poniedziałek, 1 lipca 2013

Rysunki: Jan Paweł II, Josh Hutcherson i...

Hej. ;)
To dzisiaj kolejny post. Dodaję w nim aż trzy rysunki, a i tak jeszcze nie uzupełniłam wszystkich zaległości. Teraz jestem w trakcie rysowania portretu Demi Lovato, już drugiego, bo pierwszy wykonałam kredkami. W planach mam jeszcze sporo rysunków do wykonania, zwłaszcza pastelami. ;) Mam zamiar jeszcze narysować swój autoportret, ale nie wiem czy mi się uda, jeśli tak to jakieś zdjęcia dodam w przyszłym tygodniu. Ok... to przechodzę do "omawiania" swoich rysunków. ;)

Pierwszy przedstawia Jana Pawła II. Rysowałam go na religię, także nie mam go w swojej teczce z pozostałymi pracami. ;) Jestem wyjątkowo zadowolona z tej pracy. ;D Oto rysunek: 


 

Drugi to znowu Josh Hutcherson, ale tym razem na zamówienie dla koleżanki. 



Trzeci, ostatni, który dzisiaj publikuję, został narysowany na podstawie zdjęcie pewnej uzdolnionej fotografki. Dziewczyna ma 15 lat i robi świetne zdjęcie. Tu link do jej fp --> Martyna Czarnynoga Photography

 

 zdjęcie work in progress ;D
 

Który podoba Wam się najbardziej ? ;D


40 komentarzy:

  1. Piękne*.* Najbardziej mi się podoba rysunek Jana Pawła II :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie rysujesz, zawsze chciałam tak potrafić *.* Jestem pod wrażeniem! JPII najlepszy! :)
    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. chcieć to móc, więc ołówek w dłoń i rysuj. ;D

      Usuń
  3. Ślicznie rysujesz :) Najbardziej podoba mi się ostatni

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno jaki ty masz ogromny talent !
    Ile około byś chciała za rysunek np. na A3 zespołu Nirvany lub naszych siatkarzy ?
    Jesssu gdzie kupiłaś talent! Bosko rysujesz strasznie Ci zazdrszczę, ale pozytywnie :) Masz ogromny talent. Boskie boskie boskie boskie ! ♥
    obserwuję i czekam na kolejne prace!!
    Plis skomentuj najnowszą notatkę i zaobserwuj! http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa. cena zalezy od ilości osob na portrecie (maksymalnie 5 na jednym). i jeszcze raz dziekuję i oczywiście zaobserwuję Twojego bloga. ;)

      Usuń
  5. Przepięknie, ślicznie ci wyszła ta dziewczyna. Fajnie by było gdybyś mnie narysowała. Wiem! Niespełnione marzenia ;DD
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu niespełnione ? mogłabym Cię narysować. ;P

      Usuń
  6. *.* Śliczne rysunki! Chciałabym tak rysować... Najbardziej podoba mi się Jan Paweł II.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę ogromny talent, chciałabym tak umieć rysować
    w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://juliaandjuulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. oczywiscie wpadne na twojego bloga. ; D

      Usuń
  8. Hej. Z racji tego, że to bardzo fajny blog nominowałam Cię do LBA! :)
    Zajrzyj tu : http://chamomileee12.blogspot.com/ aby dowiedzieć się więcej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. zobaczę. ;)
      również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  9. Twoje rysunki są świetne ! Masz ogromny talent ! Też chciałabym tak rysować ...
    Moim zdaniem najlepszy ostatni ;)
    our-free-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne rysunki!.Masz ogromny talent ! :)
    Wszystkie rysunki są genialne! :)
    Ps.Zapraszam do mnie :)
    http://steffyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. oczywiście wpadnę na Twojego bloga. ; D

      Usuń
  11. Masz talent dziewczyno!

    zaobserwowałam + skomentowałam = liczę na rewanż ;]]]

    http://neversayneverbabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Odwdzięczyłam się. ; D

      Usuń
  12. Ja czasem portretuję też :) Masz dobre ołówki, bo to od razu widać!
    Bardziej podoba mi się Jan Paweł II, dobrze narysowałaś zmarszczki.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, mam bardzo dobre ołówki, bo zwykłym HB bym raczej mało zdziałała. ;D

      Usuń
  13. booże jak Ty pięknie rysujesz <3 gratuluję takiego talentu! :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne rysunki *_* !
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoich rysunków nie da się opisać, bo są lepiej niż świetne. Lepiej niż idealne! Kochana, Twoje rysunki są mistrzowskie. Nie umiałabym wybrać, który mi się najbardziej podoba.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, ale bez przesady, rysuję dopiero dobre pół roku i nie sądzę, żeby moje rysunki były jakieś znakomite. ;) Oczywiście skomentuje Twojego bloga. ;)

      Usuń
  16. Uważam, że dziewczyna na de mną ma rację. Twoje rysunki są tak piękne, że nie da się tego opisać.

    Mam jeszcze prośbę..Czy spróbowałabyś narysować Adama Lamberta?

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki. ;)
    spróbuję, ale dopiero na początku sierpnia, bo mam jeszcze sporo planów dotyczących rysowania. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Portret Josh'a - wspaniały ! *.*
    Z resztą, pozostałe też :D

    Pozdrawiam i zapraszam od mnie : adgjh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie rysujesz, naprawdę masz talent :) najbardziej podoba mi się rysunek Jana Pawła II

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry rysunek, mogłabym się czepnąć paru rzeczy, ale sama nic nie umiem, więc nie będę się wymądrzać. ;) Też kocham rysować, zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, możesz się czepiać, może coś poprawię. ;DD

      Usuń
  21. Rysujesz naprawdę z wprawą, aż się nie chce wierzyć, że od tak niedawna. Uczyłaś się gdzieś?
    A co do rysunku, najbardziej podoba mi się Jan Paweł II. Mogę mieć jedno pytanie? rysowałaś przyglądając się zdjęciu,które trzymasz w ręce, czy stosujesz technikę jak ja -monitor. Widzę, że ostatnie zdjęcie to właśnie ''monitor'' a reszta? Albo Twoje nowsze prace?
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie się nie uczyłam, jestem samoukiem, czasem nauczyciel plastyki mi cos podpowie, ale to rzadko. Ja rysuję z monitora, szkoda mi tuszu na drukowanie zdjęć. :D

      Usuń