czwartek, 18 lipca 2013

Rysunki Seleny Gomez

Hej. ;* Dzisiaj kolejna notka, a w niej dwa portrety, tak jak obiecałam. ;D Przedstawiają aktorkę Selenę Gomez, nie jestem jej wielką fanką, ale nie miałam pomysłu kogo narysować, więc padło na nią. ;P Pierwsza praca wykonana została kredkami, druga ołówkami. ;D Na tej drugiej Selena wyszła mi trochę niepodobna, przynajmniej tak mi się wydaję. ;) Ok... dłużej nie przynudzam, tylko wstawiam rysunki. ;P

Praca kredkami Polycolor Koh-I-Noor.
Czas: ok. 5-6 h
[kliknij na zdjęcie, aby powiększyć]
 
 
Tutaj schrzaniłam cieniowanie nosa. Jest to praca skończona za drugim podejściem, bo niestety pierwsza próba została zniszczona przez młodsze rodzeństwo. ;P
Tło: pastele 


 
kredkii. *.*

Drugi portret, tym razem technika wykonania to ołówek. Rysunek charakteryzuje się dużym kontrastem. ;)
Czas: ok. 3h


Już mam skończone dwa następne rysunki. Zaczęłam rysować tak dużo jak jakaś opętana. ;P W następnej notce portret kredkami, znowu, ale powiem szczerze wyszedł dużo lepiej niż poprzednie prace kredkami. ;D
Teraz zaczynam rysowanie zwierząt. Już rozpoczęty jest rysunek  lwa. Ciekawe, co z tego będzie. Macie pomysły na jakieś fajne zwierzęta, te pomysły, które mi się spodobają narysuję. Ja ostatnio myslałam o papudze, żeby zrobić ją w kolorze. ;D Co Wy na to ? ;P

Jeszcze pytanie, który rysunek podoba Wam się bardziej: kredki czy raczej ołówek ? ;D
 
 

25 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się wersja kredkami. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności, gratuluję i czekam na następne prace! ;)
    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję za miłe słowa. Ty też ślicznie rysujesz. ;D

      Usuń
  2. Bardzo ładnie rysujesz :)
    Kurczę, jaki Ty masz wielki talent. Też chciałbym tak umieć rysować :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale sam talent nie wystarczy. ;P

      Usuń
  3. bozeeeee CUDNE *u* naprawde to ty ryzujesz ! MASZ DAR zawsze chcialam tak rysowac ;'c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, naprawdę to ja rysuję ! ;)

      Usuń
  4. ale pięknie rysujesz,ja też rysuję ładnie,ale tobie do pięt nie dorastam ;* Jeśli chodzi o twoje pytanie,to bardziej podoba mi się technika z ołówkiem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również wolę ołówek, do kredek jeszcze nie przywykłam. ;P

      Usuń
  5. Kurczę, nie umiem powiedzieć czy lepsze kredki, czy ołówek. Zachwycające są te rysunki! Masz niesamowity talent :) Obserwuję i zapraszam do mnie:
    rubinowyszczygiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaobserwuję Twojego bloga. ;D

      Usuń
  6. Bardziej podoba mi się ten wykonany kredkami ;P Przepięknie rysujesz, chciałabym kiedyś dojść do takiego etapu jak Ty *,*
    obserwuję ;)

    complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może dojdziesz do jeszcze lepszego etapu, ja tworzę dopiero 7 miesięcy, nie jest to mój wymarzony efekt pracy, ale liczą się chęci i motywacja. ;D

      Usuń
  7. Jejku.... naprawdę masz piękne rysunki że aż szczena opada. Chciała bym tak umiec operować kredką... czytam że rysujesz dopiero 7 mies. więc jestem zszokowana twoimi efektami pracy. pozdrawiam i oby tak dalej :)
    zapraszam do mnie: http://gabigams.blogspot.com/
    p.s oba rysunki są piękne ale chyba lepsza kredka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, rysuję dopiero 7 miesięcy, to mało, ale jak na razie jestem zadowolona z efektów, chociaż cały czas pracuję nad lepszymi. ;)

      Usuń
  8. Jej, zazdroszczę talentu jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale bez przesady, genialna nie jestem. ;)

      Usuń
  9. Jak ty to robisz rusujesz prze cudnie mam 1o lat i chce w przyszlosci rysowac tak jak ty jestem twoja fanka ^^ pewnie w przyszlosci twoje rysunki trafia do muzeum

    sorka za bledy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za takie miłe słowa. ;) ciesze sie, ze moje prace Ci się podobają, ale mój teraźniejszy etap, nie jest moim wymarzonym poziomem, dązę do jeszcze lepszych rezultatów. ;D

      Usuń
  10. Masz talent na prawdę <3 Ślicznie rysujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej podoba mi się ta ołówkami *_*
    Ta kredkami mało podobna ;)

    sweetdreams121.blogspot.com Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a mi się wydaje odwrotnie. ;D ;P

      Usuń
  12. Przepięknie kredkami, jakimi kredkami rysujesz? :) Priszę o szybką odpowiedź, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kredkami Polycolor Koh-I-Noor. ;) mam 72 kolory. i niedługo mam zamiar kupić sobie kredki firmy Prismacolor. ;D

      Usuń