Roszpunka

Cześć! To dzisiaj publikuję nowy rysunek. Jest trochę odmienny od reszty, bo nie przedstawia normalnego człowieka, tylko bajkową postać - Roszpunkę. Powiem, że jestem zadowolona z tego rysunku, bardzo się nad nim napracowałam. Było bardzo dużo detali, zwłaszcza przy jej sukience, ale myślę, że warto było trochę posiedzieć. ;) 

Jeszcze chciałam w tej notce poruszyć jedną sprawę. Chodzi o tak zwane "hejty". Nie wiem, czy komentarz, który pojawił się pod moją poprzednią notką był "typowym hejtem", no ale... Moje zdanie jest takie, jeśli chcecie wyrazić się na temat mojego bloga, macie jakieś uwagi, to róbcie to w KULTURALNY sposób, bo takie chamskie odzywki jak "jesteś żałosna" nie będą tolerowane. To, że komuś przeszkadza, że ja odpisuję na komentarze, to ja nie powiem, gdzie to mam. Takie komentarze mnie nie dotykają, bo jeśli ktoś ma jakieś kompleksy i próbuje się dowartościować ubliżając mi tu na blogu, to niech tego nie robi, tylko pójdzie na wizytę do psychoterapeuty. Jeśli będą powtarzać się takie sytuacje, komentowanie dla anonimowych zostanie wyłączone, bo naprawdę wkurzające są takie rzeczy. Wiedzą to na pewno Ci, u których na blogu takie sytuacje zaszły. Podsumowując, jeśli macie jakieś uwagi to proszę zwracać się w kulturalny sposób, a jako anonimowi podpiszcie się na końcu komentarza i przemyślcie to, co chcecie napisać.

Jeszcze zapomniałam dodać, że ta negatywna uwaga nie dotyczyła rysunku. Także nie odbierajcie tego tak, że nie potrafię znosić krytyki, bo potrafię, ale według mnie ten komentarz nie zawierał konstruktywnej krytyki, tylko był po prostu chamski.

Rysunek:



 Podoba Wam się rysunek ?

Komentarze

  1. jakie śliczne *.*
    pewnie, że się podoba! :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku! piękny rysunek! ^^

    http://beautifulmemories9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne !
    Narysowałaś moją ulubioną postać z Disneya - Dziękuję :*
    czeko-holiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobiazg, hah. ;D Roszpunka jest również moją ulubioną postacią. ;)

      Usuń
  4. Rysunek jak zwykle świetny. Uwielbiam bajki Disneya, ale raczej te starsze. A bajka z której jest ta Roszpunka, "Zaplątani", jest jedną z tych nowszych produkcji które wyjątkowo lubię :) A co do tego co napisałaś, czy chodzi o ten komentarz? "Jesteś żałosna. Dziękujesz za każdy komentarz, to jest żałosne jeszcze dobijasz do większej liczby komentarzy. ! Żałosne." Jak odpisujesz na każdy komentarz, wiadomo, że wyświetla się że jest ich więcej. Ale chyba nie o to ci chodzi, po prostu dziękujesz każdej osobie która ci skomentowała. Także nie przejmuj się takimi komentarzami, bo z anonima każdy pisze co chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Tak, to chodzi o ten komentarz i oczywiście nie chodzi mi o dobijanie większej liczby komentarzy, bo według mnie to zawartość bloga powinna być ważna, a nie komentarze czy obserwatorzy. No właśnie... anonim... to ten problem. Jeszcze raz dzięki za miłe słowa. :)

      Usuń
  5. To jest świetne.♥
    A tym komentarzem sie nie przejmuj, bo kazdy jest madry jak pisze z anonima.. widocznie ci zazdrosci, a do rysunkow nie mogl sie przyczepic bo sa genialne,wiec do czegos musial.. ;) /Sylwia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Sylwia! Ty zawsze mnie pocieszasz. ;D <33

      Usuń
    2. No ba .! Od tego jestem ^^<33 /Sylwia .;*

      Usuń
    3. <33 /Sylwia ;*

      Usuń
  6. O dziewczyno... Ty niesamowicie uzdolniona, fantastyczna dziewczyno! Jak ja podziwiam ludzi, który mają talent i potrafią nad nim pracować. Ideał. Po prostu ideał. Masz zamiar iść do jakiejś szkoły plastycznej? Na drugim zdjęciu widoczność jest najlepsza :) A co do hejtów, to moim zdaniem trzeba ignorować. Wiadomo jacy to ludzie.
    A w sumie jakiś czas temu oglądałam "Zaplątanych" i się nawet popłakałam, bardzo lubię bajki Disney'a :) A postać Roszpunki bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za takie miłe słowa. ;D chciałabym iść do liceum plastycznego, ale to jeszcze 2 lata . wszystko się może zmienić. ;)
      wiem, nie przejmuję się takimi komentarzami, ale czasem irytują.

      Usuń
  7. Świetna praca! Bardzo mnie inspirujesz i zazwyczaj jak patrzę na Twoje rysunki to idę rysować :D Specjalnie szukałam tego hejta - wygląda na zwykłego zazdrośnika ,który wpieprza chipsy przed telewizorem,zamiast sam nad sobą pracować :)
    Nie przejmuj się nim :)
    I mam kilka pytań:
    Używasz wiszera? Zastanawiam się nad kupnem kredek z koh-i-noora polycolor ,ale zastanawiam się czy wziąć normalny kolorowy zestaw,czy specjalny do portretów,doradzisz mi?
    I czy uważasz,że masz talent? Bo jak mi ludzie mówią,że mam ogromny talent,zazdroszczą,to ja zawsze mówię,że to nie talent,a ćwiczenia.A Ty jak uważasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę z tego, co napisałaś. Cieszę się, że są osoby, które ja inspiruję, chociaż nawet nigdy nie przyszło mi to do głowy. ;)
      Wiszera używam bardzo rzadko. W tym rysunku użyłam tylko raz (to ten jeden cień na dekolcie; od razu nad sukienką). Posiadam kredki polycolor koh-i-noor i są naprawdę dobre, mi przyjemnie się nimi rysuje. Ja mam normalny zestaw kredek (72 kolory). Powiem szczerze, że nie wiedziałam, ze są specjalne do portretów, no ale ja mam normalne kolory, także u Ciebie też powinny się sprawdzić. ;)
      Co do talentu... uważam, że troszkę go mam, ale masz rację, bo to nie sam talent sprawia, że się ładnie coś narysuję. Ja bym określiła to tak - 10% to talent, a 90% to ćwiczenia. Nic nie osiągniemy bez ćwiczeń, prób i błędów, których nie da się uniknąć. ;) Rysowanie to naprawdę ciężkie zajęcie, jesli chodzi o jak najlepszy efekt pracy. Potrzebne są lata ciężkiej pracy, które jeszcze przed nami. ;)

      Usuń
  8. OMG! Jest prześliczny!! Jak żywy!
    Czekam na następne prace. :)

    http://loveworldthesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz duży talent, nie zmarnuj tego! ;*
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne Rysunki <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie rysujesz *.* !

    http://i-need-your-time.blogspot.com/2013/08/oriflame.html
    zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie rysujesz *.*

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny rysunek. Zapraszam do mnie dziewczyna759.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, naprawdę jestem pod wrażeniem! Też trochę rysuję, ale zazwyczaj nie mam do tego cierpliwości/natchnienia/czasu/czegokolwiek.
    http://kiyooteru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, cierpliwości trzeba mieć sporo. ;)

      Usuń
  15. świetny ten rysunek! chciałabym rysować tak jak Ty! *o*
    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są Twoje rysunki. Chciałabym mieć taki talent. :)


    Nominowałam cię do LBA http://photography-its-my-life.blogspot.com/p/nominacja-lba.html
    Przepraszam, że tutaj ale nie masz zakładki Spam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie przyjmuję żadnych nominacji.

      Usuń
  17. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award! Szczegóły na: http://projekt-raj.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, roszpunka! Uwielbiam zaplątanych ;) Piękny rysunek. | evelyusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Też uwielbiam ten film. ;D

      Usuń
  19. Masz niesamowity talent!
    Serio, chciałabym tak świetnie rysować jak ty. :C
    Zazdroszcze w kit!
    Świetny blog!
    Dlatego obserwuję, jak by ci się spodobał mój to także zapraszam do obserwacji. :)
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;D zajrzę na Twojego bloga. ;)

      Usuń
  20. roszpunka wyszła pięknie :)
    takie-tam-itp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, roszpunka to bardzo ładna postać. ;D ;P

      Usuń
  21. Nominowałam cię do Liebster Blog Award, jeśli chcesz wziąć udział zapraszam na mojego bloga:) http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No teraz to przesadziłaś... Wyszło za pięknie :D
    widać, że dużo ćwiczysz, bo z każdym rysunkiem wychodzi Ci coraz lepiej.
    Tylko zazdrościć talentu :)
    Pamiętaj, że w ręku masz wielki skarb :)
    A jeśli chodzi o chamskie komentarze, to nie przejmuj się.
    Powiem brzydko - idioci byli, są i będą, i na to leku nie ma.
    Taki świat...
    Pozdrawiam :) - http://dorota.mysocial.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa. ;D
      Ja się nie przejmuję takimi rzeczami, jak chamskie komentarze, ale chciałam uprzedzić, żeby pisać w kulturalny sposób. ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co przepraszać. ;)

      Usuń
  23. jeju cudowny *-*
    obserwuję :) może zajrzysz ?
    http://aniaa-life.blogspot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo *.*
    Masz wielki talent <333
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny <3 Ja też chciałam ją narysować, ale oczywiście nie wyszło...;D
    Nie przejmuj się hejtami ja też je miałam i chyba prawie każdy kto prowadzić blog od dłuższego czasu ;P
    complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj !
    Masz na prawdę super bloga i niezwykły talent ! :)
    Obserwuję twojego bloga liczę także na twoją obserwację http://animals-mylifeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny!
    Podasz swojego mail? Mam dla cb pewną propozycje, prosze napisz do mnie: karokarooblogspot@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, chciałam Ci przypomnieć, że miałaś napisac coś o naszym blogu...

    anioli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam wspomnieć o Waszym blogu, ale usunęłyście ten poprzedni. Nie liczcie też na "osobny" post o Waszym blogu, bo mój blog to nie jest reklama dla innych. Nie bądźcie złe, ale same chciałyście napisać post o moim blogu, także...

      Usuń
  29. Boże ja becze że nie mam takiego talentu :D dziewczyno jesteś genialna :) :*
    Rysunek jest prześliczny!!!

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    zapraszam do mnie + mogę liczyć na komentarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale powtórzę, że sam talent nie wystarczy. Klucz do sukcesu to intensywne ćwiczenia. ;)

      Usuń
  30. :O Mój blog w porównaniu z tobą to... Masz niesamowity talent! Ja raczej nie mam. :(
    Ale zapraszam: http://swiat-rysunkow-n.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale sam talent nie wystarczy (chyba piszę to już setny raz. ;p), moje rysunki na początku też nie były najlepsze. ;P ;)

      Usuń
  31. Czy ja już nie mówiłam, że jesteś genialna? :D Jeśli nie, to właśnie stwierdzam fakt. Sprzedajesz jakieś swoje dzieła? :) Mogłabyś zrobić niezły biznes. A hejtami się nie przejmuj. Zawsze się zdarzają. Powiem Ci, że to zwykła zazdrość. Tyle w temacie. Miłego dnia i pozdrawiam!
    rubinowyszczygiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wspominałaś. ;D ale genialna nie jest, jest mnóstwo innych ludzi, którzy tworzą lepiej ode mnie. Czasem robię rysunki na zamówienie. ;)

      Usuń
  32. Hey ! Rysunek jest śliczny ogólnie :)
    Skomentujesz ?
    http://blogoroznychsprawach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się, ale jeśli chcesz, żebym skomentowała Twojego bloga, to tylko zostaw link. ;)

      Usuń
  33. Kiedy kolejny rysunek? :D Wpadnij
    dziewczyna759.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny rysunek jutro. ;D pewnie, że wpadnę. ;)

      Usuń
  34. Jakie piękniutkie... Niedawno oglądałam ♥ Rysuj kolejny - już nie mogę się doczekać ♥♥♥

    Pozdrawiam i zapraszam lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey zostałaś nominowana do L.B.A. Szczegóły tutaj : http://lubiebereety.blogspot.com/p/lba.html Gratuluję i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolejny już narysowany. Czeka tylko, żeby został opublikowany. ;D
      Przepraszam, ale nie przyjmuję nominacji. ;)

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale widziałam piękniejsze. XD ;)

      Usuń
  37. Chyba piękniejszego nie widziałam.. <3
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ojejku swietny ten rysunek! masz niesamowity talent, zazdroszcze choc w sumie to rysowac nie lubie ;pp Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo, bardzo podobna do Roszpunki, tylko niezbyt pasuje mi cień na szyi. Ale brawa za popisowe włosy, twarz i ubranie!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. strasznie mi się podoba! masz bardzo fajną kreske!
    zapraszam do moich rysunków http://sherryart.blogspot.com/:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie Ci wyszło:) Tematyka dość powszechna i znana...pełno ich na digarcie :) chyba że też tam masz konto ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Prze, prze, przeuroczy rysunek. Straaaaasznie zazdroszczę talentu :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Rysunek jest niezły, 7/10. Odjęłam za nieco dziwne rysy twarzy, cienie są wg mnie bardzo dobre, dokładne, aczkolwiek jeżeli chodzi o rysy, to są trochę krzywe. Ale widać, że masz dobrą rękę! Pracuj dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami