunek! :)

    +zapraszam do mnie, mam nadzieje, ze z biegiem czasu moja historia Cię zaciekawi :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, oczywiście zajrzę, również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  13. Masz świetny talent d rysowania mogłabyś mnie narysować heheh nie no żart :)
    Podobają mi się twoje rysunki *.*
    TAK OBSERWUJEMY ! : 3

    summerlovelly.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oo nie, Ty na prawdę tak pięknie rysujesz? : o
    to jest przepiękne! :D
    narysujesz mi też coś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja rysuję. ;D dzieki. ;) może... a co takiego ?

      Usuń
  15. Hej!
    Tak jak inni pisze, że masz na prawdę talent!
    ale mama do ciebie pytanie: mam nową stronę na facebook'u i czy mogłabym go na nią wstawić odpisz jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam miało być ale mam a nie ale mama :) jak by coś :D

      Usuń
  16. Piękny rysunek;)
    Mi szczerze powiedziawszy przypomina ona Małgorzatę Sochę, jakoś tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kuzynka też myślała, że to Socha. XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami