Dziewczyna w kapeluszu

Heej. ;D Dzisiaj dodaję nowy rysunek, znów utworzony na podstawie zdjęcia Martyny Czarnynogi Photography. O ile dobrze pamiętam to modelka nazywa się Hania Biedrawa. ;)
Zdjęcie bardzo mi się spodobało już kiedy je zobaczyłam. Uwielbiam portrety z kapeluszami, przyciągają  uwagę. ;) 
Już kiedyś rysowałam też ze zdjęcia Martyny, link do notki <klik> 
Nie mam za bardzo o czym pisać, więc tylko wstawiam rysunek. ;D 


zdjęcie w trakcie "pracy". ;D
Podoba Wam się? Co o tym myślicie?

Komentarze

  1. Śliczne ;) Masz talent :D A robisz może rysunki na zamówienie? Jak tak to napisz mi na blogu :)

    lifeispyysiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, robię od września, ale nie wysyłam tradycyjna pocztą, tylko jedynie skan/zdjęcie na e-mail. ;)

      Usuń
  2. Nie wierzę własnym oczom! Takie coś to tylko można przerobić w programach graficznych (z oryginału na taki efekt), ale sama się dziwię że takie coś można narysować. No, zbiłaś mnie z krzesła. Przyznam, że masz rację że rysunki z kapeluszami przyciągają uwagę - chyba takie najlepsze bo mi się podoba. Zdjęcie w pracy też ciekawie wygląda, na prawdę. W "O Mnie" piszesz tak (...) Tworzę amatorsko od początku stycznia 2013 roku... Amatorsko? Weź nie żartuj, ty jesteś profesjonalistką! A Także Jestem Dominika i mam 14 lat... To nie możliwe że masz 14 lat! Okej, ja się nie wypowiadam gdyż jestem pod wielkim wrażeniem... Pozdrawiam. ~ Stef. BAY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję za takie miłe słowa, ale jestem amatorką. Nie rysuję nawet rok, tylko 8 miesięcy. ;D Jednak mozliwe, że mam 14 lat, jestem rocznik 1999. ;D

      Usuń
    2. Ale powtórzę - jestem pod wielkim wrażeniem!

      Usuń
    3. Nie ma za co.
      Założę się że z plastyki masz same piątki i szóstki!

      Usuń
    4. Haha, skąd wiedziałaś ? ;D ;P

      Usuń
  3. Świetne rysunki. Dziewczyno masz talent i nie zmarnuj go. 3 rozdział mojego opowiadania, zapraszam. :)) http://czuloscnaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne - brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpadniesz? http://angel-fashionfashion.blogspot.com/2013/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niemal identyczne jak zdjęcie!
    MISTRZU!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie rysujesz, ale czy mi się wydaje, że coś nie taj jest z jedną ręką? :) Naprawde przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne *.* ja za grosz nie mam talentu do rysowania ;x

    http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite.
    A ta stronka Martyny Czarnonogi... Jej zdjęcia są genialne, dzięki, że ją tu poleciłaś.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O Matko ale cudo! Masz mega talent!
    Oczywiście, że obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow, jest genialny! :O

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin






    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna praca :) zazdroszczę talentu :D
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    takie-tam-itp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej! ;o masz niesamowity talent! *________*

    http://beautifulmemories9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj trochę talentu co...... :C
    Masz świetne prace więc obserwuję, liczę na rewanż :)
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym chętnie poleciłabym Twój blog i Twoje prace w oddzielnej notce. Czy chciałabyś się zgodzić? Odpisz u mnie, Dominiko ;)
      Za to chciałabym żebyś wstawiła link do mnie, ale nie musisz, bo i tak polecę Twój talent, jest niesamowity ♥

      Usuń
    2. Jej, dziękuję. ;D Też napiszę o Twoim blogu w następnej notce. ;D

      Usuń
  15. Pracuj tak dalej a za kilka lat będziesz mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje rysunki są genialne! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko, bosko, zazdroszczę tobie talentu w wolnej chwili wpadnij http://dziewczyna759.blogspot.com/
    Obserwacja=obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolna bestia z Ciebie! Fantastyczny blog!
    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, jak Ty pięknie szkicujesz ! Zazdroszczę Ci takiego talentu, bo ja do rysowania to dwie lewe ręce mam XD

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejkuu... jestem na Twoim blogu pierwszy raz i naprawdę dziewczyno zachwycasz! Nie mogę się napatrzeć na Twoje prace, są tak niebywale piękne! :))
    Ogromny talent! :)) Jestem pod wielkim wrażeniem :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super ! <3
    Bardzo podoba mi sie Twoj blog! Co powiesz na wzajemna obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwy talent! gratuluje:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Rysunki przepiękne :) Masz talent dziewczyno! Rozwijaj go!
    Jedynie czego bym się uczepiła, to twarzy dziewczyny, a w tym przypadku jej... nosa. Chyba, że modelka taki miała, więc nie wnikam xd Ale nie czepiam się aż tak, bo sama mam z tym czasami problemy. Chociaż i tak rzadko rysuje takowe szkice - u mnie dominuje manga ;) A ty? Rysujesz czasami mangę? :)
    Pozdrawiam cieplutko i weny życzę! :)

    too-many--feelings.blogspot.com

    +Obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, modelka miała taki nos, ale możliwe, że ja też cos schrzaniłam, przecież idealnie nie rysuję. Co do mangi, to kiedyś rysowałam, ale wybrałam realne postaci, ale mam zamiar niedługo coś mangowego nabazgrać. ;D Również pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję. ;)

      Usuń
  24. z przyjemnością obserwuję, śliczny rysunek :)
    odwdzięczyłabyś się obserwacją? :P
    mój blog : diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże, jesteś po prostu genialna *-* podziwiam Cię, że tak się poświęcasz swojemu hobby, przeicez ile to czasu i zapału potrzeba żeby taki cudo namalować. ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest cudowne *.*

    http://onlygrape.blogspot.com

    Ps. Subskrybuję :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale łaaaadne<3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam na nową notkę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie malujesz ..dodaję do obserwowanych :) masz talent :)http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale malować i rysować to dwa różne pojęcia. ;)

      Usuń
  29. hej wlasnie trafilam na twojego bloga i przegladnelam pare notek, i musze przyznac ze malujesz naprawde pieknie !

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG <3 Jak to narysowałaś? *.* <33 cudoo
    http://mypigs-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki śliczny rysunek po portu mega :) + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny rysunek. Podziwiam ludzi, którzy pięknie rysują. Pewnie dlatego że sama nie umiem tego robić. Będę wpadać na twojego bloga, obserwować twoje rozwijanie talentu :)
    i-think---girl-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz niesamowity talent! Przede wszystkim zachwycają mnie postacie malowane farbami <3 Jednym słowem genialne. Wcześniej uważałam, że ja jako tako pojęcie mam o rysowaniu, ale moja samoocena właśnie spadła (już nie pierwszy raz :p).
    Pozdrawiam :*
    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej !! Zapraszam do mnie http://angel-fashionfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale mój blog to nie jest reklama dla innych blogów, także oszczędź sobie tego spamu.

      Usuń
  35. Wow dziewczyno masz niesamowity talent! <3 Rysunek jest prześliczny, mam nadzieję, że dalej będziesz rozwijac umiejętności, bo szkoda by je zmarnować. Jestem zachwycona i cieszę się, że tu trafiłam :)

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zajrzyj także do mnie, będzie mi niezmiernie miło, ale nie naciskam, bo sama nie lubię nagminnego spamu, tylko propozycja :)

    cartoons-everyage.blogspot.com/

    :**

    OdpowiedzUsuń
  36. Już napisałam o Twoim blogu notkę. Wbijaj!
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne są te prace :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne masz ogromy talent :O Mam nadzieję, że uczysz się w tym kierunku ^^ Powodzenia :)!
    http://artystka-ze-spalonego-teatru.blogspot.com/ zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale powiem, że uczę się sama, jestem samoukiem, ale chciałabym w przyszłości iść do LP. ;D

      Usuń
  39. Suuuuper! Po prostu zabrakło mi słów! ;O ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeejku zakochalam sie w Twoich pracach! Sa genialne!!! Mam nadzieje, ze mnie kiedys narysujesz hahaha :D

    Obserwuje i zapraszam do siebie (konkurs)
    www.anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami